Die doet de polonaisequote:Op zondag 14 december 2014 00:38 schreef Webschip het volgende:
Ik weet niet wat Voorbips hier allemaal van vindt.
in het oosten van NL toch ergens? kan niet missen, Arie loopt er vlak achter.quote:
Ik weet niet waar hij woont.quote:Op zondag 14 december 2014 00:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
in het oosten van NL toch ergens? kan niet missen, Arie loopt er vlak achter.
Bedankt Hans.quote:Op zondag 14 december 2014 00:46 schreef Mani89 het volgende:
wEHWE#WEH2whH#W$H#$HTRGCXFQWDEFRTTHGjmnmreherjherjWEGZXVXZCBDFJERUUREDFHCBDFHDERURRhwEHWE#WEH2whH#W$H#$HTRGCXFQWDEFRTTHGjmnmreherjherjWEGZXVXZCBDFJERUUREDFHCBDFHDERURRhwEHWE#WEH2whH#W$H#$HTRGCXFQWDEFRTTHGjmnmreherjherjWEGZXVXZCBDFJERUUREDFegwWYHWYHH$YHFCXBXCBXCBSDHWEHHCBDFHDERURRhwEHWE#WEH2whH#W$H#$HTRGCXFQWDEFRTTHGjmnmreherjherjWEGZXVXZCBDFJERUUREDFHCBDFHDERURRhwEHWE#WEH2whH#W$H#$HTRGCXFQWDEFRTTHGjmnmreherjherjWEGZXVXZCBDFJERUUREDFHCBDFHDERURRh
Hij houdt waarschijnlijk niet van toyboys.quote:Op zondag 14 december 2014 00:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan me zo voorstellen dat hij dat graag zo houdt.
Voorgevel!!! Nou, ik denk dat die geen nee zegt.quote:Op zondag 14 december 2014 00:49 schreef Webschip het volgende:
[..]
Hij houdt waarschijnlijk niet van toyboys.
Misschien wel. Maar misschien ook niet.quote:Op zondag 14 december 2014 00:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Voorgevel!!! Nou, ik denk dat die geen nee zegt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 december 2014 10:08 schreef Specularium het volgende:
Zo dames en heren, hebben we er weer zin in vandaag?Meh, het was een kort nachtje. DusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo dames en heren, hebben we er weer zin in vandaag?Uiteraard straks Ajax-UtregSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo dames en heren, hebben we er weer zin in vandaag?Awesome smiley!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo dames en heren, hebben we er weer zin in vandaag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als het ze lukt.quote:Op zondag 14 december 2014 13:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou goed zeg, je kan van de huidige nummer 10 winnen
Die rechts lijkt wel een beetje op Victor Reinier.quote:
Ik had even een tukkie gedaan. Straks ga ik vreten als een boer.quote:Op zondag 14 december 2014 16:19 schreef Specularium het volgende:
Iedereen zit weer te doen of ie buiten is.
quote:
Nou en, beetje hoop geven aan die Utreggers.quote:Op zondag 14 december 2014 13:08 schreef Specularium het volgende:
Krijgen ze nog een goal tegen ook.
Corrie,.
Ze zijn keihard vernederdquote:Op zondag 14 december 2014 16:36 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Nou en, beetje hoop geven aan die Utreggers.
Welk programma?quote:Op zondag 14 december 2014 19:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, er was net goede weekend-tv. Een docu over autisme.
Vond hem een beetje matig.quote:Op zondag 14 december 2014 19:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, er was net goede weekend-tv. Een docu over autisme.
Focus op NPO2. Net afgelopen.quote:
Ja, geen super topshow. Maar wel een paar goede puntjes en ik vond het wel grappig dat de Sally en Anne test er ook in zat.quote:
Hopelijk dadelijk op uitzending gemist.quote:Op zondag 14 december 2014 19:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Focus op NPO2. Net afgelopen.
[..]
Anders morgen welquote:Op zondag 14 december 2014 19:46 schreef Webschip het volgende:
[..]
Hopelijk dadelijk op uitzending gemist.
Antoine vind dat een leuk liedjequote:Op zondag 14 december 2014 19:46 schreef Specularium het volgende:
"We would like to see most of the human race killed off,
because it is unworthy, it is unworthy of the gift of life."
.
Moet ik wel even opzoeken.quote:Op zondag 14 december 2014 19:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Antoine vind dat een leuk liedje
quote:Op zondag 14 december 2014 19:52 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dan kan ik me er niet aan ergeren.
Kan mij geen kut schelen natuurlijk, al is ie paars.quote:Op zondag 14 december 2014 19:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Antoine vind dat een leuk liedje
Zo'n soort gifje is er ook van Freddy got fingered. Zit nu alleen in de trein dus kan even niet zoeken.quote:
quote:Op zondag 14 december 2014 20:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zo'n soort gifje is er ook van Freddy got fingered. Zit nu alleen in de trein dus kan even niet zoeken.
quote:Op zondag 14 december 2014 20:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Daddy would you like some saucage?"
Beterschap en veel drinken he?quote:Op maandag 15 december 2014 12:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Meer racende, naar de wc en zo. En mijn hoofd lijkt dienst te doen als snotsilo.
Thnxs, komt wel goed. Ik heb een goede weerstand. Beetje extra vitamines en wat thee drinken, ibuprofen erin en hoppa!quote:
quote:Op maandag 15 december 2014 12:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Meer racende, naar de wc en zo. En mijn hoofd lijkt dienst te doen als snotsilo.
Hoi Corrie,quote:
Hoi zonnetjequote:Op maandag 15 december 2014 20:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoi Corrie,.
Dat zal ik even precies vertellen.
Die doet zo mee bij de slimste mens volgens de gids.
Ja erg jammer.quote:Op maandag 15 december 2014 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi zonnetje.
Oh ja dat is weer. Jammer dat het gelijk met VI is.
Haha.quote:Op maandag 15 december 2014 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat ben jij vriendelijk vandaag zeg. Leuk weekend gehad zeker.
Nou dat kan ik beter denken want ik ben al superoud.quote:Op maandag 15 december 2014 20:24 schreef Mani89 het volgende:
Weer een weekendje dichter bij de dood, denkt Spec dan.
Helaas, met die seniele francofiel.quote:Op maandag 15 december 2014 20:24 schreef Njosnavelin het volgende:
De slimste mens op de Belg of die met die loze Freriks?
Onbegrijpelijk dat ze hem daar houden, tenenkrommende televisie.quote:Op maandag 15 december 2014 20:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Helaas, met die seniele francofiel.
Tenenkrommend is leukquote:Op maandag 15 december 2014 20:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat ze hem daar houden, tenenkrommende televisie.
Echt een verschrikking inderdaad jaquote:Op maandag 15 december 2014 20:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat ze hem daar houden, tenenkrommende televisie.
quote:Op maandag 15 december 2014 20:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Echt een verschrikking inderdaad ja
Misschien bij Sex Academy ofzo, maar niet bij zoiets.quote:
Ook, Oh ja dat komt vanavond weer, heerlijk.quote:Op maandag 15 december 2014 20:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Misschien bij Sex Academy ofzo, maar niet bij zoiets.
Misschien heeft hij gewoon betere dingen te doen.quote:Op maandag 15 december 2014 20:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Yolohenk durft hier niet meer te posten.
Haha.quote:Op maandag 15 december 2014 20:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Misschien heeft hij gewoon betere dingen te doen.
Ja dat zal het zijnquote:Op maandag 15 december 2014 20:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Misschien heeft hij gewoon betere dingen te doen.
Hij is opgepakt in een speeltuin, in zijn lange regenjas.quote:Op maandag 15 december 2014 20:35 schreef Karina het volgende:
Hoezo dan? Ik heb zeker weer wat gemist.
Ah Kingstown is dus eigenlijk Harry Vermeegen.quote:Op maandag 15 december 2014 20:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij is opgepakt in een speeltuin, in zijn lange regenjas.
Ik ben veel grappiger man. Zeker 80% grappiger.quote:Op maandag 15 december 2014 20:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie de Breij, dames en heren!
Vertel eens een mopje.quote:Op maandag 15 december 2014 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben veel grappiger man. Zeker 80% grappiger.
Ik moet daar toch eens meelezen, schijnt superinteressant te zijn.quote:Op maandag 15 december 2014 21:03 schreef Specularium het volgende:
Nu komt Yolohenk wel posten.
Of hij zit weer meisjes te versieren in het datingtopic.
Gewoon posten, krijg je misschien nog een hete DM van iemand.quote:Op maandag 15 december 2014 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet daar toch eens meelezen, schijnt superinteressant te zijn.
Oe nu heb je me overtuigd.quote:Op maandag 15 december 2014 21:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon posten, krijg je misschien nog een hete DM van iemand.
Superschattig.quote:Op maandag 15 december 2014 21:07 schreef Takaiki het volgende:
Super
Wat een dom pauperwoord wat tegenwoordig voor moet
Wat zeggen ze in Limburg eigenlijk? Keigaaf ofzo? of is dat in Brabant?quote:Op maandag 15 december 2014 21:07 schreef Takaiki het volgende:
Super
Wat een dom pauperwoord wat tegenwoordig voor moet
Hier zie ik een uitdaging in.quote:Op maandag 15 december 2014 21:07 schreef sp3c het volgende:
je kan het moeilijk ergens achter zetten
Iets te laat met je rollator.quote:Op maandag 15 december 2014 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier zie ik een uitdaging in.
Buurtsuper
tem had hem al kutquote:Op maandag 15 december 2014 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier zie ik een uitdaging in.
Buurtsuper
Dat is Braboquote:Op maandag 15 december 2014 21:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat zeggen ze in Limburg eigenlijk? Keigaaf ofzo? of is dat in Brabant?
Mooi zo, bij ik vertrek moeten ze die zooi altijd ondertitelen.quote:Op maandag 15 december 2014 21:11 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Dat is Brabo
Maar ik praat geen plat Limbo, alleen ABN
Ik heb ook een cape.quote:Op maandag 15 december 2014 21:14 schreef Karina het volgende:
Supertem klinkt wel als een superheld eigenlijk.
Supergrover rood.quote:Op maandag 15 december 2014 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat voor kleur? Supersonischrood hoop ik
ALs je diesel moet tanken is benzine superkut.quote:Op maandag 15 december 2014 21:16 schreef sp3c het volgende:
super erin mag wel
als je het voor je auto gaat dumpen dan wordt het weer huilen
Sp3c zonder d/t fout. Wat is deze?quote:Op maandag 15 december 2014 21:16 schreef sp3c het volgende:
super erin mag wel
als je het voor je auto gaat dumpen dan wordt het weer huilen
Supergoednederlands!quote:Op maandag 15 december 2014 21:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Sp3c zonder d/t fout. Wat is deze?
Je tieten laten zien bijvoorbeeld.quote:Op maandag 15 december 2014 21:20 schreef Takaiki het volgende:
Supermatig deze Bassie en Adriaanshow weer
Ik ga iets leuks doen
Superveel plezier daarmeequote:Op maandag 15 december 2014 21:20 schreef Takaiki het volgende:
Ik ga iets leuks doen
Mag ik meedoen?quote:Op maandag 15 december 2014 21:20 schreef Takaiki het volgende:
Ik ga iets leuks doen
quote:Op maandag 15 december 2014 21:20 schreef Takaiki het volgende:
Ik ga iets leuks doen
Ze roept het gewoon op hequote:Op maandag 15 december 2014 21:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo reageer ik ook altijd op Corrie.
Word ik superverdrietig van als jij dat doetquote:Op maandag 15 december 2014 21:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo reageer ik ook altijd op Corrie.
Zou mooi zijn als ie dan ook weer de andere kant opgaat.quote:Op maandag 15 december 2014 21:30 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Frictie tussen de benen.quote:Op maandag 15 december 2014 21:35 schreef Tem het volgende:
Hebben Takki en Cor onenigheid? Ik voel wat spanning tussen de dames.
Ik weet van niks.quote:Op maandag 15 december 2014 21:35 schreef Tem het volgende:
Hebben Takki en Cor onenigheid? Ik voel wat spanning tussen de dames.
Die heb ik al 100 jaar niet meer gehad hoor.quote:Op maandag 15 december 2014 21:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Frictie tussen de benen.
Wij voelen zoiets direct aan.
Ja bij jou kan ik niet reageren, beetje superjammer hoor.quote:Op maandag 15 december 2014 21:43 schreef Specularium het volgende:
Ik moest helemaal in de fobo van Cnor voor dat plaatje.
Zag ook dat ze er nog op gereageerd had.
Ik zou de hele dag in mijn eigen fobo hangen, daarom begin ik er niet aan.quote:Op maandag 15 december 2014 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja bij jou kan ik niet reageren, beetje superjammer hoor.
Shit je hebt me door. Ik zou gaan wachten op foto's natuurlijkquote:Op maandag 15 december 2014 21:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou de hele dag in mijn eigen fobo hangen, daarom begin ik er niet aan.
Ja dat mag weleens geupdate worden inderdaadquote:Op maandag 15 december 2014 21:47 schreef YokiKater het volgende:
Favo forum 40+
Favo FOK!kers De zondagavond SBS mensjes![]()
Ik heb em gezien. Een redelijke docu, maar voor mij weinig nieuws.quote:Op maandag 15 december 2014 21:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heb je nog naar die docu gekeken?
Ok, doei.quote:Op maandag 15 december 2014 21:55 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik heb em gezien. Een redelijke docu, maar voor mij weinig nieuws.
Niemand reageert daar verder.quote:Op maandag 15 december 2014 21:46 schreef Specularium het volgende:
Ik ga nu even in die van Marianne kijken.
Idem hier. En niets over sensory overload ook, beetje jammer.quote:Op maandag 15 december 2014 21:55 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik heb em gezien. Een redelijke docu, maar voor mij weinig nieuws.
Bedoelde je eigenlijk dat datingsite topic? Ik zie niet zo snel iets anders.quote:Op maandag 15 december 2014 21:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niemand reageert daar verder.
Wel een beetje saai.
Even wat gifjes zoeken.
Iedereen krijgt Waaghals achter zich aan.quote:Op maandag 15 december 2014 21:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niemand reageert daar verder.
Wel een beetje saai.
Even wat gifjes zoeken.
Dat je niet naar de supermarkt durft enzo?quote:Op maandag 15 december 2014 21:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Idem hier. En niets over sensory overload ook, beetje jammer.
Nee, in het fobo van Marianne.quote:Op maandag 15 december 2014 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Bedoelde je eigenlijk dat datingsite topic? Ik zie niet zo snel iets anders.
Oh post daar maar een leuke kerel dan. Foto van jezelf of zo.quote:Op maandag 15 december 2014 21:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, in het fobo van Marianne.
Even kijken of Takkie een fobo heeft.quote:Op maandag 15 december 2014 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh post daar maar een leuke kerel dan. Foto van jezelf of zo.
Die van mij weet je ook te vinden hequote:Op maandag 15 december 2014 22:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Even kijken of Takkie een fobo heeft.
Abdelkader Deoroller.quote:Op maandag 15 december 2014 22:02 schreef Tem het volgende:
Timmmmmmmmmmmm de slavendrijver, ik zie het alweer. Net doen of 'ie geinteresseerd is in Yoki z'n spetterpoep maar in werkelijkheid gaat het om zo snel mogelijk weer aan de bak te gaan.
Nee, angststoornis is een andere diagnose. Wel vaak gerelateerd maar imho niet aan de orde in een docu over ASS. Overprikkeling daarintegen.. dat is wat ik bedoelde. Sensory overload noemen ze dat.quote:Op maandag 15 december 2014 21:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat je niet naar de supermarkt durft enzo?
Volgens mij wilden ze het beeld juist gematigd houden.
En het ging vooral over haarzelf. Ouwe taart.
Het was zeker niet compleet. Er zullen vast veel betere docu's zijn.quote:Op maandag 15 december 2014 21:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Idem hier. En niets over sensory overload ook, beetje jammer.
Welnee.. hartstikke goede gozer die Timmmmm.quote:Op maandag 15 december 2014 22:02 schreef Tem het volgende:
Timmmmmmmmmmmm de slavendrijver, ik zie het alweer. Net doen of 'ie geinteresseerd is in Yoki z'n spetterpoep maar in werkelijkheid gaat het om zo snel mogelijk weer aan de bak te gaan.
Supertimmmmm!quote:Op maandag 15 december 2014 22:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Welnee.. hartstikke goede gozer die Timmmmm.
Al hadden ze mij vandaag wel kunnen gebruiken want het was druk met nieuws. Petje af voor de mensen die vandaag aan de FP hebben gewerkt.
Heb je al aan zijn schedel gelikt?quote:Op maandag 15 december 2014 22:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Al hadden ze mij vandaag wel kunnen gebruiken want het was druk met nieuws. Petje af voor de mensen die vandaag aan de FP hebben gewerkt.
Volgende keer ga ik een bericht pogen te schrijven zonder vleespetten in vagijnen of wereldkampioenschappen scharen. Die mag tem niet lezen van zijn vriendin, daarom doet hij zo onaardig tegen mequote:Op maandag 15 december 2014 22:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Misschien als ik eens naar een crewmeet ga.quote:Op maandag 15 december 2014 22:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je al aan zijn schedel gelikt?
quote:Op maandag 15 december 2014 22:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgende keer ga ik een bericht pogen te schrijven zonder vleespetten in vagijnen of wereldkampioenschappen scharen. Die mag tem niet lezen van zijn vriendin, daarom doet hij zo onaardig tegen me
Ik lik geen vrouwen schat.quote:Op maandag 15 december 2014 22:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Takkie had hier best op kunnen reageren.
Zegt zij dat ook. Dan doe ik dat echt nooooit meer want dat vind ik echt een vies wijf.quote:Op maandag 15 december 2014 22:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vooral dat schat erachter, alsof je Kim Holland hoort praten.
Al likt die wel vrouwen.
Nee dat is eng man.quote:
Ik moet het weleens gehoord hebben want ik ken die uitdrukking wel.quote:Op maandag 15 december 2014 22:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Iedere donderdag op de radio bij Jensen.
Nou ja, dat zeggen we toch ook niet over jou?quote:
Nee, over mij zeggen ze weer hele andere dingen.quote:Op maandag 15 december 2014 22:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ja, dat zeggen we toch ook niet over jou?
Dat je er hemels uit ziet?quote:Op maandag 15 december 2014 22:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, over mij zeggen ze weer hele andere dingen.
Dat zegt je moeder zeker?quote:Op maandag 15 december 2014 22:17 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, dat ik een goede muzieksmaak heb bijvoorbeeld.
Dat is subjectief natuurlijk. Wat is goed?quote:Op maandag 15 december 2014 22:17 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, dat ik een goede muzieksmaak heb bijvoorbeeld.
Stroma vindt hij heel goed.quote:Op maandag 15 december 2014 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is subjectief natuurlijk. Wat is goed?
Wat ik luister en voornamelijk geen diarree straids.quote:Op maandag 15 december 2014 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is subjectief natuurlijk. Wat is goed?
Waarom doe je hier zo mysterieus over, ben je bang om uitgelachen te worden?quote:Op maandag 15 december 2014 22:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat ik luister en voornamelijk geen diarree straids.
Ik weet niet wat jij allemaal luistert. vandaag had ik (net zoals de afgelopen dagen) de top 4000 op. Van alles wat.quote:Op maandag 15 december 2014 22:19 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat ik luister en voornamelijk geen diarree straids.
Lekker open minded dit, Cnor.quote:Op maandag 15 december 2014 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij allemaal luistert. vandaag had ik (net zoals de afgelopen dagen) de top 4000 op. Van alles wat.
Waarom zou ik daar bang voor zijnquote:Op maandag 15 december 2014 22:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarom doe je hier zo mysterieus over, ben je bang om uitgelachen te worden?
Ik ben gewoon ouderwets. Dat klopt.quote:Op maandag 15 december 2014 22:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lekker open minded dit, Cnor.
Mag ik je Top 2000 lijstje zien?quote:
Ik vroeg me ook net af hoe mensen daar de tijd voor vinden. Hoeven die niks op FOK! te posten ofzo?quote:Op maandag 15 december 2014 22:23 schreef Tem het volgende:
[..]
Heb ik allemaal geen tijd voor om dat samen te stellen.
Onbegrijpelijk inderdaad. Mani zit nog op school dus heeft genoeg tijd voor die onzin.quote:Op maandag 15 december 2014 22:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik vroeg me ook net af hoe mensen daar de tijd voor vinden. Hoeven die niks op FOK! te posten ofzo?
Ik heb er wel tijd voor maar ik weet nooit wat te kiezen. Geen smaak dus waarschijnlijk.quote:Op maandag 15 december 2014 22:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik vroeg me ook net af hoe mensen daar de tijd voor vinden. Hoeven die niks op FOK! te posten ofzo?
quote:Op maandag 15 december 2014 22:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat staat hier?quote:Finisce sempre così. Con la morte. Prima, però, c'è stata la vita, nascosta sotto il
Al een jaar of 10 niet meer inderdaad haha, fuck de wouten.quote:Op maandag 15 december 2014 22:27 schreef sp3c het volgende:
mani is zeker ouder dan 8 en woont in Duindorp
zeker dat hij niet meer op school zit
Ik vroeg het aan Marianne. Met je talenknobbel.quote:Op maandag 15 december 2014 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Iets met dood en een hond. En ik blijf altijd bij je of zoiets.
Laat me, weet ik ook eens een keertje iets man.quote:Op maandag 15 december 2014 22:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vroeg het aan Marianne. Met je talenknobbel.
Staat helemaal niets over een hond. man.quote:Op maandag 15 december 2014 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Laat me, weet ik ook eens een keertje iets man.
Oh ik dacht dat pero hond betekentquote:Op maandag 15 december 2014 22:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Staat helemaal niets over een hond. man.
quote:Op maandag 15 december 2014 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat pero hond betekent
Maar het betekent maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |