ze heeft wel ooit in sexy en gewaagd gepost maar ik weet niet of die fotos er nog zijnquote:Op zondag 14 december 2014 20:56 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
is daar meer beeldmateriaal van ? dan ga ik mezelf zo ff misbruike
Een zelfgemaakte poster hoef je toch niet meer te bestellen?quote:Op zondag 14 december 2014 21:09 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Iemand wel eens een zelfgemaakte poster besteld?
Zelf ontworpenquote:Op zondag 14 december 2014 21:12 schreef Klokov het volgende:
[..]
Een zelfgemaakte poster hoef je toch niet meer te bestellen?
ik heb er een aantal hangen van mezelf poserendquote:Op zondag 14 december 2014 21:09 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Iemand wel eens een zelfgemaakte poster besteld?
Snap ik daarom vroeg ik me af waar ik die kan bestellenquote:Op zondag 14 december 2014 21:19 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik heb er een aantal hangen van mezelf poserend
1.67m is idd gemiddelde lengte.quote:Op zondag 14 december 2014 20:12 schreef Klokov het volgende:
Wat een onzin
[..]
http://noisey.vice.com/nl(...)?utm_source=vicefbnl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
Dat zijn twee van mijn favorieten. Maar tegenwoordig vind ik Ronald Goedemondt het leukst.quote:Op zondag 14 december 2014 22:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh ik vind hem meh. Maar goed, ik vind de meeste NL cabaretiers meh, op Theo Maassen en Javier Guzman na.
wel toepasselijk, kutlaminaat heel t weekendquote:Op zondag 14 december 2014 22:36 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dat zijn twee van mijn favorieten. Maar tegenwoordig vind ik Ronald Goedemondt het leukst.
quote:Op zondag 14 december 2014 22:32 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom zijn jullie zo scherp man het is zondagnacht..
Nee gewoon 1x big is al wel big genoeg.
Hahha eerste wat je ziet is een neger lolquote:Op zondag 14 december 2014 22:53 schreef clumsy_clown het volgende:
HEY DEUCESTENGEL HET BEGINT BIJNA NU FF PIET PAULUSMA.
Jezus die dikke van de twee ook?quote:Op zondag 14 december 2014 23:00 schreef Sapstengel het volgende:
Zou die twee modellen wel raken die dikke met het korte haar niet
Heeft wel leuk gezicht. Gewoon voor een keer.quote:Op zondag 14 december 2014 23:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jezus die dikke van de twee ook?
Goddess patty ook?quote:Op zondag 14 december 2014 23:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heeft wel leuk gezicht. Gewoon voor een keer.
Eraf spuiten sappie. You know what to do.quote:Op zondag 14 december 2014 23:08 schreef Sapstengel het volgende:
Die fake moedervlek op haar wang irriteert me wel
Stijfje gekregen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die feeders danquote:Op zondag 14 december 2014 23:12 schreef Sapstengel het volgende:
Haha die negerdikke wijven fotograferen en ook nog "im a butt guy" zeggen, wat een wandelend stereotype
deze vind je niks?quote:Op zondag 14 december 2014 23:07 schreef Sapstengel het volgende:
Lol die Britse nu, zou raken. Maar die vriendin van haar met het zwarte haar zou ik harder raken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, al die vrouwen hoeren in een verslavingskliniek man. En de feeders verdienen een schop voor de kop.quote:Op zondag 14 december 2014 23:14 schreef Sapstengel het volgende:
Kromme is wel anorexia is een ziekte en je word in een kliniek gestopt maar bij dikke vrouwen is iedereen "oh ze heeft zoveel zelfvertrouwen wat een mooi mens" fucking double standards man
Hoerenquote:Op zondag 14 december 2014 23:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mja, al die vrouwen hoeren in een verslavingskliniek man. En de feeders verdienen een schop voor de kop.
quote:Op zondag 14 december 2014 23:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
deze vind je niks?Mwah, beetje teveel maar zou evt wel geven voor de ervaringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat moet je dan doen? Klinkt niet gek.quote:Op zondag 14 december 2014 23:27 schreef clumsy_clown het volgende:
100 dollar voor 2 uur werk. No thanks
Fotoshoot.quote:Op zondag 14 december 2014 23:27 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat moet je dan doen? Klinkt niet gek.
Ah, geen vast werk dus. Zou zeker voorrijkosten rekenen dan.quote:
ik wist hetquote:Op zondag 14 december 2014 23:31 schreef clumsy_clown het volgende:
DIE VAN 280 KILO KRIJGT 300+ DOLLAR PER UUR VOOR EEN FOTOSHOOT.
That's it. Ik begin een site.
quote:Op zondag 14 december 2014 23:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Als je nog een fotograaf zoekt..quote:Op zondag 14 december 2014 23:31 schreef clumsy_clown het volgende:
honger gekregen van dat toetjequote:Op zondag 14 december 2014 23:38 schreef THEFXR het volgende:
kitt doet weightgainen op een gezonde manier
gewoon wat pakken, je kan het hebben, meidquote:Op zondag 14 december 2014 23:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
honger gekregen van dat toetje
Inderdaad ja.. hij kan zn moeder natuurlijk niet zo achterlaten want ze heeft niemand. Echt zielig voor hem. Had persoonlijk gewoon haar omgebracht en ons zo allebei uit ons lijden verlost.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |