quote:Op zondag 14 december 2014 00:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Aminnnnnnnn
X bulduysa Sylvesterrr bile bulur.
Ik bedoelde meer in de zin van 'hoop dat mijn ouders ooit ook zo openminded zullen zijn'quote:Op zondag 14 december 2014 00:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Aminnnnnnnn
X bulduysa Sylvesterrr bile bulur.
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/je-jijquote:Op zondag 14 december 2014 00:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik weet ook niet altijd wanneer het nu precies me of mij hoort te zijn, hoewel het soms meer obvious is, maar er zijn vaker gemaakte fouten waar je je meer aan zou kunnen storen. Maar daar mensen 'dom' om gaan noemen...
Aman aman. Hemem alindi be.quote:Op zondag 14 december 2014 00:02 schreef xminator het volgende:
[..].
Eerder als jij al iemand heb kunnen vinden, dan kan iedereen wel iemand vinden.
Met jou komt het wel goed.quote:Op zondag 14 december 2014 00:09 schreef TheMagnificent het volgende:
Darısı ook op mijn hoofd. Ben echt benieuwd waar ik over zo'n 5 jaartjes in het leven sta.
Hollandsche pannenkoeken it is. Bedankt voor jullie hulp man.quote:Op zondag 14 december 2014 00:00 schreef Landysh het volgende:
Even een echt probleem aankaarten hoor: zal ik dadelijk normale pannenkoeken of Mocro baghrir pannenkoeken maken? Weet het echt niet men.
ayifet olsunquote:Op zondag 14 december 2014 00:12 schreef Landysh het volgende:
Weet je wat ik nooit snap, mensen die pannenkoeken achter elkaar bakken en het pas eten wanneer al het beslag op is en ze de laatste hebben gebakken. Dan smaken die pannenkoeken toch niet meer?
Je moet ze eten wanneer ze vers zijn.![]()
#ditzijndedingendiemijdagelijksbezighouden#allahbaskadertvermesin#amin
waarom bied jij jezelf niet aan dan lenquote:
ja daarom zo bang dat mn ouders nu mn gegevens weten :s zien ze alle anticonceptie die ik geprobeerd heb en gebruik enzoo en soatesten allessquote:
Sorry, heb alleen Nederlandse op tot nu toe.quote:Op zondag 14 december 2014 00:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hollandsche pannenkoeken it is. Bedankt voor jullie hulp man.
shit daarom falen al mn hosselpogingenquote:Op zondag 14 december 2014 00:18 schreef Landysh het volgende:
Je kan er niet eens een zijn al zou je het willen.
ja tog viespeuk.quote:Op zondag 14 december 2014 00:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja daarom zo bang dat mn ouders nu mn gegevens weten :s zien ze alle anticonceptie die ik geprobeerd heb en gebruik enzoo en soatesten alless
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |