En, ik heb gehoord dat je bent overgestapt van gluren naar meisjes naar piccas maken. Fapmaterial? Gaat slecht bij PUA.quote:Op maandag 15 december 2014 11:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
echte he
vooral die hoofddoekjesman man man
opdonderen naar syria
Alles is beter dan verkocht worden door je vader voor 4 kamelenquote:Op maandag 15 december 2014 11:23 schreef Crip het volgende:
[..]
En, ik heb gehoord dat je bent overgestapt van gluren naar meisjes naar piccas maken. Fapmaterial? Gaat slecht bij PUA.
Dit is nog steeds mijn suggestie: http://over.bnn.nl/formulieren/19
Hoe kan mijn vader dat doen vanuit zijn graf? Badassssss, wil wel weten.quote:Op maandag 15 december 2014 11:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Alles is beter dan verkocht worden door je vader voor 4 kamelen
quote:
quote:Op zondag 14 december 2014 20:08 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het in andere steden zitten maar de meeste verenigingen hier hebben grotendeels besloten feesten.
[..]
In de stad amper, af en toe na een feest.
[..]
[..]
Hey Corquote:
vies hequote:Op maandag 15 december 2014 12:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Volwassen mensen die smakken tijdens het eten moeten echt een vork in hun pener gedrukt krijgen.
runner spquote:
Vervolgens begon et wijf ertegenover met volle mond te praten en mee te smakkenquote:Op maandag 15 december 2014 12:22 schreef RaymondK het volgende:
[..]
vies he
kan ik gelijk nergens anders meer naar luisteren.
Smekken en herkouwen met je mond open bah
Nooit een opvoeding genoten denk ik dan altijd maar
Simpel 1+1. Als iemand anders het tegendeel kan bewijzen en dus energie en/of massa kan laten verdwijnen of tevoorschijn kan toveren zou dat een revolutie betekenen in de natuurkunde en kan ons complete heelal de prullenbak in.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |