shutupshutupshutupshutupquote:Op zondag 14 december 2014 02:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sorry, was niet mijn bedoeling.Maar het is echt een ***gevoel, bijna K.O. gaan. Net of iemand je keel dichtknijpt en het wordt steeds donkerder voor je ogen. Ik wist niet dat ik zo'n pussy was.
Zegt ze, "o je bent een beetje bleek geworden."
Echt hè. Laat ook maar... Zit zo vol, heb nergens zin in, ik eet die 700 kcal morgen wel erbij. Nog maar vier uurtjes tot ik weer op moet staan.quote:Op zondag 14 december 2014 02:32 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dit topic is echt van alle markten thuis. Van fatties die niet kunnen afvallen tot fitboys die klagen over niet veel kunnen eten.
Trusten Deucieboy.quote:Op zondag 14 december 2014 02:49 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Echt hè. Laat ook maar... Zit zo vol, heb nergens zin in, ik eet die 700 kcal morgen wel erbij. Nog maar vier uurtjes tot ik weer op moet staan.
Trusten iedereen.
Slaap lekker!quote:Op zondag 14 december 2014 02:49 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Echt hè. Laat ook maar... Zit zo vol, heb nergens zin in, ik eet die 700 kcal morgen wel erbij. Nog maar vier uurtjes tot ik weer op moet staan.
Trusten iedereen.
Je mist niet veel.quote:Op zondag 14 december 2014 02:53 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik kan je filmpjes helaas niet kijken...
Same. Heb totaal geen probleem om na late dienst nog een paar uur op te blijven. Zou zelfs zo kunnen sporten. Maar we hebben geen 24/7 gyms hier.quote:Op zondag 14 december 2014 03:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Stond vandaag wat laat op, maar ik ga de laatste tijd sowieso wat laat naar bed. Moet er echt verandering in brengen. Zelfs na het werk (avonddienst) zou je denken dat ik moe genoeg ben om meteen te kunnen slapen, maar ook dan niet, terwijl het fysiek zwaar werk is.
O, Boyhood? Dacht dat die nog in de bios draaide.quote:Op zondag 14 december 2014 03:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja gaat goed, beetje dom. Begon rond 1u met film kijken en hij is pas over 30min klaar
Dunnow.quote:Op zondag 14 december 2014 03:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Nee, hier ook niet, maar zo veel energie heb ik dan ook weer niet na werk.
Ga je binnenkort ook aan je rijlessen beginnen trouwens?
Hmm misschien ga ik die film ook kijken. Heb nog een paar uur op te vullen.quote:Op zondag 14 december 2014 03:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja gaat goed, beetje dom. Begon rond 1u met film kijken en hij is pas over 30min klaar
quote:Op zondag 14 december 2014 03:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O, Boyhood? Dacht dat die nog in de bios draaide.
quote:Op zondag 14 december 2014 03:15 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hmm misschien ga ik die film ook kijken. Heb nog een paar uur op te vullen.
Precies, je zit al zo lang in die ploegendienst, eerst even weer rustig aan doen en je ritme herpakken is het beste.quote:Op zondag 14 december 2014 03:14 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dunnow.
Ne yapacagimi bende sasirdim. Maar ding gaat door, dus dat sowieso. Zie de rest later wel. Eerst even dingen ordenen, fatsoenlijk ritme krijgen en uitrusten enzo.
Oh en afkicken van fok! en netflix. Die laatste is overigens een grotere bitch dan fok.
Ik heb al echt lang niet illegaal gedownload.quote:
quote:Op zondag 14 december 2014 03:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Precies, je zit al zo lang in die ploegendienst, eerst even weer rustig aan doen en je ritme herpakken is het beste.
Ik zit de laatste tijd ook zo vaak op FOK! vanwege tijd teveel en verveling, maar in 2015 ga ik het ook druk krijgen, dus ik zal ook minder online zijn.
Goede coming-of-age films zijn altijd wel leuk ja, zoals The Perks of Being a Wallflower.quote:Op zondag 14 december 2014 03:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh. Mennnnn. Wat een toffe filmmmmm.![]()
Haha, true.quote:Op zondag 14 december 2014 03:27 schreef Landysh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Grapje.Wens ons allebei veel succes.
Echt héquote:Op zondag 14 december 2014 03:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh. Mennnnn. Wat een toffe filmmmmm.![]()
Ailemi karistirma.quote:Op zondag 14 december 2014 01:05 schreef TheMagnificent het volgende:
Shockerende humor zit bij je in de familie, zo te zien.
TV hebben is normaalquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:25 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mensen die een TV + turkse schotel thuis hebben
Welk stukje vind je raar? Dat mensen aangeven dat ze een relatie hebben of dat mensen daarop reageren?quote:Op zondag 14 december 2014 03:41 schreef Landysh het volgende:
Vooooordat ik echt weg ga, een vraagje.
Wat vinden jullie van die optie op facebook waarbij je kan aangeven dat je een relatie hebt en mensen er dan vervolgens op kunnen reageren en het heel groot op je tijdlijn/feed komt te staan? Ik weet dat veel allochtonische chicks dit niet doen omdat hun relaties vaak niet openbaar mogen zijn maar zouden jullie die optie gebruiken als jullie relaties niet geheim waren?
Ik krijg altijd een beetje een '' gevoel als ik het voorbij zie komen op mijn newsfeed. En altijd dezelfde reacties 'met wieeeeee?' en 'gefeliciteerd' enzo.
![]()
Maar ik ben sowieso raar.![]()
So, jullie mening?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |