Die doet de polonaisequote:Op zondag 14 december 2014 00:38 schreef Webschip het volgende:
Ik weet niet wat Voorbips hier allemaal van vindt.
in het oosten van NL toch ergens? kan niet missen, Arie loopt er vlak achter.quote:
Ik weet niet waar hij woont.quote:Op zondag 14 december 2014 00:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
in het oosten van NL toch ergens? kan niet missen, Arie loopt er vlak achter.
Bedankt Hans.quote:Op zondag 14 december 2014 00:46 schreef Mani89 het volgende:
wEHWE#WEH2whH#W$H#$HTRGCXFQWDEFRTTHGjmnmreherjherjWEGZXVXZCBDFJERUUREDFHCBDFHDERURRhwEHWE#WEH2whH#W$H#$HTRGCXFQWDEFRTTHGjmnmreherjherjWEGZXVXZCBDFJERUUREDFHCBDFHDERURRhwEHWE#WEH2whH#W$H#$HTRGCXFQWDEFRTTHGjmnmreherjherjWEGZXVXZCBDFJERUUREDFegwWYHWYHH$YHFCXBXCBXCBSDHWEHHCBDFHDERURRhwEHWE#WEH2whH#W$H#$HTRGCXFQWDEFRTTHGjmnmreherjherjWEGZXVXZCBDFJERUUREDFHCBDFHDERURRhwEHWE#WEH2whH#W$H#$HTRGCXFQWDEFRTTHGjmnmreherjherjWEGZXVXZCBDFJERUUREDFHCBDFHDERURRh
Hij houdt waarschijnlijk niet van toyboys.quote:Op zondag 14 december 2014 00:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan me zo voorstellen dat hij dat graag zo houdt.
Voorgevel!!! Nou, ik denk dat die geen nee zegt.quote:Op zondag 14 december 2014 00:49 schreef Webschip het volgende:
[..]
Hij houdt waarschijnlijk niet van toyboys.
Misschien wel. Maar misschien ook niet.quote:Op zondag 14 december 2014 00:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Voorgevel!!! Nou, ik denk dat die geen nee zegt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 december 2014 10:08 schreef Specularium het volgende:
Zo dames en heren, hebben we er weer zin in vandaag?Meh, het was een kort nachtje. DusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo dames en heren, hebben we er weer zin in vandaag?Uiteraard straks Ajax-UtregSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo dames en heren, hebben we er weer zin in vandaag?Awesome smiley!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |