Ik bedoelde het relatief gezien. Mannen kunnen bijvoorbeeld wel met Jodinnen trouwen omdat bloedlijn via vader loopt.quote:Op zondag 14 december 2014 12:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb veel keuze actually, maar of ze allemaal binnen the rulez vallen.
Ja mannen mogen dat maar in de praktijk zijn de kids echt niet vaak moslim. Meer conflicted tussen beiden godsdiensten.quote:Op zondag 14 december 2014 12:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik bedoelde het relatief gezien. Mannen kunnen bijvoorbeeld wel met Jodinnen trouwen omdat bloedlijn via vader loopt.
en thanks TM. Ik ga vanavond helemaal los. Is jouw wifi weer gefixt.
Tis ook niet aangeradenquote:Op zondag 14 december 2014 12:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja mannen mogen dat maar in de praktijk zijn de kids echt niet vaak moslim. Meer conflicted tussen beiden godsdiensten.
Nee, monteur komt morgen pas. Moet daarom zo weer naar school om aan m'n paper te kunnen werken. Op een ZONDAG!quote:Op zondag 14 december 2014 12:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik bedoelde het relatief gezien. Mannen kunnen bijvoorbeeld wel met Jodinnen trouwen omdat bloedlijn via vader loopt.
en thanks TM. Ik ga vanavond helemaal los. Is jouw wifi weer gefixt.
Zeer spijtig. Maar je wordt er hard van.quote:Op zondag 14 december 2014 12:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, monteur komt morgen pas. Moet daarom zo weer naar school om aan m'n paper te kunnen werken. Op een ZONDAG!
Waarom denk je dat ik het troll-vragen zijn?quote:Op zondag 14 december 2014 12:00 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Wat is dit voor kaas-troll-vragen?
Wat zijn dat?quote:Op zondag 14 december 2014 12:46 schreef Che_ het volgende:
Crip, je kinderen worden toch geen shma3uns he
Tm heeft je prima beantwoord volgens mijquote:Op zondag 14 december 2014 12:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik het troll-vragen zijn?
Maar goed, als niemand antwoord wil geven merk ik het vanzelf... Ik hoop niet dat ik het hoef te ondervinden, want een ehbo'er is het gelukkigst als ie geen ehbo hoeft te verlenen.
Wat probeerde je te typen daar ya Che.quote:Op zondag 14 december 2014 12:46 schreef Che_ het volgende:
Alsof jij (mannelijke) vrienden hebt, laat staan Joodsequote:Op zondag 14 december 2014 12:32 schreef Crip het volgende:
Ik heb zo'n Joodse vriend en ik lach me altijd rot om zijn moeder, ze wilt heel graag dat wij een stel worden. Opmerkingen van haar zijn hilarisch.
Van mijn vrienden zijn 4 meiden. Check deze bekrompen mensen dannn.quote:Op zondag 14 december 2014 12:57 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Alsof jij (mannelijke) vrienden hebt, laat staan Joodse
Wat het religieuze voorschrift is boeit niet zo als een hysterische massa je poogt te lynchen omdat je een persoon poogt te redden, het zou niet de eerste keer zijnquote:Op zondag 14 december 2014 12:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik het troll-vragen zijn?
Maar goed, als niemand antwoord wil geven merk ik het vanzelf... Ik hoop niet dat ik het hoef te ondervinden, want een ehbo'er is het gelukkigst als ie geen ehbo hoeft te verlenen.
Verbastering van sham3un haa cripquote:Op zondag 14 december 2014 12:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat probeerde je te typen daar ya Che.
Je weet gewoon niet wat het betekentquote:Op zondag 14 december 2014 13:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik weet gewoon 100% zeker dat je iets fout typt. HHHH
Dat is geen Marokkaans. Jij bent gewoon scheef.quote:Op zondag 14 december 2014 13:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je weet gewoon niet wat het betekent![]()
Ik kan beter Mocrokaans dan crip
quote:Op zondag 14 december 2014 13:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat is geen Marokkaans. Jij bent gewoon scheef.
Dat is juist puur Marokkaans, wat ze hoog in het Atlas-gebergte spreken.quote:Op zondag 14 december 2014 13:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat is geen Marokkaans. Jij bent gewoon scheef.
bedoelde je niet: shmuel 1, 2 & 3quote:Op zondag 14 december 2014 12:46 schreef Che_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |