Beterschap en veel drinken he?quote:Op maandag 15 december 2014 12:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Meer racende, naar de wc en zo. En mijn hoofd lijkt dienst te doen als snotsilo.
Thnxs, komt wel goed. Ik heb een goede weerstand. Beetje extra vitamines en wat thee drinken, ibuprofen erin en hoppa!quote:
quote:Op maandag 15 december 2014 12:16 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Meer racende, naar de wc en zo. En mijn hoofd lijkt dienst te doen als snotsilo.
Hoi Corrie,quote:
Hoi zonnetjequote:Op maandag 15 december 2014 20:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoi Corrie,.
Dat zal ik even precies vertellen.
Die doet zo mee bij de slimste mens volgens de gids.
Ja erg jammer.quote:Op maandag 15 december 2014 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi zonnetje.
Oh ja dat is weer. Jammer dat het gelijk met VI is.
Haha.quote:Op maandag 15 december 2014 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat ben jij vriendelijk vandaag zeg. Leuk weekend gehad zeker.
Nou dat kan ik beter denken want ik ben al superoud.quote:Op maandag 15 december 2014 20:24 schreef Mani89 het volgende:
Weer een weekendje dichter bij de dood, denkt Spec dan.
Helaas, met die seniele francofiel.quote:Op maandag 15 december 2014 20:24 schreef Njosnavelin het volgende:
De slimste mens op de Belg of die met die loze Freriks?
Onbegrijpelijk dat ze hem daar houden, tenenkrommende televisie.quote:Op maandag 15 december 2014 20:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Helaas, met die seniele francofiel.
Tenenkrommend is leukquote:Op maandag 15 december 2014 20:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat ze hem daar houden, tenenkrommende televisie.
Echt een verschrikking inderdaad jaquote:Op maandag 15 december 2014 20:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat ze hem daar houden, tenenkrommende televisie.
quote:Op maandag 15 december 2014 20:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Echt een verschrikking inderdaad ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |