SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik weet even niet meer wat ik moet zeggen.quote:Op zondag 14 december 2014 00:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nee de vloer is vies op school men.
kan gebeuren schatquote:Op zondag 14 december 2014 00:23 schreef Landysh het volgende:
[..]
ik weet even niet meer wat ik moet zeggen.
En veeel liefde.quote:Op zondag 14 december 2014 00:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil graag een met poedersuiker.
Wat zei ze?quote:Op zondag 14 december 2014 00:34 schreef Stimorol- het volgende:
Ufffff vandaag weer opmerking gehad over mn kilo. Kon haar wel wurgen.
Ik zou mezelf ophangen als ik zoveel als jij woog.quote:
quote:Op zondag 14 december 2014 00:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zou mezelf ophangen als ik zoveel als jij woog.
Mn tante. Ze zei t als grap ama dacht echt ulan.
The fuck.quote:Op zondag 14 december 2014 00:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
hey fatty.quote:Op zondag 14 december 2014 01:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Toen ik als kind een paar jaar een beetje fatty was, vroeg een vriendin van mijn oma in TR of wij in NL varkensvlees aten en dat ik daarom zo dik was.Oké, ik was nog kind, maar ik weet nog dat ik het best beledigend vond.
Dit is echt.quote:Op zondag 14 december 2014 01:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Toen ik als kind een paar jaar een beetje fatty was, vroeg een vriendin van mijn oma in TR of wij in NL varkensvlees aten en dat ik daarom zo dik was.Ik was nog kind (11-12), maar ik weet nog dat ik het best beledigend vond.
Allaha sukur, met jou?quote:Op zondag 14 december 2014 01:28 schreef TheMagnificent het volgende:
Hey Trigger abi, hoe is het leven?
maar?quote:Op zondag 14 december 2014 01:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Çok şükür, met mij ook redelijk.
wacht maar tot je gaat werken.quote:Op zondag 14 december 2014 01:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niks bijzonders, hoor. Gewoon dagelijkse schoolstress 'n shit. Bi bitse rahatlıycam.
Valla, ik zie daar niet tegenop. Je hoeft dan tenminste geen diploma of iets te halen en een jaar overdoen als je faalt.quote:Op zondag 14 december 2014 01:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
wacht maar tot je gaat werken.
ah, vertraging opgelopen.quote:Op zondag 14 december 2014 01:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Valla, ik zie daar niet tegenop. Je hoeft dan tenminste geen diploma of iets te halen en een jaar overdoen als je faalt.
Inshallah, zou het komen omdat ik Omar nog niet heb gekeken?quote:Op zondag 14 december 2014 01:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, al zo'n 3 jaar ofzo. Maar dit jaar hopelijk echt klaar.
Olabilir, als je had gekeken had je mijn elimden tutan bir abim kunnen zijn wellicht.quote:Op zondag 14 december 2014 01:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Inshallah, zou het komen omdat ik Omar nog niet heb gekeken?
Kurtlar Vadisi all the way jonguh.quote:Op zondag 14 december 2014 01:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Olabilir, als je had gekeken had je mijn elimden tutan bir abim kunnen zijn wellicht.
Zonder gekheid echt wel een goede serie trouwens.
Ligt vooral aan je baan denk ik.quote:Op zondag 14 december 2014 01:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
wacht maar tot je gaat werken.
vroeg opstaan = vroeg klaar = baas.quote:Op zondag 14 december 2014 01:56 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ligt vooral aan je baan denk ik.
Enige waar ik mee zit is het vroege opstaan, verveling en af en toe zwaar tillen. Maar voor de rest is het prima.
Oja, ağır abi is ook abi.quote:Op zondag 14 december 2014 01:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kurtlar Vadisi all the way jonguh.
Die discussie weer.quote:Op zondag 14 december 2014 01:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
vroeg opstaan = vroeg klaar = baas.
Hoe zijn persoonlijke voorkeuren een discussie danquote:Op zondag 14 december 2014 01:59 schreef Landysh het volgende:
[..]
Die discussie weer.
Vroeg opstaan = vroeg naar bed = niet kunnen slapen = hele dag zombie = wanneer je thuis bent alle slaap inhalen en 's avonds weer niet kunnen slapen.
Vroeg opstaan is kk.
Precies. Toch wel respect voor mensen die jarenlang dit soort diensten kunnen blijven draaien.quote:Op zondag 14 december 2014 01:59 schreef Landysh het volgende:
[..]
Die discussie weer.
Vroeg opstaan = vroeg naar bed = niet kunnen slapen = hele dag zombie = wanneer je thuis bent alle slaap inhalen en 's avonds weer niet kunnen slapen.
Vroeg opstaan is kk.
Kijk je het nog steeds? Volgens mij was ik na die allereerste serie gestopt.quote:Op zondag 14 december 2014 02:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
toch wel de Turkse gtst zo een beetje.
Fragmenten, de ISIS scenes vond ik wel tof.quote:Op zondag 14 december 2014 02:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kijk je het nog steeds? Volgens mij was ik na die allereerste serie gestopt.
Geen idee. Word gewoon agressief wanneer mensen zeggen dat vroeg opstaan baas is.quote:Op zondag 14 december 2014 02:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe zijn persoonlijke voorkeuren een discussie dan?
Echt geen leven. En dan ook nog kinderen hebben en alleen in het weekend met z'n allen kunnen zijn.quote:Op zondag 14 december 2014 02:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Precies. Toch wel respect voor mensen die jarenlang dit soort diensten kunnen blijven draaien.
Die harde leven.quote:Op zondag 14 december 2014 02:08 schreef Deuce92 het volgende:
Eindelijk thuis.
Moet over 5 uur weer op.
is hij terug?quote:Op zondag 14 december 2014 02:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Grappig om te zien hoe AryaMehr ondanks dat hij hardcore atheïst is en de Islam uitkotst, toch nog steeds cultureel sjiiet is, pro-sjiieten en sjiisme (in het Irak-topic bijvoorbeeld, maar hier ook vaak in het verleden).
Daarnaast moet ik ook nog zo'n 1500 kcal naar binnen werken voordat ik ga slapen. En als ik over 4 uur en 45 minuten opsta begint weer een nieuwe eetdag.quote:
Arme jongen. Poeh poeh wat een stress.quote:Op zondag 14 december 2014 02:15 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Daarnaast moet ik ook nog zo'n 1500 kcal naar binnen werken voordat ik ga slapen. En als ik over 4 uur en 45 minuten opsta begint weer een nieuwe eetdag.
Nog 727 kcal te gaan, en ik zit bommetjevol. Oei oei oei.quote:Op zondag 14 december 2014 02:16 schreef Landysh het volgende:
[..]
Arme jongen. Poeh poeh wat een stress.
Inderdaad, daarom ook naar school gaan nu je de kans hebt.quote:Op zondag 14 december 2014 02:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
Echt geen leven. En dan ook nog kinderen hebben en alleen in het weekend met z'n allen kunnen zijn.
Ik bedoel begrijp mij niet verkeerd, ik krijg al kriebels bij de gedachte aan een burgerlijk leventje, maar dit lijkt mij echt niet leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah heeft niet zo heel veel met school te maken. Genoeg ongeschoolde banen waarbij je geen ploegendienst hoeft te draaien. Ploegen is gewoon extra geld.quote:Op zondag 14 december 2014 02:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Inderdaad, daarom ook naar school gaan nu je de kans hebt.
Dunnow. Ik herinner mij toch echt dat hij zei dat het Sjiietisme de meest achterlijke stroming binnen de Islam is en dat als hij moslim zou zijn, Sjietisme de laatste stroming zou zijn die hij zou aanhangen.quote:Op zondag 14 december 2014 02:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Grappig om te zien hoe AryaMehr ondanks dat hij hardcore atheïst is en de Islam uitkotst, toch nog steeds cultureel sjiiet is, pro-sjiieten en sjiisme (in het Irak-topic bijvoorbeeld, maar hier ook vaak in het verleden).
Nope, ook niet echt opgelet, maar goed, Aryamehr is een apart figuur.quote:Op zondag 14 december 2014 02:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, met een ander account nu: Intellectueel. Dacht dat je het al wist.
Weet ik, maar je begrijpt natuurlijk wat ik bedoel; meer mogelijkheden in baankeuze enzo.quote:Op zondag 14 december 2014 02:18 schreef Landysh het volgende:
[..]
Mwah heeft niet zo heel veel met school te maken. Genoeg ongeschoolde banen waarbij je geen ploegendienst hoeft te draaien. Ploegen is gewoon extra geld.
ja, boeit me allemaal niet meer zo.quote:Op zondag 14 december 2014 02:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Weet ik, maar je begrijpt natuurlijk wat ik bedoel; meer mogelijkheden in baankeuze enzo.
Yiff mode, activate!quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://www.collegehumor.c(...)roes-are-super-gross
deze is voor deuce, crip mag hem ook kijken.
Altijd leuk.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:33 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Well now, I get low and I get high
And if I can't get either, I really try
Got the wings of heaven on my shoes
I'm a dancin' man and I just can't lose
You know it's all right, it's ok
I'll live to see another day
We can try to understand
The new york times' effect on man
Blijf dat filmpje hilarisch vinden.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:17 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, sowieso Zuid/Midden-Limburg. Ik heb niet zo'n zwaar accent, alleen een zachte g. Beetje zoals Eindhoven.
Maar Limburgers die zo praten:
Dafuq.quote:Op zondag 14 december 2014 00:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 december 2014 02:17 schreef Landysh het volgende:
Deuce jij mag mijn #firstworldproblem award hebben. Huilen omdat je veel moet eten.Daar kan ik echt niet meer tegenop.
Dankjewel. Dat betekent veel voor me. Als ik een fatty ben mag je met me komen knuffelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
#bulkinglife
Dat weet ik niet meer, maar ik zie hem wel altijd de sjiitische kant verdedigen tegenover de soennieten. Maar waarschijnlijk vanwege de invloed van Iran wat betreft de sjiieten in bijvoorbeeld Irak nu, dus meer om nationalistische redenen.quote:Op zondag 14 december 2014 02:20 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dunnow. Ik herinner mij toch echt dat hij zei dat het Sjiietisme de meest achterlijke stroming binnen de Islam is en dat als hij moslim zou zijn, Sjietisme de laatste stroming zou zijn die hij zou aanhangen.
Dit topic is echt van alle markten thuis. Van fatties die niet kunnen afvallen tot fitboys die klagen over niet veel kunnen eten.quote:Op zondag 14 december 2014 02:30 schreef Deuce92 het volgende:
Weet iemand waar ik een infuus op de kop kan tikken? Beetje suikerwater en eiwitpoeder erin, en dan lekker bulken terwijl ik slaap.
Leuk hè. Lees een topic ook wel eens opnieuw als ik iets op moet zoeken uit een oud topic.quote:Op zondag 14 december 2014 02:28 schreef Landysh het volgende:
Oude topics teruglezen.
Hoe lief ik vroeger was.
quote:Op zondag 14 december 2014 02:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Leuk hè. Lees een topic ook wel eens opnieuw als ik iets op moet zoeken uit een oud topic.
vriendin die verpleegkundige is, is het halve werkquote:Op zondag 14 december 2014 02:30 schreef Deuce92 het volgende:
Weet iemand waar ik een infuus op de kop kan tikken? Beetje suikerwater en eiwitpoeder erin, en dan lekker bulken terwijl ik slaap.
Kan jij een infuus zetten? Ik ging laatst bijna K.O. omdat ze verkeerd hadden geprikt.quote:Op zondag 14 december 2014 02:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
vriendin die verpleegkundige is, is het halve werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |