deze vind je niks?quote:Op zondag 14 december 2014 23:07 schreef Sapstengel het volgende:
Lol die Britse nu, zou raken. Maar die vriendin van haar met het zwarte haar zou ik harder raken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, al die vrouwen hoeren in een verslavingskliniek man. En de feeders verdienen een schop voor de kop.quote:Op zondag 14 december 2014 23:14 schreef Sapstengel het volgende:
Kromme is wel anorexia is een ziekte en je word in een kliniek gestopt maar bij dikke vrouwen is iedereen "oh ze heeft zoveel zelfvertrouwen wat een mooi mens" fucking double standards man
Hoerenquote:Op zondag 14 december 2014 23:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mja, al die vrouwen hoeren in een verslavingskliniek man. En de feeders verdienen een schop voor de kop.
quote:Op zondag 14 december 2014 23:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
deze vind je niks?Mwah, beetje teveel maar zou evt wel geven voor de ervaringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat moet je dan doen? Klinkt niet gek.quote:Op zondag 14 december 2014 23:27 schreef clumsy_clown het volgende:
100 dollar voor 2 uur werk. No thanks
Fotoshoot.quote:Op zondag 14 december 2014 23:27 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat moet je dan doen? Klinkt niet gek.
Ah, geen vast werk dus. Zou zeker voorrijkosten rekenen dan.quote:
ik wist hetquote:Op zondag 14 december 2014 23:31 schreef clumsy_clown het volgende:
DIE VAN 280 KILO KRIJGT 300+ DOLLAR PER UUR VOOR EEN FOTOSHOOT.
That's it. Ik begin een site.
quote:Op zondag 14 december 2014 23:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Als je nog een fotograaf zoekt..quote:Op zondag 14 december 2014 23:31 schreef clumsy_clown het volgende:
honger gekregen van dat toetjequote:Op zondag 14 december 2014 23:38 schreef THEFXR het volgende:
kitt doet weightgainen op een gezonde manier
gewoon wat pakken, je kan het hebben, meidquote:Op zondag 14 december 2014 23:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
honger gekregen van dat toetje
Inderdaad ja.. hij kan zn moeder natuurlijk niet zo achterlaten want ze heeft niemand. Echt zielig voor hem. Had persoonlijk gewoon haar omgebracht en ons zo allebei uit ons lijden verlost.quote:
quote:Op zondag 14 december 2014 23:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad ja.. hij kan zn moeder natuurlijk niet zo achterlaten want ze heeft niemand. Echt zielig voor hem. Had persoonlijk gewoon haar omgebracht en ons zo allebei uit ons lijden verlost.
quote:Op donderdag 11 december 2014 22:24 schreef Klokov het volgende:
• De Benno L. award voor de user die het eerst een bezoekje kan verwachten van de AIVD gaat naar: Sapstengel
Goede weightgainer shake, denk dat de meeste users uit het bodybuilding topic dat wel weg krijgenquote:Op zondag 14 december 2014 23:56 schreef clumsy_clown het volgende:
4 liter ijs gemengd met volle melk. holy crap. Qua fantasie is het niet smeriger dan gigantische bukkake sessies I guess, alleen wordt dit wél d'r dood.
echt hequote:Op maandag 15 december 2014 00:14 schreef Montelly het volgende:
Die turkentopic is mijn toch een verzameling retards zeg
Laten we iets afspreken, als jij daar blijft, blijf ik hierquote:
Of ik blijf gewoon in beide topics posten, en wat jij doet maakt mij niet uit.quote:Op maandag 15 december 2014 00:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
Laten we iets afspreken, als jij daar blijft, blijf ik hier
jammer.quote:Op maandag 15 december 2014 00:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Of ik blijf gewoon in beide topics posten, en wat jij doet maakt mij niet uit.
Dames van 200+ kg zijn anders best zeldzaam en verdienen het meeste van de chubbies.quote:Op zondag 14 december 2014 23:45 schreef MsMessy het volgende:
Een gewicht hebben van drie cijfers...
[ afbeelding ]
Kan dit drama echt niet meer verder kijken. Al die verwoeste levens. Wat een ellende.![]()
Fuck it, maar dan maar geen grootverdiener. That's not how I roll.quote:Op maandag 15 december 2014 00:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dames van 200+ kg zijn anders best zeldzaam en verdienen het meeste van de chubbies.
Haha, roll...quote:Op maandag 15 december 2014 00:33 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Fuck it, maar dan maar geen grootverdiener. That's not how I roll.
Waarom blijf je er posten dan?quote:Op maandag 15 december 2014 00:14 schreef Montelly het volgende:
Hellnaw, laatste keer dat ik daar post.quote:Op maandag 15 december 2014 00:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waarom blijf je er posten dan?Weissmancomplex, dit.
quote:Op maandag 15 december 2014 00:44 schreef no1uknow het volgende:
• De Jaap Stobbe award voor het beste ONZ topic van 2014 gaat naar: De GYM reeks
• De Arnold Schwarzenegger award voor meest gespierde Fok!ker gaat naar: Weissman
• De Oscar Pistorius award voor de user die een lange ban zou moeten krijgen gaat naar: Clumsy_Clown
• De Onno Hoes award voor de mod die vanwege ontucht met diverse dolfijnen af zou moeten treden gaat naar: smegmanus
• De Luis Suarez award voor meest agressieve user gaat naar: RaymondK
• De Frans Timmermans award voor de kwaliteitsuser van het jaar gaat naar: Dima
• De Wilders award voor de user met de meest achterlijke uitspraken/topics: Clumsy_Clown
• The fappening award voor de FOK!ster waar jij je lauwe koksroom wel in zou willen deponeren gaat naar: GRS
• De monstertruck award voor de user die vaak 'kort door de bocht' is gaat naar: fathank, op een goede manier
• De Benno L. award voor de user die het eerst een bezoekje kan verwachten van de AIVD gaat naar: zonder twijfel Sapstengel
• De zwarte Piet award voor de vreemde, ongewenste user die toch mocht blijven gaat naar: Crip
• De Paul Elstak award voor beste Radiostation in ONZ: geen
Te makkelijk.quote:Op maandag 15 december 2014 00:42 schreef MsMessy het volgende:
[..]
De bal ligt voor het doel, er is geen keeper te bekennen! Waarom neem je dat schot dan niet?
Oh.quote:Op maandag 15 december 2014 00:49 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Je mag je fotoboek foto's achterwege laten.
LOLquote:Op zondag 14 december 2014 23:48 schreef Sapstengel het volgende:
Whahhaa dat programma over menu ruilen www.sbs6.nl/eten
Ray geef je op en laat mensen drie liter melk en 6000 kcal wegwerken
haha tot over z'n knieeen deze :-)quote:
Wat weet jij nou met je n=1quote:
quote:
Dit weer, je maakt hier een verkeerde aanname Henk. Tenzij je alleen recente data goedkeurd, in dat geval n = 1quote:
Weet je verloofde dat je dit post?quote:Op maandag 15 december 2014 10:17 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dit weer, je maakt hier een verkeerde aanname Henk.
Het Klokov, dacht dat je hooggeleid was?quote:
Klopt, mijn Engels is beter dan mijn Nederlandsquote:Op maandag 15 december 2014 10:20 schreef Champy het volgende:
[..]
Het Klokov, dacht dat je hooggeleid was?
quote:Op maandag 15 december 2014 00:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat noem je prettig gestoord dude. ;c
quote:Op maandag 15 december 2014 00:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat noem je prettig gestoord dude. ;c
echte hequote:Op maandag 15 december 2014 00:14 schreef Montelly het volgende:
En, ik heb gehoord dat je bent overgestapt van gluren naar meisjes naar piccas maken. Fapmaterial? Gaat slecht bij PUA.quote:Op maandag 15 december 2014 11:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
echte he
vooral die hoofddoekjesman man man
opdonderen naar syria
Alles is beter dan verkocht worden door je vader voor 4 kamelenquote:Op maandag 15 december 2014 11:23 schreef Crip het volgende:
[..]
En, ik heb gehoord dat je bent overgestapt van gluren naar meisjes naar piccas maken. Fapmaterial? Gaat slecht bij PUA.
Dit is nog steeds mijn suggestie: http://over.bnn.nl/formulieren/19
Hoe kan mijn vader dat doen vanuit zijn graf? Badassssss, wil wel weten.quote:Op maandag 15 december 2014 11:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Alles is beter dan verkocht worden door je vader voor 4 kamelen
quote:
quote:Op zondag 14 december 2014 20:08 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het in andere steden zitten maar de meeste verenigingen hier hebben grotendeels besloten feesten.
[..]
In de stad amper, af en toe na een feest.
[..]
[..]
Hey Corquote:
vies hequote:Op maandag 15 december 2014 12:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Volwassen mensen die smakken tijdens het eten moeten echt een vork in hun pener gedrukt krijgen.
runner spquote:
Vervolgens begon et wijf ertegenover met volle mond te praten en mee te smakkenquote:Op maandag 15 december 2014 12:22 schreef RaymondK het volgende:
[..]
vies he
kan ik gelijk nergens anders meer naar luisteren.
Smekken en herkouwen met je mond open bah
Nooit een opvoeding genoten denk ik dan altijd maar
Simpel 1+1. Als iemand anders het tegendeel kan bewijzen en dus energie en/of massa kan laten verdwijnen of tevoorschijn kan toveren zou dat een revolutie betekenen in de natuurkunde en kan ons complete heelal de prullenbak in.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |