ze heeft wel ooit in sexy en gewaagd gepost maar ik weet niet of die fotos er nog zijnquote:Op zondag 14 december 2014 20:56 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
is daar meer beeldmateriaal van ? dan ga ik mezelf zo ff misbruike
Een zelfgemaakte poster hoef je toch niet meer te bestellen?quote:Op zondag 14 december 2014 21:09 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Iemand wel eens een zelfgemaakte poster besteld?
Zelf ontworpenquote:Op zondag 14 december 2014 21:12 schreef Klokov het volgende:
[..]
Een zelfgemaakte poster hoef je toch niet meer te bestellen?
ik heb er een aantal hangen van mezelf poserendquote:Op zondag 14 december 2014 21:09 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Iemand wel eens een zelfgemaakte poster besteld?
Snap ik daarom vroeg ik me af waar ik die kan bestellenquote:Op zondag 14 december 2014 21:19 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik heb er een aantal hangen van mezelf poserend
1.67m is idd gemiddelde lengte.quote:Op zondag 14 december 2014 20:12 schreef Klokov het volgende:
Wat een onzin
[..]
http://noisey.vice.com/nl(...)?utm_source=vicefbnl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Dat zijn twee van mijn favorieten. Maar tegenwoordig vind ik Ronald Goedemondt het leukst.quote:Op zondag 14 december 2014 22:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh ik vind hem meh. Maar goed, ik vind de meeste NL cabaretiers meh, op Theo Maassen en Javier Guzman na.
wel toepasselijk, kutlaminaat heel t weekendquote:Op zondag 14 december 2014 22:36 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat zijn twee van mijn favorieten. Maar tegenwoordig vind ik Ronald Goedemondt het leukst.
quote:Op zondag 14 december 2014 22:32 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom zijn jullie zo scherp man het is zondagnacht..
Nee gewoon 1x big is al wel big genoeg.
Hahha eerste wat je ziet is een neger lolquote:Op zondag 14 december 2014 22:53 schreef clumsy_clown het volgende:
HEY DEUCESTENGEL HET BEGINT BIJNA NU FF PIET PAULUSMA.
Jezus die dikke van de twee ook?quote:Op zondag 14 december 2014 23:00 schreef Sapstengel het volgende:
Zou die twee modellen wel raken die dikke met het korte haar niet
Heeft wel leuk gezicht. Gewoon voor een keer.quote:Op zondag 14 december 2014 23:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jezus die dikke van de twee ook?
Goddess patty ook?quote:Op zondag 14 december 2014 23:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heeft wel leuk gezicht. Gewoon voor een keer.
Eraf spuiten sappie. You know what to do.quote:Op zondag 14 december 2014 23:08 schreef Sapstengel het volgende:
Die fake moedervlek op haar wang irriteert me wel
Stijfje gekregen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die feeders danquote:Op zondag 14 december 2014 23:12 schreef Sapstengel het volgende:
Haha die negerdikke wijven fotograferen en ook nog "im a butt guy" zeggen, wat een wandelend stereotype
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |