Ik zal daar binnenkort wss vaker zijn. In for a date?quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb een goede vriendin wonen daar so ja soms.. hou van Eindhoven.
Che lees je dit gast.
Wat ga je daar doen lenquote:Op zaterdag 13 december 2014 22:38 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik zal daar binnenkort wss vaker zijn. In for a date?
Iets.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat ga je daar doen len
Denk je dat het tussen ons zou klikken? Eerlijk?
Heb trouwens laminaat gevonden. Hell fucking yeah.
Aklimda tutim ben o zamamquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:03 schreef Landysh het volgende:
[..]
Iets.
Dunnow. Real life en i-net is heel anders. Vooral jij en ik denk ik.Maar klikt het niet, dan ga jij rechts en ik links bye.
hayirli olsun.
Eerst in Amsterdam. Daarna dat laminaat online gecheckt en 50 pr goedkoper gezien. Ga denk volg week wel even nr Utrecht om het irl eens te bekijkenquote:
Maar ehm even tussendoor, wauw lan. Jij tussen de zachte g's en het nog liken ook.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Aklimda tutim ben o zamamBu aralar zaten nah giderim arabam oldu olecek.
Dit meisje woonde eerst in Alkmaar en is daarheen verhuisdquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:12 schreef Landysh het volgende:
^Awhh.
[..]
Maar ehm even tussendoor, wauw lan. Jij tussen de zachte g's en het nog liken ook.
Ja, sowieso Zuid/Midden-Limburg. Ik heb niet zo'n zwaar accent, alleen een zachte g. Beetje zoals Eindhoven.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit meisje woonde eerst in Alkmaar en is daarheen verhuisdwat echt erg is is de zachte G uit Weert...
Twents klink leuk ja. Rotterdams en Haags daarentegen...quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:21 schreef Stimorol- het volgende:
Sprak vandaag iemand bij laminatci met Hengelo's accent. Heb een zwak voor dat accent.
Dat lijkt mij zo'n moeilijk iets he. Niet zozeer vrienden maar je ouders en familie vertellen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:36 schreef Stimorol- het volgende:
Sevgilim oldugunu kimse bilmiyor. Volg week ga ik t een vriendin vertellen.
Me moeder hebt me broek niet gewassen. Zoiets?quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:36 schreef Landysh het volgende:
Zegt me niks, allebei jullie posts.
Een collega op werk zei laatst dat ze het verschrikkelijk vindt als mensen 'me' zeggen (vooral schrijven) ipv 'mij' en dat ze die mensen vaak dom vindt.
Ze is zelf best slim en pas nadat ze het zei viel het mij op hoe vaak ik het eigenlijk doe. Voel me echt dom nu.![]()
oh god ik doe het weer
Ow men. Zie daar zo tegen op. Adam alevi degil basimin ettini yiyecekler gewoon.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:37 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dat lijkt mij zo'n moeilijk iets he. Niet zozeer vrienden maar je ouders en familie vertellen.
Nee, ook die me op het begin. Gewoon altijd.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Me moeder hebt me broek niet gewassen. Zoiets?
Nereli ki?quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow men. Zie daar zo tegen op. Adam alevi degil basimin ettini yiyecekler gewoon.
Koerd?quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat laat ik t in t midden ama Turk degil.
verschilt toch wanneer je me of mij gebruikt. Informeel kun je best "dit deed me pijn" typen ipv "dit deed mij pijn"quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:39 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, ook die me op het begin. Gewoon altijd.
En ik zei toen 'volgens mij zeg ik dat ook best vaak' en toen ze zei, het is vooral met geschreven taal dat ik het echt als een teken van domheid beschouw.
Maar zij vindt dat dom.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
verschilt toch wanneer je me of mij gebruikt. Informeel kun je best "dit deed me pijn" typen ipv "dit deed mij pijn"
In hoeverre ben jij Alevi (beter verwoord: in hoeverre praktiseer jij)?quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:39 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow men. Zie daar zo tegen op. Adam alevi degil basimin ettini yiyecekler gewoon.
weniequote:
quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:49 schreef Landysh het volgende:
Uheueh, succes met je niet-Turk/Koerd/Alevi vriend.
Stimo is de nieuwe KB dadelijk. Allemaal in spanning afwachten of ze het overleeft.
Maar that's the point, dat is ze niet.quote:
wowowowquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:48 schreef Stimorol- het volgende:
Mn oom is zo gicik. Maar Allah straft. Kendi gelini yahudi.
TOTAAL NIET. elk fucking jaar denk ik ok nu ga ik vasten en doe ik t niet. Idem voor alle andere zaken.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:49 schreef xminator het volgende:
[..]
In hoeverre ben jij Alevi (beter verwoord: in hoeverre praktiseer jij)?
Nee man. Mijn ouders zijn echtquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:49 schreef Landysh het volgende:
Uheueh, succes met je niet-Turk/Koerd/Alevi vriend.
Stimo is de nieuwe KB dadelijk. Allemaal in spanning afwachten of ze het overleeft.
ja maar dat ze afgeeft op anderen is wel een afknapper ook qua slimheidquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:51 schreef Landysh het volgende:
[..]
Maar that's the point, dat is ze niet.
of is het ZIJ?
Ik weet het niet meer. Ik twijfel aan alles sinds ze dat zei.
Hmm ja, oke.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja maar dat ze afgeeft op anderen is wel een afknapper ook qua slimheidik gebruik ook vaak mij, maar afwisseling is goed.
Mooi.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee man. Mijn ouders zijn echtaccepteren yapiyolar.
Ik vermoed wel een breuk met enkelen id familie maar fuck that.
quote:Op zondag 14 december 2014 00:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Aminnnnnnnn
X bulduysa Sylvesterrr bile bulur.
Ik bedoelde meer in de zin van 'hoop dat mijn ouders ooit ook zo openminded zullen zijn'quote:Op zondag 14 december 2014 00:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Aminnnnnnnn
X bulduysa Sylvesterrr bile bulur.
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/je-jijquote:Op zondag 14 december 2014 00:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik weet ook niet altijd wanneer het nu precies me of mij hoort te zijn, hoewel het soms meer obvious is, maar er zijn vaker gemaakte fouten waar je je meer aan zou kunnen storen. Maar daar mensen 'dom' om gaan noemen...
Aman aman. Hemem alindi be.quote:Op zondag 14 december 2014 00:02 schreef xminator het volgende:
[..].
Eerder als jij al iemand heb kunnen vinden, dan kan iedereen wel iemand vinden.
Met jou komt het wel goed.quote:Op zondag 14 december 2014 00:09 schreef TheMagnificent het volgende:
Darısı ook op mijn hoofd. Ben echt benieuwd waar ik over zo'n 5 jaartjes in het leven sta.
Hollandsche pannenkoeken it is. Bedankt voor jullie hulp man.quote:Op zondag 14 december 2014 00:00 schreef Landysh het volgende:
Even een echt probleem aankaarten hoor: zal ik dadelijk normale pannenkoeken of Mocro baghrir pannenkoeken maken? Weet het echt niet men.
ayifet olsunquote:Op zondag 14 december 2014 00:12 schreef Landysh het volgende:
Weet je wat ik nooit snap, mensen die pannenkoeken achter elkaar bakken en het pas eten wanneer al het beslag op is en ze de laatste hebben gebakken. Dan smaken die pannenkoeken toch niet meer?
Je moet ze eten wanneer ze vers zijn.![]()
#ditzijndedingendiemijdagelijksbezighouden#allahbaskadertvermesin#amin
waarom bied jij jezelf niet aan dan lenquote:
ja daarom zo bang dat mn ouders nu mn gegevens weten :s zien ze alle anticonceptie die ik geprobeerd heb en gebruik enzoo en soatesten allessquote:
Sorry, heb alleen Nederlandse op tot nu toe.quote:Op zondag 14 december 2014 00:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hollandsche pannenkoeken it is. Bedankt voor jullie hulp man.
shit daarom falen al mn hosselpogingenquote:Op zondag 14 december 2014 00:18 schreef Landysh het volgende:
Je kan er niet eens een zijn al zou je het willen.
ja tog viespeuk.quote:Op zondag 14 december 2014 00:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja daarom zo bang dat mn ouders nu mn gegevens weten :s zien ze alle anticonceptie die ik geprobeerd heb en gebruik enzoo en soatesten alless
Dat je eens onder zijn tafel moet kruipen.quote:Op zondag 14 december 2014 00:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
shit daarom falen al mn hosselpogingen
maar die jongen uit mn klas zwaait wel altijd naar me in de klas, wat betekent dat???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |