O, Boyhood? Dacht dat die nog in de bios draaide.quote:Op zondag 14 december 2014 03:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja gaat goed, beetje dom. Begon rond 1u met film kijken en hij is pas over 30min klaar
Dunnow.quote:Op zondag 14 december 2014 03:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Nee, hier ook niet, maar zo veel energie heb ik dan ook weer niet na werk.
Ga je binnenkort ook aan je rijlessen beginnen trouwens?
Hmm misschien ga ik die film ook kijken. Heb nog een paar uur op te vullen.quote:Op zondag 14 december 2014 03:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja gaat goed, beetje dom. Begon rond 1u met film kijken en hij is pas over 30min klaar
quote:Op zondag 14 december 2014 03:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O, Boyhood? Dacht dat die nog in de bios draaide.
quote:Op zondag 14 december 2014 03:15 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hmm misschien ga ik die film ook kijken. Heb nog een paar uur op te vullen.
Precies, je zit al zo lang in die ploegendienst, eerst even weer rustig aan doen en je ritme herpakken is het beste.quote:Op zondag 14 december 2014 03:14 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dunnow.
Ne yapacagimi bende sasirdim. Maar ding gaat door, dus dat sowieso. Zie de rest later wel. Eerst even dingen ordenen, fatsoenlijk ritme krijgen en uitrusten enzo.
Oh en afkicken van fok! en netflix. Die laatste is overigens een grotere bitch dan fok.
Ik heb al echt lang niet illegaal gedownload.quote:
quote:Op zondag 14 december 2014 03:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Precies, je zit al zo lang in die ploegendienst, eerst even weer rustig aan doen en je ritme herpakken is het beste.
Ik zit de laatste tijd ook zo vaak op FOK! vanwege tijd teveel en verveling, maar in 2015 ga ik het ook druk krijgen, dus ik zal ook minder online zijn.
Goede coming-of-age films zijn altijd wel leuk ja, zoals The Perks of Being a Wallflower.quote:Op zondag 14 december 2014 03:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh. Mennnnn. Wat een toffe filmmmmm.![]()
Haha, true.quote:Op zondag 14 december 2014 03:27 schreef Landysh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Grapje.Wens ons allebei veel succes.
Echt héquote:Op zondag 14 december 2014 03:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh. Mennnnn. Wat een toffe filmmmmm.![]()
Ailemi karistirma.quote:Op zondag 14 december 2014 01:05 schreef TheMagnificent het volgende:
Shockerende humor zit bij je in de familie, zo te zien.
TV hebben is normaalquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mensen die een TV + turkse schotel thuis hebben
Welk stukje vind je raar? Dat mensen aangeven dat ze een relatie hebben of dat mensen daarop reageren?quote:Op zondag 14 december 2014 03:41 schreef Landysh het volgende:
Vooooordat ik echt weg ga, een vraagje.
Wat vinden jullie van die optie op facebook waarbij je kan aangeven dat je een relatie hebt en mensen er dan vervolgens op kunnen reageren en het heel groot op je tijdlijn/feed komt te staan? Ik weet dat veel allochtonische chicks dit niet doen omdat hun relaties vaak niet openbaar mogen zijn maar zouden jullie die optie gebruiken als jullie relaties niet geheim waren?
Ik krijg altijd een beetje een '' gevoel als ik het voorbij zie komen op mijn newsfeed. En altijd dezelfde reacties 'met wieeeeee?' en 'gefeliciteerd' enzo.
![]()
Maar ik ben sowieso raar.![]()
So, jullie mening?
Senin kadar adam degiliz maalesef.quote:Op zondag 14 december 2014 09:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Seni adamdan sayan yok ki. Istedigin kadar karistir.
Dat jij ook eenzelfde soort humor hebt anlamında yani, waar ik soms ook wel om kan lachen. Kötü birşey demedik.quote:
Afferim lan.quote:Op zondag 14 december 2014 10:10 schreef Reddead het volgende:
[..]
Senin kadar adam degiliz maalesef.
maar mijn vriendin uitschelden vind je wel ok?quote:
Ze moeten eerst vijf rondjes om de moskee rennen.quote:Op zondag 14 december 2014 10:27 schreef sylvesterrr het volgende:
Stel hè, iemand in de moskee krijgt tijdens het vrijdaggebed een hartaanval. De hulpdiensten worden gealarmeerd.
Moeten de hulpverleners hun schoenen uitdoen voordat ze de ruimte betreden?
Moeten vrouwelijke hulpverleners hun haren bedekken voordat ze de ruimte betreden?
Ik vraag het omdat ik me heb opgegeven voor AED-alert. Ik krijg een bericht wanneer iemand in de buurt gereanimeerd moet worden. Mocht zoiets zich voordoen in de moskee, moet ik dan m'n schoenen uitdoen? Iedere seconde telt immers..
Het is geen troll.quote:
Dus ik moet het slachtoffer laten creperen? De eerste zes minuten zijn cruciaal.quote:Op zondag 14 december 2014 10:34 schreef Crip het volgende:
[..]
Ze moeten eerst vijf rondjes om de moskee rennen.
Waar heb ik Messy uitgescholden?quote:Op zondag 14 december 2014 10:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
maar mijn vriendin uitschelden vind je wel ok?
iets met what goes around, comes around enzo
The Perks was een leuke film. Boek nog leuker.quote:Op zondag 14 december 2014 03:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Goede coming-of-age films zijn altijd wel leuk ja, zoals The Perks of Being a Wallflower.
Maar anders moet je ook eens Before Sunrise, Before Sunset en Before Midnight gaan kijken, van dezelfde makers als Boyhood, geloof ik.
weenie die reacties met gefeliciteerd vind ik wel raarquote:Op zondag 14 december 2014 03:41 schreef Landysh het volgende:
Wat vinden jullie van die optie op facebook waarbij je kan aangeven dat je een relatie hebt en mensen er dan vervolgens op kunnen reageren en het heel groot op je tijdlijn/feed komt te staan? Ik weet dat veel allochtonische chicks dit niet doen omdat hun relaties vaak niet openbaar mogen zijn maar zouden jullie die optie gebruiken als jullie relaties niet geheim waren?
Ik krijg altijd een beetje een '' gevoel als ik het voorbij zie komen op mijn newsfeed. En altijd dezelfde reacties 'met wieeeeee?' en 'gefeliciteerd' enzo.
![]()
So, jullie mening?
Nood breekt wet. Het is geen religieuze voorschrift dat schoenen niet mogen in de moskee, maar vanwege hygiëne.quote:Op zondag 14 december 2014 10:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dus ik moet het slachtoffer laten creperen? De eerste zes minuten zijn cruciaal.
Het is een serieuze vraag.
Dat weet ik toch niet? Vandaar dat ik het vraag....quote:Op zondag 14 december 2014 10:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nood breekt wet. Het is geen religieuze voorschrift dat schoenen niet mogen in de moskee, maar vanwege hygiëne. Beetje logisch nadeken.
Inbe4 Che die mij/MsMessy gaat aanvallen om jou te verdedigenquote:Op zondag 14 december 2014 10:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waar heb ik Messy uitgescholden?
Dat ze dik is/was is uitschelden?
Je gaat van hot naar her met je reacties.quote:Op zondag 14 december 2014 10:58 schreef Weissman het volgende:
[..]
Inbe4 Che die mij/MsMessy gaat aanvallen om jou te verdedigen
Je wil zelf wel over anderen zeggen dat ze dik zijn; maar mensen mogen niet van jou en je familie zeggen dat je een bepaalde soort humor hebt.quote:Op zondag 14 december 2014 11:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je gaat van hot naar her met je reacties.
Ik ga graag weer over op jou negeren.
Bye Weis.
Waar en wanneer heb ik haar verdedigd?quote:Op zondag 14 december 2014 10:58 schreef Weissman het volgende:
[..]
Inbe4 Che die mij/MsMessy gaat aanvallen om jou te verdedigen
Man, je bent de enige die haar verdedigt als iemand iets over haar zegt.quote:Op zondag 14 december 2014 11:13 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waar en wanneer heb ik haar verdedigd?
Kijk hoe je elke dag met mij bezig bent..
nee jij draagt veel bijquote:Op zondag 14 december 2014 11:23 schreef Stimorol- het volgende:
What a mess is deze reeks geworden met Weissman.
Nog nooit iemand verdedigd hier. Iedereen kan voor zichzelf spreken/typen.quote:Op zondag 14 december 2014 11:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
Man, je bent de enige die haar verdedigt als iemand iets over haar zegt.
Valt niet op ofzo
haha je weet gew dat het waar isquote:Op zondag 14 december 2014 11:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nog nooit iemand verdedigd hier. Iedereen kan voor zichzelf spreken/typen.
Nee. Zelf ook niet gedaan. Mensen gaan vragen stellen en zijn hele FB onderzoeken, vice versa.quote:Op zondag 14 december 2014 03:41 schreef Landysh het volgende:
![]()
So, jullie mening?
Zo boos jijquote:Op zondag 14 december 2014 11:46 schreef Weissman het volgende:
[..]
haha je weet gew dat het waar is
zo schijnheilig die che
quote:Op zondag 14 december 2014 11:50 schreef Montelly het volgende:
Wat zijn relaties met NLse meiden toch vaak beter eh, scheelt een hoop gezeik
Je werpt ons omver met je neus?quote:Op zondag 14 december 2014 11:34 schreef Peunage het volgende:
Kom niet tof doen want ik beuk jullie allemaal.
Ik heb een hele sterke neus.quote:Op zondag 14 december 2014 11:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je werpt ons omver met je neus?
Wat is dit voor kaas-troll-vragen?quote:Op zondag 14 december 2014 10:27 schreef sylvesterrr het volgende:
Stel hè, iemand in de moskee krijgt tijdens het vrijdaggebed een hartaanval. De hulpdiensten worden gealarmeerd.
Moeten de hulpverleners hun schoenen uitdoen voordat ze de ruimte betreden?
Moeten vrouwelijke hulpverleners hun haren bedekken voordat ze de ruimte betreden?
Ik vraag het omdat ik me heb opgegeven voor AED-alert. Ik krijg een bericht wanneer iemand in de buurt gereanimeerd moet worden. Mocht zoiets zich voordoen in de moskee, moet ik dan m'n schoenen uitdoen? Iedere seconde telt immers..
Retweet.quote:Op zondag 14 december 2014 11:50 schreef Montelly het volgende:
Sprak de eeuwige single stoer.quote:Op zondag 14 december 2014 11:50 schreef Montelly het volgende:
Ah mens stop wat moeite in je eigen relatie, ipv mij hier te qouten.quote:
Already did. Morgen weer. Thanks thoquote:Op zondag 14 december 2014 12:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ah mens stop wat moeite in je eigen relatie, ipv mij hier te qouten.
NICE.quote:Op zondag 14 december 2014 12:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
#vanavondsushiwokgrillallyoucaneatpapzakjesunited.
Yeah right.quote:Op zondag 14 december 2014 12:32 schreef Crip het volgende:
Ik heb zo'n Joodse vriend en ik lach me altijd rot om zijn moeder, ze wilt heel graag dat wij een stel worden. Opmerkingen van haar zijn hilarisch.
Izz haramz.quote:Op zondag 14 december 2014 12:32 schreef Crip het volgende:
Ik heb zo'n Joodse vriend en ik lach me altijd rot om zijn moeder, ze wilt heel graag dat wij een stel worden. Opmerkingen van haar zijn hilarisch.
Wil sws alleen met een moslim trouwen. Too much confusion man anders.quote:Op zondag 14 december 2014 12:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Izz haramz.
Hoewel er altijd mooie baby's komen uit interracial love.
Ja je hebt ook vrij weinig keuze.quote:Op zondag 14 december 2014 12:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Wil sws alleen met een moslim trouwen. Too much confusion man anders.
Ik game altijd met hem, als we op skype zitten praat ik vaker met z'n mom. Zitten best veel mixed huwelijken in zijn fam.
Heb veel keuze actually, maar of ze allemaal binnen the rulez vallen.quote:Op zondag 14 december 2014 12:39 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja je hebt ook vrij weinig keuze.
#delevenquote:Op zondag 14 december 2014 12:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
#vanavondsushiwokgrillallyoucaneatpapzakjesunited.
Ik bedoelde het relatief gezien. Mannen kunnen bijvoorbeeld wel met Jodinnen trouwen omdat bloedlijn via vader loopt.quote:Op zondag 14 december 2014 12:40 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb veel keuze actually, maar of ze allemaal binnen the rulez vallen.
Ja mannen mogen dat maar in de praktijk zijn de kids echt niet vaak moslim. Meer conflicted tussen beiden godsdiensten.quote:Op zondag 14 december 2014 12:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik bedoelde het relatief gezien. Mannen kunnen bijvoorbeeld wel met Jodinnen trouwen omdat bloedlijn via vader loopt.
en thanks TM. Ik ga vanavond helemaal los. Is jouw wifi weer gefixt.
Tis ook niet aangeradenquote:Op zondag 14 december 2014 12:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja mannen mogen dat maar in de praktijk zijn de kids echt niet vaak moslim. Meer conflicted tussen beiden godsdiensten.
Nee, monteur komt morgen pas. Moet daarom zo weer naar school om aan m'n paper te kunnen werken. Op een ZONDAG!quote:Op zondag 14 december 2014 12:42 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik bedoelde het relatief gezien. Mannen kunnen bijvoorbeeld wel met Jodinnen trouwen omdat bloedlijn via vader loopt.
en thanks TM. Ik ga vanavond helemaal los. Is jouw wifi weer gefixt.
Zeer spijtig. Maar je wordt er hard van.quote:Op zondag 14 december 2014 12:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, monteur komt morgen pas. Moet daarom zo weer naar school om aan m'n paper te kunnen werken. Op een ZONDAG!
Waarom denk je dat ik het troll-vragen zijn?quote:Op zondag 14 december 2014 12:00 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Wat is dit voor kaas-troll-vragen?
Wat zijn dat?quote:Op zondag 14 december 2014 12:46 schreef Che_ het volgende:
Crip, je kinderen worden toch geen shma3uns he
Tm heeft je prima beantwoord volgens mijquote:Op zondag 14 december 2014 12:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik het troll-vragen zijn?
Maar goed, als niemand antwoord wil geven merk ik het vanzelf... Ik hoop niet dat ik het hoef te ondervinden, want een ehbo'er is het gelukkigst als ie geen ehbo hoeft te verlenen.
Wat probeerde je te typen daar ya Che.quote:Op zondag 14 december 2014 12:46 schreef Che_ het volgende:
Alsof jij (mannelijke) vrienden hebt, laat staan Joodsequote:Op zondag 14 december 2014 12:32 schreef Crip het volgende:
Van mijn vrienden zijn 4 meiden. Check deze bekrompen mensen dannn.quote:Op zondag 14 december 2014 12:57 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Alsof jij (mannelijke) vrienden hebt, laat staan Joodse
Wat het religieuze voorschrift is boeit niet zo als een hysterische massa je poogt te lynchen omdat je een persoon poogt te redden, het zou niet de eerste keer zijnquote:Op zondag 14 december 2014 12:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik het troll-vragen zijn?
Maar goed, als niemand antwoord wil geven merk ik het vanzelf... Ik hoop niet dat ik het hoef te ondervinden, want een ehbo'er is het gelukkigst als ie geen ehbo hoeft te verlenen.
Verbastering van sham3un haa cripquote:Op zondag 14 december 2014 12:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat probeerde je te typen daar ya Che.
Je weet gewoon niet wat het betekentquote:Op zondag 14 december 2014 13:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik weet gewoon 100% zeker dat je iets fout typt. HHHH
Dat is geen Marokkaans. Jij bent gewoon scheef.quote:Op zondag 14 december 2014 13:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je weet gewoon niet wat het betekent![]()
Ik kan beter Mocrokaans dan crip
quote:Op zondag 14 december 2014 13:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat is geen Marokkaans. Jij bent gewoon scheef.
Dat is juist puur Marokkaans, wat ze hoog in het Atlas-gebergte spreken.quote:Op zondag 14 december 2014 13:03 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat is geen Marokkaans. Jij bent gewoon scheef.
bedoelde je niet: shmuel 1, 2 & 3quote:Op zondag 14 december 2014 12:46 schreef Che_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |