Ja bij jou kan ik niet reageren, beetje superjammer hoor.quote:Op maandag 15 december 2014 21:43 schreef Specularium het volgende:
Ik moest helemaal in de fobo van Cnor voor dat plaatje.
Zag ook dat ze er nog op gereageerd had.
Ik zou de hele dag in mijn eigen fobo hangen, daarom begin ik er niet aan.quote:Op maandag 15 december 2014 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja bij jou kan ik niet reageren, beetje superjammer hoor.
Shit je hebt me door. Ik zou gaan wachten op foto's natuurlijkquote:Op maandag 15 december 2014 21:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou de hele dag in mijn eigen fobo hangen, daarom begin ik er niet aan.
Ja dat mag weleens geupdate worden inderdaadquote:Op maandag 15 december 2014 21:47 schreef YokiKater het volgende:
Favo forum 40+
Favo FOK!kers De zondagavond SBS mensjes![]()
Ik heb em gezien. Een redelijke docu, maar voor mij weinig nieuws.quote:Op maandag 15 december 2014 21:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heb je nog naar die docu gekeken?
Ok, doei.quote:Op maandag 15 december 2014 21:55 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik heb em gezien. Een redelijke docu, maar voor mij weinig nieuws.
Niemand reageert daar verder.quote:Op maandag 15 december 2014 21:46 schreef Specularium het volgende:
Ik ga nu even in die van Marianne kijken.
Idem hier. En niets over sensory overload ook, beetje jammer.quote:Op maandag 15 december 2014 21:55 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik heb em gezien. Een redelijke docu, maar voor mij weinig nieuws.
Bedoelde je eigenlijk dat datingsite topic? Ik zie niet zo snel iets anders.quote:Op maandag 15 december 2014 21:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niemand reageert daar verder.
Wel een beetje saai.
Even wat gifjes zoeken.
Iedereen krijgt Waaghals achter zich aan.quote:Op maandag 15 december 2014 21:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niemand reageert daar verder.
Wel een beetje saai.
Even wat gifjes zoeken.
Dat je niet naar de supermarkt durft enzo?quote:Op maandag 15 december 2014 21:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Idem hier. En niets over sensory overload ook, beetje jammer.
Nee, in het fobo van Marianne.quote:Op maandag 15 december 2014 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Bedoelde je eigenlijk dat datingsite topic? Ik zie niet zo snel iets anders.
Oh post daar maar een leuke kerel dan. Foto van jezelf of zo.quote:Op maandag 15 december 2014 21:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, in het fobo van Marianne.
Even kijken of Takkie een fobo heeft.quote:Op maandag 15 december 2014 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh post daar maar een leuke kerel dan. Foto van jezelf of zo.
Die van mij weet je ook te vinden hequote:Op maandag 15 december 2014 22:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Even kijken of Takkie een fobo heeft.
Abdelkader Deoroller.quote:Op maandag 15 december 2014 22:02 schreef Tem het volgende:
Timmmmmmmmmmmm de slavendrijver, ik zie het alweer. Net doen of 'ie geinteresseerd is in Yoki z'n spetterpoep maar in werkelijkheid gaat het om zo snel mogelijk weer aan de bak te gaan.
Nee, angststoornis is een andere diagnose. Wel vaak gerelateerd maar imho niet aan de orde in een docu over ASS. Overprikkeling daarintegen.. dat is wat ik bedoelde. Sensory overload noemen ze dat.quote:Op maandag 15 december 2014 21:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat je niet naar de supermarkt durft enzo?
Volgens mij wilden ze het beeld juist gematigd houden.
En het ging vooral over haarzelf. Ouwe taart.
Het was zeker niet compleet. Er zullen vast veel betere docu's zijn.quote:Op maandag 15 december 2014 21:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Idem hier. En niets over sensory overload ook, beetje jammer.
Welnee.. hartstikke goede gozer die Timmmmm.quote:Op maandag 15 december 2014 22:02 schreef Tem het volgende:
Timmmmmmmmmmmm de slavendrijver, ik zie het alweer. Net doen of 'ie geinteresseerd is in Yoki z'n spetterpoep maar in werkelijkheid gaat het om zo snel mogelijk weer aan de bak te gaan.
Supertimmmmm!quote:Op maandag 15 december 2014 22:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Welnee.. hartstikke goede gozer die Timmmmm.
Al hadden ze mij vandaag wel kunnen gebruiken want het was druk met nieuws. Petje af voor de mensen die vandaag aan de FP hebben gewerkt.
Heb je al aan zijn schedel gelikt?quote:Op maandag 15 december 2014 22:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Al hadden ze mij vandaag wel kunnen gebruiken want het was druk met nieuws. Petje af voor de mensen die vandaag aan de FP hebben gewerkt.
Volgende keer ga ik een bericht pogen te schrijven zonder vleespetten in vagijnen of wereldkampioenschappen scharen. Die mag tem niet lezen van zijn vriendin, daarom doet hij zo onaardig tegen mequote:Op maandag 15 december 2014 22:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Misschien als ik eens naar een crewmeet ga.quote:Op maandag 15 december 2014 22:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je al aan zijn schedel gelikt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |