SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik weet even niet meer wat ik moet zeggen.quote:Op zondag 14 december 2014 00:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee de vloer is vies op school men.
kan gebeuren schatquote:Op zondag 14 december 2014 00:23 schreef Landysh het volgende:
[..]
ik weet even niet meer wat ik moet zeggen.
En veeel liefde.quote:Op zondag 14 december 2014 00:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil graag een met poedersuiker.
Wat zei ze?quote:Op zondag 14 december 2014 00:34 schreef Stimorol- het volgende:
Ufffff vandaag weer opmerking gehad over mn kilo. Kon haar wel wurgen.
Ik zou mezelf ophangen als ik zoveel als jij woog.quote:
quote:Op zondag 14 december 2014 00:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zou mezelf ophangen als ik zoveel als jij woog.
Mn tante. Ze zei t als grap ama dacht echt ulan.
The fuck.quote:Op zondag 14 december 2014 00:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
hey fatty.quote:Op zondag 14 december 2014 01:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Toen ik als kind een paar jaar een beetje fatty was, vroeg een vriendin van mijn oma in TR of wij in NL varkensvlees aten en dat ik daarom zo dik was.Oké, ik was nog kind, maar ik weet nog dat ik het best beledigend vond.
Dit is echt.quote:Op zondag 14 december 2014 01:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Toen ik als kind een paar jaar een beetje fatty was, vroeg een vriendin van mijn oma in TR of wij in NL varkensvlees aten en dat ik daarom zo dik was.Ik was nog kind (11-12), maar ik weet nog dat ik het best beledigend vond.
Allaha sukur, met jou?quote:Op zondag 14 december 2014 01:28 schreef TheMagnificent het volgende:
Hey Trigger abi, hoe is het leven?
maar?quote:Op zondag 14 december 2014 01:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Çok şükür, met mij ook redelijk.
wacht maar tot je gaat werken.quote:Op zondag 14 december 2014 01:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niks bijzonders, hoor. Gewoon dagelijkse schoolstress 'n shit. Bi bitse rahatlıycam.
Valla, ik zie daar niet tegenop. Je hoeft dan tenminste geen diploma of iets te halen en een jaar overdoen als je faalt.quote:Op zondag 14 december 2014 01:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
wacht maar tot je gaat werken.
ah, vertraging opgelopen.quote:Op zondag 14 december 2014 01:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Valla, ik zie daar niet tegenop. Je hoeft dan tenminste geen diploma of iets te halen en een jaar overdoen als je faalt.
Inshallah, zou het komen omdat ik Omar nog niet heb gekeken?quote:Op zondag 14 december 2014 01:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, al zo'n 3 jaar ofzo. Maar dit jaar hopelijk echt klaar.
Olabilir, als je had gekeken had je mijn elimden tutan bir abim kunnen zijn wellicht.quote:Op zondag 14 december 2014 01:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Inshallah, zou het komen omdat ik Omar nog niet heb gekeken?
Kurtlar Vadisi all the way jonguh.quote:Op zondag 14 december 2014 01:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Olabilir, als je had gekeken had je mijn elimden tutan bir abim kunnen zijn wellicht.
Zonder gekheid echt wel een goede serie trouwens.
Ligt vooral aan je baan denk ik.quote:Op zondag 14 december 2014 01:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
wacht maar tot je gaat werken.
vroeg opstaan = vroeg klaar = baas.quote:Op zondag 14 december 2014 01:56 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ligt vooral aan je baan denk ik.
Enige waar ik mee zit is het vroege opstaan, verveling en af en toe zwaar tillen. Maar voor de rest is het prima.
Oja, ağır abi is ook abi.quote:Op zondag 14 december 2014 01:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kurtlar Vadisi all the way jonguh.
Die discussie weer.quote:Op zondag 14 december 2014 01:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
vroeg opstaan = vroeg klaar = baas.
Hoe zijn persoonlijke voorkeuren een discussie danquote:Op zondag 14 december 2014 01:59 schreef Landysh het volgende:
[..]
Die discussie weer.
Vroeg opstaan = vroeg naar bed = niet kunnen slapen = hele dag zombie = wanneer je thuis bent alle slaap inhalen en 's avonds weer niet kunnen slapen.
Vroeg opstaan is kk.
Precies. Toch wel respect voor mensen die jarenlang dit soort diensten kunnen blijven draaien.quote:Op zondag 14 december 2014 01:59 schreef Landysh het volgende:
[..]
Die discussie weer.
Vroeg opstaan = vroeg naar bed = niet kunnen slapen = hele dag zombie = wanneer je thuis bent alle slaap inhalen en 's avonds weer niet kunnen slapen.
Vroeg opstaan is kk.
Kijk je het nog steeds? Volgens mij was ik na die allereerste serie gestopt.quote:Op zondag 14 december 2014 02:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
toch wel de Turkse gtst zo een beetje.
Fragmenten, de ISIS scenes vond ik wel tof.quote:Op zondag 14 december 2014 02:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kijk je het nog steeds? Volgens mij was ik na die allereerste serie gestopt.
Geen idee. Word gewoon agressief wanneer mensen zeggen dat vroeg opstaan baas is.quote:Op zondag 14 december 2014 02:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe zijn persoonlijke voorkeuren een discussie dan?
Echt geen leven. En dan ook nog kinderen hebben en alleen in het weekend met z'n allen kunnen zijn.quote:Op zondag 14 december 2014 02:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Precies. Toch wel respect voor mensen die jarenlang dit soort diensten kunnen blijven draaien.
Die harde leven.quote:Op zondag 14 december 2014 02:08 schreef Deuce92 het volgende:
Eindelijk thuis.
Moet over 5 uur weer op.
is hij terug?quote:Op zondag 14 december 2014 02:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Grappig om te zien hoe AryaMehr ondanks dat hij hardcore atheïst is en de Islam uitkotst, toch nog steeds cultureel sjiiet is, pro-sjiieten en sjiisme (in het Irak-topic bijvoorbeeld, maar hier ook vaak in het verleden).
Daarnaast moet ik ook nog zo'n 1500 kcal naar binnen werken voordat ik ga slapen. En als ik over 4 uur en 45 minuten opsta begint weer een nieuwe eetdag.quote:
Arme jongen. Poeh poeh wat een stress.quote:Op zondag 14 december 2014 02:15 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Daarnaast moet ik ook nog zo'n 1500 kcal naar binnen werken voordat ik ga slapen. En als ik over 4 uur en 45 minuten opsta begint weer een nieuwe eetdag.
Nog 727 kcal te gaan, en ik zit bommetjevol. Oei oei oei.quote:Op zondag 14 december 2014 02:16 schreef Landysh het volgende:
[..]
Arme jongen. Poeh poeh wat een stress.
Inderdaad, daarom ook naar school gaan nu je de kans hebt.quote:Op zondag 14 december 2014 02:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
Echt geen leven. En dan ook nog kinderen hebben en alleen in het weekend met z'n allen kunnen zijn.
Ik bedoel begrijp mij niet verkeerd, ik krijg al kriebels bij de gedachte aan een burgerlijk leventje, maar dit lijkt mij echt niet leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah heeft niet zo heel veel met school te maken. Genoeg ongeschoolde banen waarbij je geen ploegendienst hoeft te draaien. Ploegen is gewoon extra geld.quote:Op zondag 14 december 2014 02:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Inderdaad, daarom ook naar school gaan nu je de kans hebt.
Dunnow. Ik herinner mij toch echt dat hij zei dat het Sjiietisme de meest achterlijke stroming binnen de Islam is en dat als hij moslim zou zijn, Sjietisme de laatste stroming zou zijn die hij zou aanhangen.quote:Op zondag 14 december 2014 02:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Grappig om te zien hoe AryaMehr ondanks dat hij hardcore atheïst is en de Islam uitkotst, toch nog steeds cultureel sjiiet is, pro-sjiieten en sjiisme (in het Irak-topic bijvoorbeeld, maar hier ook vaak in het verleden).
Nope, ook niet echt opgelet, maar goed, Aryamehr is een apart figuur.quote:Op zondag 14 december 2014 02:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, met een ander account nu: Intellectueel. Dacht dat je het al wist.
Weet ik, maar je begrijpt natuurlijk wat ik bedoel; meer mogelijkheden in baankeuze enzo.quote:Op zondag 14 december 2014 02:18 schreef Landysh het volgende:
[..]
Mwah heeft niet zo heel veel met school te maken. Genoeg ongeschoolde banen waarbij je geen ploegendienst hoeft te draaien. Ploegen is gewoon extra geld.
ja, boeit me allemaal niet meer zo.quote:Op zondag 14 december 2014 02:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Weet ik, maar je begrijpt natuurlijk wat ik bedoel; meer mogelijkheden in baankeuze enzo.
Yiff mode, activate!quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://www.collegehumor.c(...)roes-are-super-gross
deze is voor deuce, crip mag hem ook kijken.
Altijd leuk.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:33 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Well now, I get low and I get high
And if I can't get either, I really try
Got the wings of heaven on my shoes
I'm a dancin' man and I just can't lose
You know it's all right, it's ok
I'll live to see another day
We can try to understand
The new york times' effect on man
Blijf dat filmpje hilarisch vinden.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:17 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, sowieso Zuid/Midden-Limburg. Ik heb niet zo'n zwaar accent, alleen een zachte g. Beetje zoals Eindhoven.
Maar Limburgers die zo praten:
Dafuq.quote:Op zondag 14 december 2014 00:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 december 2014 02:17 schreef Landysh het volgende:
Deuce jij mag mijn #firstworldproblem award hebben. Huilen omdat je veel moet eten.Daar kan ik echt niet meer tegenop.
Dankjewel. Dat betekent veel voor me. Als ik een fatty ben mag je met me komen knuffelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
#bulkinglife
Dat weet ik niet meer, maar ik zie hem wel altijd de sjiitische kant verdedigen tegenover de soennieten. Maar waarschijnlijk vanwege de invloed van Iran wat betreft de sjiieten in bijvoorbeeld Irak nu, dus meer om nationalistische redenen.quote:Op zondag 14 december 2014 02:20 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dunnow. Ik herinner mij toch echt dat hij zei dat het Sjiietisme de meest achterlijke stroming binnen de Islam is en dat als hij moslim zou zijn, Sjietisme de laatste stroming zou zijn die hij zou aanhangen.
Dit topic is echt van alle markten thuis. Van fatties die niet kunnen afvallen tot fitboys die klagen over niet veel kunnen eten.quote:Op zondag 14 december 2014 02:30 schreef Deuce92 het volgende:
Weet iemand waar ik een infuus op de kop kan tikken? Beetje suikerwater en eiwitpoeder erin, en dan lekker bulken terwijl ik slaap.
Leuk hè. Lees een topic ook wel eens opnieuw als ik iets op moet zoeken uit een oud topic.quote:Op zondag 14 december 2014 02:28 schreef Landysh het volgende:
Oude topics teruglezen.
Hoe lief ik vroeger was.
quote:Op zondag 14 december 2014 02:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Leuk hè. Lees een topic ook wel eens opnieuw als ik iets op moet zoeken uit een oud topic.
vriendin die verpleegkundige is, is het halve werkquote:Op zondag 14 december 2014 02:30 schreef Deuce92 het volgende:
Weet iemand waar ik een infuus op de kop kan tikken? Beetje suikerwater en eiwitpoeder erin, en dan lekker bulken terwijl ik slaap.
Kan jij een infuus zetten? Ik ging laatst bijna K.O. omdat ze verkeerd hadden geprikt.quote:Op zondag 14 december 2014 02:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
vriendin die verpleegkundige is, is het halve werk
Zou haar ook wel een infuusje geven als bedankje, nomsayin'.quote:Op zondag 14 december 2014 02:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
vriendin die verpleegkundige is, is het halve werk
Alle haren in mijn lijf gingen zojuist overeind staan. zo vies. haat naalden.quote:Op zondag 14 december 2014 02:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kan jij een infuus zetten? Ik ging laatst bijna K.O. omdat ze verkeerd hadden geprikt.
Gvd wat een stupide nummer, idem lyricsquote:Op zondag 14 december 2014 02:36 schreef Landysh het volgende:
Die Arash heeft echt een uitstraling van niks. Ik snap niet hoe hij ooit beroemd heeft kunnen worden.
quote:Op zondag 14 december 2014 02:42 schreef Montelly het volgende:
[..]
Gvd wat een stupide nummer, idem lyrics
nee ieuw ben toekomstige ergotherapeute, mn zusje wel trwns.quote:Op zondag 14 december 2014 02:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kan jij een infuus zetten? Ik ging laatst bijna K.O. omdat ze verkeerd hadden geprikt.
Sorry, was niet mijn bedoeling.quote:Op zondag 14 december 2014 02:41 schreef Landysh het volgende:
[..]
Alle haren in mijn lijf gingen zojuist overeind staan. zo vies. haat naalden.
shutupshutupshutupshutupquote:Op zondag 14 december 2014 02:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sorry, was niet mijn bedoeling.Maar het is echt een ***gevoel, bijna K.O. gaan. Net of iemand je keel dichtknijpt en het wordt steeds donkerder voor je ogen. Ik wist niet dat ik zo'n pussy was.
Zegt ze, "o je bent een beetje bleek geworden."
Echt hè. Laat ook maar... Zit zo vol, heb nergens zin in, ik eet die 700 kcal morgen wel erbij. Nog maar vier uurtjes tot ik weer op moet staan.quote:Op zondag 14 december 2014 02:32 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dit topic is echt van alle markten thuis. Van fatties die niet kunnen afvallen tot fitboys die klagen over niet veel kunnen eten.
Trusten Deucieboy.quote:Op zondag 14 december 2014 02:49 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Echt hè. Laat ook maar... Zit zo vol, heb nergens zin in, ik eet die 700 kcal morgen wel erbij. Nog maar vier uurtjes tot ik weer op moet staan.
Trusten iedereen.
Slaap lekker!quote:Op zondag 14 december 2014 02:49 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Echt hè. Laat ook maar... Zit zo vol, heb nergens zin in, ik eet die 700 kcal morgen wel erbij. Nog maar vier uurtjes tot ik weer op moet staan.
Trusten iedereen.
Je mist niet veel.quote:Op zondag 14 december 2014 02:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik kan je filmpjes helaas niet kijken...
Same. Heb totaal geen probleem om na late dienst nog een paar uur op te blijven. Zou zelfs zo kunnen sporten. Maar we hebben geen 24/7 gyms hier.quote:Op zondag 14 december 2014 03:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Stond vandaag wat laat op, maar ik ga de laatste tijd sowieso wat laat naar bed. Moet er echt verandering in brengen. Zelfs na het werk (avonddienst) zou je denken dat ik moe genoeg ben om meteen te kunnen slapen, maar ook dan niet, terwijl het fysiek zwaar werk is.
O, Boyhood? Dacht dat die nog in de bios draaide.quote:Op zondag 14 december 2014 03:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja gaat goed, beetje dom. Begon rond 1u met film kijken en hij is pas over 30min klaar
Dunnow.quote:Op zondag 14 december 2014 03:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Nee, hier ook niet, maar zo veel energie heb ik dan ook weer niet na werk.
Ga je binnenkort ook aan je rijlessen beginnen trouwens?
Hmm misschien ga ik die film ook kijken. Heb nog een paar uur op te vullen.quote:Op zondag 14 december 2014 03:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja gaat goed, beetje dom. Begon rond 1u met film kijken en hij is pas over 30min klaar
quote:Op zondag 14 december 2014 03:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O, Boyhood? Dacht dat die nog in de bios draaide.
quote:Op zondag 14 december 2014 03:15 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hmm misschien ga ik die film ook kijken. Heb nog een paar uur op te vullen.
Precies, je zit al zo lang in die ploegendienst, eerst even weer rustig aan doen en je ritme herpakken is het beste.quote:Op zondag 14 december 2014 03:14 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dunnow.
Ne yapacagimi bende sasirdim. Maar ding gaat door, dus dat sowieso. Zie de rest later wel. Eerst even dingen ordenen, fatsoenlijk ritme krijgen en uitrusten enzo.
Oh en afkicken van fok! en netflix. Die laatste is overigens een grotere bitch dan fok.
Ik heb al echt lang niet illegaal gedownload.quote:
quote:Op zondag 14 december 2014 03:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Precies, je zit al zo lang in die ploegendienst, eerst even weer rustig aan doen en je ritme herpakken is het beste.
Ik zit de laatste tijd ook zo vaak op FOK! vanwege tijd teveel en verveling, maar in 2015 ga ik het ook druk krijgen, dus ik zal ook minder online zijn.
Goede coming-of-age films zijn altijd wel leuk ja, zoals The Perks of Being a Wallflower.quote:Op zondag 14 december 2014 03:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh. Mennnnn. Wat een toffe filmmmmm.![]()
Haha, true.quote:Op zondag 14 december 2014 03:27 schreef Landysh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Grapje.Wens ons allebei veel succes.
Echt héquote:Op zondag 14 december 2014 03:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh. Mennnnn. Wat een toffe filmmmmm.![]()
Ailemi karistirma.quote:Op zondag 14 december 2014 01:05 schreef TheMagnificent het volgende:
Shockerende humor zit bij je in de familie, zo te zien.
TV hebben is normaalquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mensen die een TV + turkse schotel thuis hebben
Welk stukje vind je raar? Dat mensen aangeven dat ze een relatie hebben of dat mensen daarop reageren?quote:Op zondag 14 december 2014 03:41 schreef Landysh het volgende:
Vooooordat ik echt weg ga, een vraagje.
Wat vinden jullie van die optie op facebook waarbij je kan aangeven dat je een relatie hebt en mensen er dan vervolgens op kunnen reageren en het heel groot op je tijdlijn/feed komt te staan? Ik weet dat veel allochtonische chicks dit niet doen omdat hun relaties vaak niet openbaar mogen zijn maar zouden jullie die optie gebruiken als jullie relaties niet geheim waren?
Ik krijg altijd een beetje een '' gevoel als ik het voorbij zie komen op mijn newsfeed. En altijd dezelfde reacties 'met wieeeeee?' en 'gefeliciteerd' enzo.
![]()
Maar ik ben sowieso raar.![]()
So, jullie mening?
Senin kadar adam degiliz maalesef.quote:Op zondag 14 december 2014 09:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Seni adamdan sayan yok ki. Istedigin kadar karistir.
Dat jij ook eenzelfde soort humor hebt anlamında yani, waar ik soms ook wel om kan lachen. Kötü birşey demedik.quote:
Afferim lan.quote:Op zondag 14 december 2014 10:10 schreef Reddead het volgende:
[..]
Senin kadar adam degiliz maalesef.
maar mijn vriendin uitschelden vind je wel ok?quote:
Ze moeten eerst vijf rondjes om de moskee rennen.quote:Op zondag 14 december 2014 10:27 schreef sylvesterrr het volgende:
Stel hè, iemand in de moskee krijgt tijdens het vrijdaggebed een hartaanval. De hulpdiensten worden gealarmeerd.
Moeten de hulpverleners hun schoenen uitdoen voordat ze de ruimte betreden?
Moeten vrouwelijke hulpverleners hun haren bedekken voordat ze de ruimte betreden?
Ik vraag het omdat ik me heb opgegeven voor AED-alert. Ik krijg een bericht wanneer iemand in de buurt gereanimeerd moet worden. Mocht zoiets zich voordoen in de moskee, moet ik dan m'n schoenen uitdoen? Iedere seconde telt immers..
Het is geen troll.quote:
Dus ik moet het slachtoffer laten creperen? De eerste zes minuten zijn cruciaal.quote:Op zondag 14 december 2014 10:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Ze moeten eerst vijf rondjes om de moskee rennen.
Waar heb ik Messy uitgescholden?quote:Op zondag 14 december 2014 10:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
maar mijn vriendin uitschelden vind je wel ok?
iets met what goes around, comes around enzo
The Perks was een leuke film. Boek nog leuker.quote:Op zondag 14 december 2014 03:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Goede coming-of-age films zijn altijd wel leuk ja, zoals The Perks of Being a Wallflower.
Maar anders moet je ook eens Before Sunrise, Before Sunset en Before Midnight gaan kijken, van dezelfde makers als Boyhood, geloof ik.
weenie die reacties met gefeliciteerd vind ik wel raarquote:Op zondag 14 december 2014 03:41 schreef Landysh het volgende:
Wat vinden jullie van die optie op facebook waarbij je kan aangeven dat je een relatie hebt en mensen er dan vervolgens op kunnen reageren en het heel groot op je tijdlijn/feed komt te staan? Ik weet dat veel allochtonische chicks dit niet doen omdat hun relaties vaak niet openbaar mogen zijn maar zouden jullie die optie gebruiken als jullie relaties niet geheim waren?
Ik krijg altijd een beetje een '' gevoel als ik het voorbij zie komen op mijn newsfeed. En altijd dezelfde reacties 'met wieeeeee?' en 'gefeliciteerd' enzo.
![]()
So, jullie mening?
Nood breekt wet. Het is geen religieuze voorschrift dat schoenen niet mogen in de moskee, maar vanwege hygiëne.quote:Op zondag 14 december 2014 10:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dus ik moet het slachtoffer laten creperen? De eerste zes minuten zijn cruciaal.
Het is een serieuze vraag.
Dat weet ik toch niet? Vandaar dat ik het vraag....quote:Op zondag 14 december 2014 10:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nood breekt wet. Het is geen religieuze voorschrift dat schoenen niet mogen in de moskee, maar vanwege hygiëne. Beetje logisch nadeken.
Inbe4 Che die mij/MsMessy gaat aanvallen om jou te verdedigenquote:Op zondag 14 december 2014 10:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waar heb ik Messy uitgescholden?
Dat ze dik is/was is uitschelden?
Je gaat van hot naar her met je reacties.quote:Op zondag 14 december 2014 10:58 schreef Weissman het volgende:
[..]
Inbe4 Che die mij/MsMessy gaat aanvallen om jou te verdedigen
Je wil zelf wel over anderen zeggen dat ze dik zijn; maar mensen mogen niet van jou en je familie zeggen dat je een bepaalde soort humor hebt.quote:Op zondag 14 december 2014 11:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je gaat van hot naar her met je reacties.
Ik ga graag weer over op jou negeren.
Bye Weis.
Waar en wanneer heb ik haar verdedigd?quote:Op zondag 14 december 2014 10:58 schreef Weissman het volgende:
[..]
Inbe4 Che die mij/MsMessy gaat aanvallen om jou te verdedigen
Man, je bent de enige die haar verdedigt als iemand iets over haar zegt.quote:Op zondag 14 december 2014 11:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waar en wanneer heb ik haar verdedigd?
Kijk hoe je elke dag met mij bezig bent..
nee jij draagt veel bijquote:Op zondag 14 december 2014 11:23 schreef Stimorol- het volgende:
What a mess is deze reeks geworden met Weissman.
Nog nooit iemand verdedigd hier. Iedereen kan voor zichzelf spreken/typen.quote:Op zondag 14 december 2014 11:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
Man, je bent de enige die haar verdedigt als iemand iets over haar zegt.
Valt niet op ofzo
haha je weet gew dat het waar isquote:Op zondag 14 december 2014 11:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nog nooit iemand verdedigd hier. Iedereen kan voor zichzelf spreken/typen.
Nee. Zelf ook niet gedaan. Mensen gaan vragen stellen en zijn hele FB onderzoeken, vice versa.quote:Op zondag 14 december 2014 03:41 schreef Landysh het volgende:
![]()
So, jullie mening?
Zo boos jijquote:Op zondag 14 december 2014 11:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
haha je weet gew dat het waar is
zo schijnheilig die che
quote:Op zondag 14 december 2014 11:50 schreef Montelly het volgende:
Wat zijn relaties met NLse meiden toch vaak beter eh, scheelt een hoop gezeik
Je werpt ons omver met je neus?quote:Op zondag 14 december 2014 11:34 schreef Peunage het volgende:
Kom niet tof doen want ik beuk jullie allemaal.
Ik heb een hele sterke neus.quote:Op zondag 14 december 2014 11:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je werpt ons omver met je neus?
Wat is dit voor kaas-troll-vragen?quote:Op zondag 14 december 2014 10:27 schreef sylvesterrr het volgende:
Stel hè, iemand in de moskee krijgt tijdens het vrijdaggebed een hartaanval. De hulpdiensten worden gealarmeerd.
Moeten de hulpverleners hun schoenen uitdoen voordat ze de ruimte betreden?
Moeten vrouwelijke hulpverleners hun haren bedekken voordat ze de ruimte betreden?
Ik vraag het omdat ik me heb opgegeven voor AED-alert. Ik krijg een bericht wanneer iemand in de buurt gereanimeerd moet worden. Mocht zoiets zich voordoen in de moskee, moet ik dan m'n schoenen uitdoen? Iedere seconde telt immers..
Retweet.quote:Op zondag 14 december 2014 11:50 schreef Montelly het volgende:
Sprak de eeuwige single stoer.quote:Op zondag 14 december 2014 11:50 schreef Montelly het volgende:
Ah mens stop wat moeite in je eigen relatie, ipv mij hier te qouten.quote:
Already did. Morgen weer. Thanks thoquote:Op zondag 14 december 2014 12:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ah mens stop wat moeite in je eigen relatie, ipv mij hier te qouten.
NICE.quote:Op zondag 14 december 2014 12:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
#vanavondsushiwokgrillallyoucaneatpapzakjesunited.
Yeah right.quote:Op zondag 14 december 2014 12:32 schreef Crip het volgende:
Ik heb zo'n Joodse vriend en ik lach me altijd rot om zijn moeder, ze wilt heel graag dat wij een stel worden. Opmerkingen van haar zijn hilarisch.
Izz haramz.quote:Op zondag 14 december 2014 12:32 schreef Crip het volgende:
Ik heb zo'n Joodse vriend en ik lach me altijd rot om zijn moeder, ze wilt heel graag dat wij een stel worden. Opmerkingen van haar zijn hilarisch.
Wil sws alleen met een moslim trouwen. Too much confusion man anders.quote:Op zondag 14 december 2014 12:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Izz haramz.
Hoewel er altijd mooie baby's komen uit interracial love.
Ja je hebt ook vrij weinig keuze.quote:Op zondag 14 december 2014 12:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Wil sws alleen met een moslim trouwen. Too much confusion man anders.
Ik game altijd met hem, als we op skype zitten praat ik vaker met z'n mom. Zitten best veel mixed huwelijken in zijn fam.
Heb veel keuze actually, maar of ze allemaal binnen the rulez vallen.quote:Op zondag 14 december 2014 12:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja je hebt ook vrij weinig keuze.
#delevenquote:Op zondag 14 december 2014 12:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
#vanavondsushiwokgrillallyoucaneatpapzakjesunited.
Ik bedoelde het relatief gezien. Mannen kunnen bijvoorbeeld wel met Jodinnen trouwen omdat bloedlijn via vader loopt.quote:Op zondag 14 december 2014 12:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb veel keuze actually, maar of ze allemaal binnen the rulez vallen.
Ja mannen mogen dat maar in de praktijk zijn de kids echt niet vaak moslim. Meer conflicted tussen beiden godsdiensten.quote:Op zondag 14 december 2014 12:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik bedoelde het relatief gezien. Mannen kunnen bijvoorbeeld wel met Jodinnen trouwen omdat bloedlijn via vader loopt.
en thanks TM. Ik ga vanavond helemaal los. Is jouw wifi weer gefixt.
Tis ook niet aangeradenquote:Op zondag 14 december 2014 12:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja mannen mogen dat maar in de praktijk zijn de kids echt niet vaak moslim. Meer conflicted tussen beiden godsdiensten.
Nee, monteur komt morgen pas. Moet daarom zo weer naar school om aan m'n paper te kunnen werken. Op een ZONDAG!quote:Op zondag 14 december 2014 12:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik bedoelde het relatief gezien. Mannen kunnen bijvoorbeeld wel met Jodinnen trouwen omdat bloedlijn via vader loopt.
en thanks TM. Ik ga vanavond helemaal los. Is jouw wifi weer gefixt.
Zeer spijtig. Maar je wordt er hard van.quote:Op zondag 14 december 2014 12:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, monteur komt morgen pas. Moet daarom zo weer naar school om aan m'n paper te kunnen werken. Op een ZONDAG!
Waarom denk je dat ik het troll-vragen zijn?quote:Op zondag 14 december 2014 12:00 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Wat is dit voor kaas-troll-vragen?
Wat zijn dat?quote:Op zondag 14 december 2014 12:46 schreef Che_ het volgende:
Crip, je kinderen worden toch geen shma3uns he
Tm heeft je prima beantwoord volgens mijquote:Op zondag 14 december 2014 12:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik het troll-vragen zijn?
Maar goed, als niemand antwoord wil geven merk ik het vanzelf... Ik hoop niet dat ik het hoef te ondervinden, want een ehbo'er is het gelukkigst als ie geen ehbo hoeft te verlenen.
Wat probeerde je te typen daar ya Che.quote:Op zondag 14 december 2014 12:46 schreef Che_ het volgende:
Alsof jij (mannelijke) vrienden hebt, laat staan Joodsequote:Op zondag 14 december 2014 12:32 schreef Crip het volgende:
Van mijn vrienden zijn 4 meiden. Check deze bekrompen mensen dannn.quote:Op zondag 14 december 2014 12:57 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Alsof jij (mannelijke) vrienden hebt, laat staan Joodse
Wat het religieuze voorschrift is boeit niet zo als een hysterische massa je poogt te lynchen omdat je een persoon poogt te redden, het zou niet de eerste keer zijnquote:Op zondag 14 december 2014 12:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Maar goed, als niemand antwoord wil geven merk ik het vanzelf... Ik hoop niet dat ik het hoef te ondervinden, want een ehbo'er is het gelukkigst als ie geen ehbo hoeft te verlenen.
Verbastering van sham3un haa cripquote:Op zondag 14 december 2014 12:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat probeerde je te typen daar ya Che.
Je weet gewoon niet wat het betekentquote:Op zondag 14 december 2014 13:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik weet gewoon 100% zeker dat je iets fout typt. HHHH
Dat is geen Marokkaans. Jij bent gewoon scheef.quote:Op zondag 14 december 2014 13:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je weet gewoon niet wat het betekent![]()
Ik kan beter Mocrokaans dan crip
quote:Op zondag 14 december 2014 13:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat is geen Marokkaans. Jij bent gewoon scheef.
Dat is juist puur Marokkaans, wat ze hoog in het Atlas-gebergte spreken.quote:Op zondag 14 december 2014 13:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat is geen Marokkaans. Jij bent gewoon scheef.
bedoelde je niet: shmuel 1, 2 & 3quote:Op zondag 14 december 2014 12:46 schreef Che_ het volgende:
Marokkaans is geen taal eh koerd.quote:Op zondag 14 december 2014 13:09 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat is juist puur Marokkaans, wat ze hoog in het Atlas-gebergte spreken.
Van voor jouw tijd
Gewoon je smartphone als hotspot gebruiken.quote:Op zondag 14 december 2014 12:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, monteur komt morgen pas. Moet daarom zo weer naar school om aan m'n paper te kunnen werken. Op een ZONDAG!![]()
Jij begrijpt me.quote:Op zondag 14 december 2014 12:59 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Wat het religieuze voorschrift is boeit niet zo als een hysterische massa je poogt te lynchen omdat je een persoon poogt te redden, het zou niet de eerste keer zijn
Je kunt ook soep eten, of een broodje.quote:Op zondag 14 december 2014 13:18 schreef Stimorol- het volgende:
Volgens mij word ik ziek. Ik slik wat snot weg man
Sinds ik Budesonide gebruik geen een keer meer last gehad van een snotneus.quote:Op zondag 14 december 2014 13:18 schreef Stimorol- het volgende:
Volgens mij word ik ziek. Ik slik wat snot weg man
Het glijdt er zo in.quote:Op zondag 14 december 2014 13:21 schreef Peunage het volgende:
[..]
Je kunt ook soep eten, of een broodje.
Ja elke streek heeft een ander soort arabisch of berbers. Veel dialecten.quote:Op zondag 14 december 2014 13:20 schreef TheMagnificent het volgende:
Maar soms wel andere betekenissen, toch Crip? Zo'n Marokkaans meisje bij Arabisch zei dat 'bayt' bij hun 'kamer' betekent, terwijl het in MSA 'huis' is.
Hoofdpijn, snotneus en tranende ogenquote:Op zondag 14 december 2014 13:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sinds ik Budesonide gebruik geen een keer meer last gehad van een snotneus.
Beterschap!
En een flinke fan op laten blazen.quote:Op zondag 14 december 2014 13:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gewoon je smartphone als hotspot gebruiken.
Ik ga zometeen sucuk en pide eten.quote:Op zondag 14 december 2014 13:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik zou voor altijd sucuk en eieren kunnen eten. Hmmmmm.
Ja, ik heb daar ook veel last van gehad. Ik heb hooikoorts.quote:Op zondag 14 december 2014 13:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoofdpijn, snotneus en tranende ogen![]()
Meestal overwint mn lichaam dit wel snel.
Pfff. Ik doe ook altijd salca en ini mini stukjes beyaz peynir in mijn spaghetti.quote:Op zondag 14 december 2014 13:31 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ga zometeen sucuk en pide eten.![]()
Ik kan niet tegen stof.quote:Op zondag 14 december 2014 13:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, ik heb daar ook veel last van gehad. Ik heb hooikoorts.
You're one of us now.quote:Op zondag 14 december 2014 13:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Pfff. Ik doe ook altijd salca en ini mini stukjes beyaz peynir in mijn spaghetti.
#turkishfeelings.
Die had ik gezien. Fucking G-unit.quote:Op zondag 14 december 2014 13:54 schreef Crip het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=1166524066728115
Ekt hequote:Op zondag 14 december 2014 13:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Die had ik gezien. Fucking G-unit.
Bayt en Daar zijn beide huis, in MSA. Maar ken je het woord Ghurfah/غرفة dan niet?quote:Op zondag 14 december 2014 13:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja elke streek heeft een ander soort arabisch of berbers. Veel dialecten.
Bayt is bij ons kamer, huis is bij ons Dar.
Kamer tochquote:Op zondag 14 december 2014 14:15 schreef Peunage het volgende:
[..]
Bayt en Daar zijn beide huis, in MSA. Maar ken je het woord Ghurfah/غرفة dan niet?
Gebruiken wij niet in ons darizjaquote:Op zondag 14 december 2014 14:15 schreef Peunage het volgende:
[..]
Bayt en Daar zijn beide huis, in MSA. Maar ken je het woord Ghurfah/غرفة dan niet?
Schoenen uitdoen moet niet, behalve als ze necis zijn, zoals dat ze onder de poep van haram dieren zit of mensen, of onder menstruatiebloed, of natte hond, of voorvocht van de man (en/of sperma, navocht volgens bepaalde meningen), of modder (modder volgens bepaalde meningen), of gestolen schoenen etc.quote:Op zondag 14 december 2014 12:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mensen als jijquote:Op zondag 14 december 2014 15:16 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Schoenen uitdoen moet niet, behalve als ze necis zijn, zoals dat ze onder de poep van haram dieren zit of mensen, of onder menstruatiebloed, of natte hond, of voorvocht van de man (en/of sperma, navocht volgens bepaalde meningen), of modder (modder volgens bepaalde meningen), of gestolen schoenen etc.
Je mag door de moskee, als je moet en je het niet beschadigt, denk aan menstruerende vrouw, of ghusl-benodigde man en vrouw (onder bepaalde meningen ben je dan onrein), naakte persoon etc.
Dus ik moet er nog over nadenken of je ook met vieze schoenen naar binnen mag. Oké?
ik ging kijken, beetje tegenvallerquote:Op zondag 14 december 2014 14:53 schreef Crip het volgende:
Mijn hart brak, dit was te schattig. Dit stukje omg I cried.
Ja er zitten hier een paar, suc6.quote:Op zondag 14 december 2014 15:51 schreef PuurLouter het volgende:
Merhaba arkadaşlar
Ben onlara pislik istiyorum çünkü ben, yakışıklı Türk kadınlarının isimleri arıyorum. Birisi bana yardımcı olabilir misiniz?
Teşekkürler.
Nee doei.quote:Op zondag 14 december 2014 15:51 schreef PuurLouter het volgende:
Merhaba arkadaşlar
Ben onlara pislik istiyorum çünkü ben, yakışıklı Türk kadınlarının isimleri arıyorum. Birisi bana yardımcı olabilir misiniz?
Teşekkürler.
zomaar cockblock je stimo,borte en che?quote:
Oeps vergeten dit.quote:Op zondag 14 december 2014 09:47 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Welk stukje vind je raar? Dat mensen aangeven dat ze een relatie hebben of dat mensen daarop reageren?
eyipquote:Op zondag 14 december 2014 15:51 schreef PuurLouter het volgende:
Merhaba arkadaşlar
Teşekkürler.
gaat ze uitmaken?quote:Op zondag 14 december 2014 16:19 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Styloboi! Het einde is nabij tussen mijn huisgenootje en haar vriend. Zet je schrap jongen![]()
amena kojmak roespoet sektirquote:Op zondag 14 december 2014 15:51 schreef PuurLouter het volgende:
Merhaba arkadaşlar
Teşekkürler.
en hoe wil je jouw bericht noemen?quote:Op zondag 14 december 2014 16:32 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
[..]
Ik heb Google aangeklaagd, omdat translate dit niet vertaalt.![]()
![]()
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 14 december 2014 16:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
en hoe wil je jouw bericht noemen?
Inderdaad. Alsof de niet-turkse dames zoals KB en ik niet goed genoeg voor jou zijn.quote:Op zondag 14 december 2014 16:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat turkse bericht dat je hier plaatste. Waz met jou.
quote:Op zondag 14 december 2014 16:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat turkse bericht dat je hier plaatste. Waz met jou.
Sommige Turkse vrouwen hebben een speciaal uiterlijk. Als ik een Turkse vrouw knap vind, dan vind ik haar altijd erg knap. Komt helaas niet zovaak voor.quote:Op zondag 14 december 2014 16:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Inderdaad. Alsof de niet-turkse dames zoals KB en ik niet goed genoeg voor jou zijn.
Vertel hem KB.
quote:Op zondag 14 december 2014 16:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
en hoe wil je jouw bericht noemen?
En wat versta jij onder een speciaal uiterlijk?quote:Op zondag 14 december 2014 16:45 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
[..]
Sommige Turkse vrouwen hebben een speciaal uiterlijk. Als ik een Turkse vrouw knap vind, dan vind ik haar altijd erg knap. Komt helaas niet zovaak voor.
Ik verruim gewoon mijn horizon. Multicultureel neuken.
Nja post een foto dan kijk ik of een paar dames voor je kan regelenquote:Op zondag 14 december 2014 16:45 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
[..]
Sommige Turkse vrouwen hebben een speciaal uiterlijk. Als ik een Turkse vrouw knap vind, dan vind ik haar altijd erg knap. Komt helaas niet zovaak voor.
Ik verruim gewoon mijn horizon. Multicultureel neuken.
Dus ik kan niet zonder meer naar binnen.quote:Op zondag 14 december 2014 15:16 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Schoenen uitdoen moet niet, behalve als ze necis zijn, zoals dat ze onder de poep van haram dieren zit of mensen, of onder menstruatiebloed, of natte hond, of voorvocht van de man (en/of sperma, navocht volgens bepaalde meningen), of modder (modder volgens bepaalde meningen), of gestolen schoenen etc.
Je mag door de moskee, als je moet en je het niet beschadigt, denk aan menstruerende vrouw, of ghusl-benodigde man en vrouw (onder bepaalde meningen ben je dan onrein), naakte persoon etc.
Dus ik moet er nog over nadenken of je ook met vieze schoenen naar binnen mag. Oké?
Uiteraard een mooi postuur, maar dan met een specifieke vorm van een gezicht in combinatie met huidskleur en haarkleur, iets mysterieus.quote:Op zondag 14 december 2014 16:46 schreef Landysh het volgende:
[..]
En wat versta jij onder een speciaal uiterlijk?
Ik regel zelf dames, ik moet ze alleen vinden. Heb je wat namen?quote:Op zondag 14 december 2014 16:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nja post een foto dan kijk ik of een paar dames voor je kan regelen
Ik denk persoonlijk niet dat er iemand bij de deur staat die je gaat tegenhouden omdat je schoenen aan hebt.quote:Op zondag 14 december 2014 16:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dus ik kan niet zonder meer naar binnen.
Zo logisch is het dus niet TM...
Montelly is een prachtige dame.quote:Op zondag 14 december 2014 16:51 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Ik regel zelf dames, ik moet ze alleen vinden. Heb je wat namen?
Pics?quote:Op zondag 14 december 2014 16:19 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Styloboi! Het einde is nabij tussen mijn huisgenootje en haar vriend. Zet je schrap jongen![]()
Oh die soort, ja ik begrijp.quote:Op zondag 14 december 2014 16:50 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Uiteraard een mooi postuur, maar dan met een specifieke vorm van een gezicht in combinatie met huidskleur en haarkleur, iets mysterieus.
ga ga gaquote:Op zondag 14 december 2014 16:51 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Ik regel zelf dames, ik moet ze alleen vinden. Heb je wat namen?
Als een hyena dat bloed van een stervend hertje ruikt.quote:
met sunni's weet je het nooit.quote:Op zondag 14 december 2014 16:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk niet dat er iemand bij de deur staat die je gaat tegenhouden omdat je schoenen aan hebt.
Shots firedquote:Op zondag 14 december 2014 16:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
met sunni's weet je het nooit.
Dus ik mag bij jou aankloppen mocht ik worden tegengehouden/aangevallen?quote:Op zondag 14 december 2014 16:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk niet dat er iemand bij de deur staat die je gaat tegenhouden omdat je schoenen aan hebt.
Waarom ben je daar bang voor dan? Heb je zoiets meegemaakt? Iemand anders?quote:Op zondag 14 december 2014 16:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dus ik mag bij jou aankloppen mocht ik worden tegengehouden/aangevallen?
Ik heb uiteraard liever dat ik niet de proef op de som hoef te nemen.
Gwn tatta heensturen.quote:Op zondag 14 december 2014 16:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dus ik mag bij jou aankloppen mocht ik worden tegengehouden/aangevallen?
Ik heb uiteraard liever dat ik niet de proef op de som hoef te nemen.
Het heeft niets met angst te maken. Ik wil gewoon weten hoe men erover denkt.. Of misschien ook wel. Mijn vader is al aardig op leeftijd, en wil weten of hulpverleners zonder moeite kunnen binnenkomen mocht er onverhoopt iets gebeuren.quote:Op zondag 14 december 2014 16:59 schreef Peunage het volgende:
[..]
Waarom ben je daar bang voor dan? Heb je zoiets meegemaakt? Iemand anders?
Wel schoenen uit doen hequote:Op zondag 14 december 2014 17:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het heeft niets met angst te maken. Ik wil gewoon weten hoe men erover denkt..
Weet je wat, ik ga binnenkort wel een keer met m'n vader naar de moskee. Stel ik gewoon een hypothetische vraag aan de imam. Ook een goede gelegenheid om met het bestuur te gaan babbelen over een project van me.
Oh. Nou je kunt je natuurlijk voorstellen dat hier geen geschreven regels voor zijn. De standaard regel is dat je in een moskee je schoenen uit doet, uit respect, hygiëne, whatever. Maar als jij als hulpverlener iemands leven moet gaan redden in een moskee ben je geen gewone bezoeker.quote:Op zondag 14 december 2014 17:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het heeft niets met angst te maken. Ik wil gewoon weten hoe men erover denkt.. Of misschien ook wel. Mijn vader is al aardig op leeftijd, en wil weten of hulpverleners zonder moeite kunnen binnenkomen mocht er onverhoopt iets gebeuren.
Weet je wat, ik ga binnenkort wel een keer met m'n vader naar de moskee. Stel ik gewoon een hypothetische vraag aan de imam. Ook een goede gelegenheid om met het bestuur te gaan babbelen over een project van me.
Hoe kom ik aan foto's van haar?quote:Op zondag 14 december 2014 16:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Montelly is een prachtige dame.
DMen en lief vragen.quote:Op zondag 14 december 2014 17:02 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Hoe kom ik aan foto's van haar?
Bir aura.quote:Op zondag 14 december 2014 16:46 schreef Landysh het volgende:
[..]
En wat versta jij onder een speciaal uiterlijk?
Haha doet hij aan PUA?quote:Op zondag 14 december 2014 17:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Gaat slecht bij je PUA meetings zo te zien.
En ik ben dus benieuwd naar de ongeschreven regels.quote:Op zondag 14 december 2014 17:02 schreef Peunage het volgende:
[..]
Oh. Nou je kunt je natuurlijk voorstellen dat hier geen geschreven regels voor zijn. De standaard regel is dat je in een moskee je schoenen uit doet, uit respect, hygiëne, whatever. Maar als jij als hulpverlener iemands leven moet gaan redden in een moskee ben je geen gewone bezoeker.
Ga toch fietsen. Dat diploma heb ik al maanden op zak, waarom zou ik dat uitgerekend nu moeten showen?quote:Op zondag 14 december 2014 17:06 schreef Landysh het volgende:
Alsof het sylvesterrr zelf niet kan bedenken of zoiets wel of niet mag. Hij wil gewoon showen dat hij zijn ehbo diploma heeft gehaald.
Ja, dat is natuurlijk wel zo. Dan is het wel handig om stevige aan te hebben.quote:Op zondag 14 december 2014 17:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En ik ben dus benieuwd naar de ongeschreven regels.
Helaas worden hulpverleners geconfronteerd met geweld en weerstand. Vaak uit wanhoop van omstanders/nabestaanden.
miauwquote:Op zondag 14 december 2014 17:06 schreef Landysh het volgende:
Alsof het sylvesterrr zelf niet kan bedenken of zoiets wel of niet mag. Hij wil gewoon showen dat hij zijn ehbo diploma heeft gehaald.
Binnen de Islam kent nood breekt wet. Iedere klapjosti kan zich bedenken dat als het uitdoen van je schoenen de overlevingskans van het slachtoffer verkleint, je die schoenen niet uit hoeft te doen. En ja, er zullen ook vast wel idioten zijn die er anders over denken en zich boos zullen maken over het feit dat jij met je schoenen naar binnen bent gegaan, maar dat is niet anders dan die idioten die ambulancepersoneel aanvallen etc. etc.
Ik wil niets met mannenhaatsters beginnen. Het kost me teveel tijd om die haat te herstellen.quote:Op zondag 14 december 2014 17:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ze had een oogje op Che maar die wees haar keihard af, sindsdien mannenhaatster.
Nee Borte nee. Je weet zelf toch ook dat we in de Islam liever broeders en zusters zien sterven dan dat er SCHOENEN worden gedragen in de Masjid. Migado.quote:Op zondag 14 december 2014 17:06 schreef Landysh het volgende:
Binnen de Islam kent nood breekt wet. Iedere klapjosti kan zich bedenken dat als het uitdoen van je schoenen de overlevingskans van het slachtoffer verkleint, je die schoenen niet uit hoeft te doen. En ja, er zullen ook vast wel idioten zijn die er anders over denken en zich boos zullen maken over het feit dat jij met je schoenen naar binnen bent gegaan, maar dat is niet anders dan die idioten die ambulancepersoneel aanvallen etc. etc.
Is haram.quote:Op zondag 14 december 2014 17:08 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Ik wil niets met mannenhaatsters beginnen. Het kost me teveel tijd om die haat te herstellen.
Hoe staan jullie vrouwen in dit topic tegenover seks voor het huwelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |