Die doet de polonaisequote:Op zondag 14 december 2014 00:38 schreef Webschip het volgende:
Ik weet niet wat Voorbips hier allemaal van vindt.
in het oosten van NL toch ergens? kan niet missen, Arie loopt er vlak achter.quote:
Ik weet niet waar hij woont.quote:Op zondag 14 december 2014 00:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
in het oosten van NL toch ergens? kan niet missen, Arie loopt er vlak achter.
Bedankt Hans.quote:Op zondag 14 december 2014 00:46 schreef Mani89 het volgende:
wEHWE#WEH2whH#W$H#$HTRGCXFQWDEFRTTHGjmnmreherjherjWEGZXVXZCBDFJERUUREDFHCBDFHDERURRhwEHWE#WEH2whH#W$H#$HTRGCXFQWDEFRTTHGjmnmreherjherjWEGZXVXZCBDFJERUUREDFHCBDFHDERURRhwEHWE#WEH2whH#W$H#$HTRGCXFQWDEFRTTHGjmnmreherjherjWEGZXVXZCBDFJERUUREDFegwWYHWYHH$YHFCXBXCBXCBSDHWEHHCBDFHDERURRhwEHWE#WEH2whH#W$H#$HTRGCXFQWDEFRTTHGjmnmreherjherjWEGZXVXZCBDFJERUUREDFHCBDFHDERURRhwEHWE#WEH2whH#W$H#$HTRGCXFQWDEFRTTHGjmnmreherjherjWEGZXVXZCBDFJERUUREDFHCBDFHDERURRh
Hij houdt waarschijnlijk niet van toyboys.quote:Op zondag 14 december 2014 00:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan me zo voorstellen dat hij dat graag zo houdt.
Voorgevel!!! Nou, ik denk dat die geen nee zegt.quote:Op zondag 14 december 2014 00:49 schreef Webschip het volgende:
[..]
Hij houdt waarschijnlijk niet van toyboys.
Misschien wel. Maar misschien ook niet.quote:Op zondag 14 december 2014 00:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Voorgevel!!! Nou, ik denk dat die geen nee zegt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 december 2014 10:08 schreef Specularium het volgende:
Zo dames en heren, hebben we er weer zin in vandaag?Meh, het was een kort nachtje. DusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo dames en heren, hebben we er weer zin in vandaag?Uiteraard straks Ajax-UtregSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo dames en heren, hebben we er weer zin in vandaag?Awesome smiley!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo dames en heren, hebben we er weer zin in vandaag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als het ze lukt.quote:Op zondag 14 december 2014 13:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou goed zeg, je kan van de huidige nummer 10 winnen
Die rechts lijkt wel een beetje op Victor Reinier.quote:
Ik had even een tukkie gedaan. Straks ga ik vreten als een boer.quote:Op zondag 14 december 2014 16:19 schreef Specularium het volgende:
Iedereen zit weer te doen of ie buiten is.
quote:
Nou en, beetje hoop geven aan die Utreggers.quote:Op zondag 14 december 2014 13:08 schreef Specularium het volgende:
Krijgen ze nog een goal tegen ook.
Corrie,.
Ze zijn keihard vernederdquote:Op zondag 14 december 2014 16:36 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Nou en, beetje hoop geven aan die Utreggers.
Welk programma?quote:Op zondag 14 december 2014 19:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, er was net goede weekend-tv. Een docu over autisme.
Vond hem een beetje matig.quote:Op zondag 14 december 2014 19:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, er was net goede weekend-tv. Een docu over autisme.
Focus op NPO2. Net afgelopen.quote:
Ja, geen super topshow. Maar wel een paar goede puntjes en ik vond het wel grappig dat de Sally en Anne test er ook in zat.quote:
Hopelijk dadelijk op uitzending gemist.quote:Op zondag 14 december 2014 19:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Focus op NPO2. Net afgelopen.
[..]
Anders morgen welquote:Op zondag 14 december 2014 19:46 schreef Webschip het volgende:
[..]
Hopelijk dadelijk op uitzending gemist.
Antoine vind dat een leuk liedjequote:Op zondag 14 december 2014 19:46 schreef Specularium het volgende:
"We would like to see most of the human race killed off,
because it is unworthy, it is unworthy of the gift of life."
.
Moet ik wel even opzoeken.quote:Op zondag 14 december 2014 19:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Antoine vind dat een leuk liedje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |