Ja bij jou kan ik niet reageren, beetje superjammer hoor.quote:Op maandag 15 december 2014 21:43 schreef Specularium het volgende:
Ik moest helemaal in de fobo van Cnor voor dat plaatje.
Zag ook dat ze er nog op gereageerd had.
Ik zou de hele dag in mijn eigen fobo hangen, daarom begin ik er niet aan.quote:Op maandag 15 december 2014 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja bij jou kan ik niet reageren, beetje superjammer hoor.
Shit je hebt me door. Ik zou gaan wachten op foto's natuurlijkquote:Op maandag 15 december 2014 21:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou de hele dag in mijn eigen fobo hangen, daarom begin ik er niet aan.
Ja dat mag weleens geupdate worden inderdaadquote:Op maandag 15 december 2014 21:47 schreef YokiKater het volgende:
Favo forum 40+
Favo FOK!kers De zondagavond SBS mensjes![]()
Ik heb em gezien. Een redelijke docu, maar voor mij weinig nieuws.quote:Op maandag 15 december 2014 21:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heb je nog naar die docu gekeken?
Ok, doei.quote:Op maandag 15 december 2014 21:55 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik heb em gezien. Een redelijke docu, maar voor mij weinig nieuws.
Niemand reageert daar verder.quote:Op maandag 15 december 2014 21:46 schreef Specularium het volgende:
Ik ga nu even in die van Marianne kijken.
Idem hier. En niets over sensory overload ook, beetje jammer.quote:Op maandag 15 december 2014 21:55 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik heb em gezien. Een redelijke docu, maar voor mij weinig nieuws.
Bedoelde je eigenlijk dat datingsite topic? Ik zie niet zo snel iets anders.quote:Op maandag 15 december 2014 21:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niemand reageert daar verder.
Wel een beetje saai.
Even wat gifjes zoeken.
Iedereen krijgt Waaghals achter zich aan.quote:Op maandag 15 december 2014 21:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niemand reageert daar verder.
Wel een beetje saai.
Even wat gifjes zoeken.
Dat je niet naar de supermarkt durft enzo?quote:Op maandag 15 december 2014 21:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Idem hier. En niets over sensory overload ook, beetje jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |