Ik moet daar toch eens meelezen, schijnt superinteressant te zijn.quote:Op maandag 15 december 2014 21:03 schreef Specularium het volgende:
Nu komt Yolohenk wel posten.
Of hij zit weer meisjes te versieren in het datingtopic.
Gewoon posten, krijg je misschien nog een hete DM van iemand.quote:Op maandag 15 december 2014 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet daar toch eens meelezen, schijnt superinteressant te zijn.
Oe nu heb je me overtuigd.quote:Op maandag 15 december 2014 21:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon posten, krijg je misschien nog een hete DM van iemand.
Superschattig.quote:Op maandag 15 december 2014 21:07 schreef Takaiki het volgende:
Super
Wat een dom pauperwoord wat tegenwoordig voor moet
Wat zeggen ze in Limburg eigenlijk? Keigaaf ofzo? of is dat in Brabant?quote:Op maandag 15 december 2014 21:07 schreef Takaiki het volgende:
Super
Wat een dom pauperwoord wat tegenwoordig voor moet
Hier zie ik een uitdaging in.quote:Op maandag 15 december 2014 21:07 schreef sp3c het volgende:
je kan het moeilijk ergens achter zetten
Iets te laat met je rollator.quote:Op maandag 15 december 2014 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier zie ik een uitdaging in.
Buurtsuper
tem had hem al kutquote:Op maandag 15 december 2014 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier zie ik een uitdaging in.
Buurtsuper
Dat is Braboquote:Op maandag 15 december 2014 21:09 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat zeggen ze in Limburg eigenlijk? Keigaaf ofzo? of is dat in Brabant?
Mooi zo, bij ik vertrek moeten ze die zooi altijd ondertitelen.quote:Op maandag 15 december 2014 21:11 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Dat is Brabo
Maar ik praat geen plat Limbo, alleen ABN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |