Weet ik, maar je begrijpt natuurlijk wat ik bedoel; meer mogelijkheden in baankeuze enzo.quote:Op zondag 14 december 2014 02:18 schreef Landysh het volgende:
[..]
Mwah heeft niet zo heel veel met school te maken. Genoeg ongeschoolde banen waarbij je geen ploegendienst hoeft te draaien. Ploegen is gewoon extra geld.
ja, boeit me allemaal niet meer zo.quote:Op zondag 14 december 2014 02:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Weet ik, maar je begrijpt natuurlijk wat ik bedoel; meer mogelijkheden in baankeuze enzo.
Yiff mode, activate!quote:Op zaterdag 13 december 2014 18:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://www.collegehumor.c(...)roes-are-super-gross
deze is voor deuce, crip mag hem ook kijken.
Altijd leuk.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:33 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Well now, I get low and I get high
And if I can't get either, I really try
Got the wings of heaven on my shoes
I'm a dancin' man and I just can't lose
You know it's all right, it's ok
I'll live to see another day
We can try to understand
The new york times' effect on man
Blijf dat filmpje hilarisch vinden.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:17 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, sowieso Zuid/Midden-Limburg. Ik heb niet zo'n zwaar accent, alleen een zachte g. Beetje zoals Eindhoven.
Maar Limburgers die zo praten:
Dafuq.quote:Op zondag 14 december 2014 00:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik zou mezelf ophangen als ik zoveel als jij woog.
Mn tante. Ze zei t als grap ama dacht echt ulan.
quote:Op zondag 14 december 2014 02:17 schreef Landysh het volgende:
Deuce jij mag mijn #firstworldproblem award hebben. Huilen omdat je veel moet eten.Daar kan ik echt niet meer tegenop.
Dankjewel. Dat betekent veel voor me. Als ik een fatty ben mag je met me komen knuffelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
#bulkinglife
Dat weet ik niet meer, maar ik zie hem wel altijd de sjiitische kant verdedigen tegenover de soennieten. Maar waarschijnlijk vanwege de invloed van Iran wat betreft de sjiieten in bijvoorbeeld Irak nu, dus meer om nationalistische redenen.quote:Op zondag 14 december 2014 02:20 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dunnow. Ik herinner mij toch echt dat hij zei dat het Sjiietisme de meest achterlijke stroming binnen de Islam is en dat als hij moslim zou zijn, Sjietisme de laatste stroming zou zijn die hij zou aanhangen.
Dit topic is echt van alle markten thuis. Van fatties die niet kunnen afvallen tot fitboys die klagen over niet veel kunnen eten.quote:Op zondag 14 december 2014 02:30 schreef Deuce92 het volgende:
Weet iemand waar ik een infuus op de kop kan tikken? Beetje suikerwater en eiwitpoeder erin, en dan lekker bulken terwijl ik slaap.
Leuk hè. Lees een topic ook wel eens opnieuw als ik iets op moet zoeken uit een oud topic.quote:Op zondag 14 december 2014 02:28 schreef Landysh het volgende:
Oude topics teruglezen.
Hoe lief ik vroeger was.
quote:Op zondag 14 december 2014 02:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Leuk hè. Lees een topic ook wel eens opnieuw als ik iets op moet zoeken uit een oud topic.
vriendin die verpleegkundige is, is het halve werkquote:Op zondag 14 december 2014 02:30 schreef Deuce92 het volgende:
Weet iemand waar ik een infuus op de kop kan tikken? Beetje suikerwater en eiwitpoeder erin, en dan lekker bulken terwijl ik slaap.
Kan jij een infuus zetten? Ik ging laatst bijna K.O. omdat ze verkeerd hadden geprikt.quote:Op zondag 14 december 2014 02:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
vriendin die verpleegkundige is, is het halve werk
Zou haar ook wel een infuusje geven als bedankje, nomsayin'.quote:Op zondag 14 december 2014 02:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
vriendin die verpleegkundige is, is het halve werk
Alle haren in mijn lijf gingen zojuist overeind staan. zo vies. haat naalden.quote:Op zondag 14 december 2014 02:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kan jij een infuus zetten? Ik ging laatst bijna K.O. omdat ze verkeerd hadden geprikt.
Gvd wat een stupide nummer, idem lyricsquote:Op zondag 14 december 2014 02:36 schreef Landysh het volgende:
Die Arash heeft echt een uitstraling van niks. Ik snap niet hoe hij ooit beroemd heeft kunnen worden.
quote:Op zondag 14 december 2014 02:42 schreef Montelly het volgende:
[..]
Gvd wat een stupide nummer, idem lyrics
nee ieuw ben toekomstige ergotherapeute, mn zusje wel trwns.quote:Op zondag 14 december 2014 02:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kan jij een infuus zetten? Ik ging laatst bijna K.O. omdat ze verkeerd hadden geprikt.
Sorry, was niet mijn bedoeling.quote:Op zondag 14 december 2014 02:41 schreef Landysh het volgende:
[..]
Alle haren in mijn lijf gingen zojuist overeind staan. zo vies. haat naalden.
shutupshutupshutupshutupquote:Op zondag 14 december 2014 02:46 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sorry, was niet mijn bedoeling.Maar het is echt een ***gevoel, bijna K.O. gaan. Net of iemand je keel dichtknijpt en het wordt steeds donkerder voor je ogen. Ik wist niet dat ik zo'n pussy was.
Zegt ze, "o je bent een beetje bleek geworden."
Echt hè. Laat ook maar... Zit zo vol, heb nergens zin in, ik eet die 700 kcal morgen wel erbij. Nog maar vier uurtjes tot ik weer op moet staan.quote:Op zondag 14 december 2014 02:32 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dit topic is echt van alle markten thuis. Van fatties die niet kunnen afvallen tot fitboys die klagen over niet veel kunnen eten.
Trusten Deucieboy.quote:Op zondag 14 december 2014 02:49 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Echt hè. Laat ook maar... Zit zo vol, heb nergens zin in, ik eet die 700 kcal morgen wel erbij. Nog maar vier uurtjes tot ik weer op moet staan.
Trusten iedereen.
Slaap lekker!quote:Op zondag 14 december 2014 02:49 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Echt hè. Laat ook maar... Zit zo vol, heb nergens zin in, ik eet die 700 kcal morgen wel erbij. Nog maar vier uurtjes tot ik weer op moet staan.
Trusten iedereen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |