Ekt hequote:Op zondag 14 december 2014 13:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Die had ik gezien. Fucking G-unit.
Bayt en Daar zijn beide huis, in MSA. Maar ken je het woord Ghurfah/غرفة dan niet?quote:Op zondag 14 december 2014 13:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja elke streek heeft een ander soort arabisch of berbers. Veel dialecten.
Bayt is bij ons kamer, huis is bij ons Dar.
Kamer tochquote:Op zondag 14 december 2014 14:15 schreef Peunage het volgende:
[..]
Bayt en Daar zijn beide huis, in MSA. Maar ken je het woord Ghurfah/غرفة dan niet?
Gebruiken wij niet in ons darizjaquote:Op zondag 14 december 2014 14:15 schreef Peunage het volgende:
[..]
Bayt en Daar zijn beide huis, in MSA. Maar ken je het woord Ghurfah/غرفة dan niet?
Schoenen uitdoen moet niet, behalve als ze necis zijn, zoals dat ze onder de poep van haram dieren zit of mensen, of onder menstruatiebloed, of natte hond, of voorvocht van de man (en/of sperma, navocht volgens bepaalde meningen), of modder (modder volgens bepaalde meningen), of gestolen schoenen etc.quote:Op zondag 14 december 2014 12:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik het troll-vragen zijn?
Maar goed, als niemand antwoord wil geven merk ik het vanzelf... Ik hoop niet dat ik het hoef te ondervinden, want een ehbo'er is het gelukkigst als ie geen ehbo hoeft te verlenen.
Mensen als jijquote:Op zondag 14 december 2014 15:16 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Schoenen uitdoen moet niet, behalve als ze necis zijn, zoals dat ze onder de poep van haram dieren zit of mensen, of onder menstruatiebloed, of natte hond, of voorvocht van de man (en/of sperma, navocht volgens bepaalde meningen), of modder (modder volgens bepaalde meningen), of gestolen schoenen etc.
Je mag door de moskee, als je moet en je het niet beschadigt, denk aan menstruerende vrouw, of ghusl-benodigde man en vrouw (onder bepaalde meningen ben je dan onrein), naakte persoon etc.
Dus ik moet er nog over nadenken of je ook met vieze schoenen naar binnen mag. Oké?
ik ging kijken, beetje tegenvallerquote:Op zondag 14 december 2014 14:53 schreef Crip het volgende:
Mijn hart brak, dit was te schattig. Dit stukje omg I cried.
Ja er zitten hier een paar, suc6.quote:Op zondag 14 december 2014 15:51 schreef PuurLouter het volgende:
Merhaba arkadaşlar
Ben onlara pislik istiyorum çünkü ben, yakışıklı Türk kadınlarının isimleri arıyorum. Birisi bana yardımcı olabilir misiniz?
Teşekkürler.
Nee doei.quote:Op zondag 14 december 2014 15:51 schreef PuurLouter het volgende:
Merhaba arkadaşlar
Ben onlara pislik istiyorum çünkü ben, yakışıklı Türk kadınlarının isimleri arıyorum. Birisi bana yardımcı olabilir misiniz?
Teşekkürler.
zomaar cockblock je stimo,borte en che?quote:
Oeps vergeten dit.quote:Op zondag 14 december 2014 09:47 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Welk stukje vind je raar? Dat mensen aangeven dat ze een relatie hebben of dat mensen daarop reageren?
eyipquote:Op zondag 14 december 2014 15:51 schreef PuurLouter het volgende:
Merhaba arkadaşlar
Teşekkürler.
gaat ze uitmaken?quote:Op zondag 14 december 2014 16:19 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Styloboi! Het einde is nabij tussen mijn huisgenootje en haar vriend. Zet je schrap jongen![]()
amena kojmak roespoet sektirquote:Op zondag 14 december 2014 15:51 schreef PuurLouter het volgende:
Merhaba arkadaşlar
Teşekkürler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |