Inderdaad ja.. hij kan zn moeder natuurlijk niet zo achterlaten want ze heeft niemand. Echt zielig voor hem. Had persoonlijk gewoon haar omgebracht en ons zo allebei uit ons lijden verlost.quote:
quote:Op zondag 14 december 2014 23:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad ja.. hij kan zn moeder natuurlijk niet zo achterlaten want ze heeft niemand. Echt zielig voor hem. Had persoonlijk gewoon haar omgebracht en ons zo allebei uit ons lijden verlost.
quote:Op donderdag 11 december 2014 22:24 schreef Klokov het volgende:
• De Benno L. award voor de user die het eerst een bezoekje kan verwachten van de AIVD gaat naar: Sapstengel
Goede weightgainer shake, denk dat de meeste users uit het bodybuilding topic dat wel weg krijgenquote:Op zondag 14 december 2014 23:56 schreef clumsy_clown het volgende:
4 liter ijs gemengd met volle melk. holy crap. Qua fantasie is het niet smeriger dan gigantische bukkake sessies I guess, alleen wordt dit wél d'r dood.
echt hequote:Op maandag 15 december 2014 00:14 schreef Montelly het volgende:
Die turkentopic is mijn toch een verzameling retards zeg
Laten we iets afspreken, als jij daar blijft, blijf ik hierquote:
Of ik blijf gewoon in beide topics posten, en wat jij doet maakt mij niet uit.quote:Op maandag 15 december 2014 00:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
Laten we iets afspreken, als jij daar blijft, blijf ik hier
jammer.quote:Op maandag 15 december 2014 00:24 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Of ik blijf gewoon in beide topics posten, en wat jij doet maakt mij niet uit.
Dames van 200+ kg zijn anders best zeldzaam en verdienen het meeste van de chubbies.quote:Op zondag 14 december 2014 23:45 schreef MsMessy het volgende:
Een gewicht hebben van drie cijfers...
[ afbeelding ]
Kan dit drama echt niet meer verder kijken. Al die verwoeste levens. Wat een ellende.![]()
Fuck it, maar dan maar geen grootverdiener. That's not how I roll.quote:Op maandag 15 december 2014 00:30 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dames van 200+ kg zijn anders best zeldzaam en verdienen het meeste van de chubbies.
Haha, roll...quote:Op maandag 15 december 2014 00:33 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Fuck it, maar dan maar geen grootverdiener. That's not how I roll.
Waarom blijf je er posten dan?quote:Op maandag 15 december 2014 00:14 schreef Montelly het volgende:
Die turkentopic is mijn toch een verzameling retards zeg
Hellnaw, laatste keer dat ik daar post.quote:Op maandag 15 december 2014 00:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waarom blijf je er posten dan?Weissmancomplex, dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |