Gwn tatta heensturen.quote:Op zondag 14 december 2014 16:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dus ik mag bij jou aankloppen mocht ik worden tegengehouden/aangevallen?
Ik heb uiteraard liever dat ik niet de proef op de som hoef te nemen.
Het heeft niets met angst te maken. Ik wil gewoon weten hoe men erover denkt.. Of misschien ook wel. Mijn vader is al aardig op leeftijd, en wil weten of hulpverleners zonder moeite kunnen binnenkomen mocht er onverhoopt iets gebeuren.quote:Op zondag 14 december 2014 16:59 schreef Peunage het volgende:
[..]
Waarom ben je daar bang voor dan? Heb je zoiets meegemaakt? Iemand anders?
Wel schoenen uit doen hequote:Op zondag 14 december 2014 17:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het heeft niets met angst te maken. Ik wil gewoon weten hoe men erover denkt..
Weet je wat, ik ga binnenkort wel een keer met m'n vader naar de moskee. Stel ik gewoon een hypothetische vraag aan de imam. Ook een goede gelegenheid om met het bestuur te gaan babbelen over een project van me.
Oh. Nou je kunt je natuurlijk voorstellen dat hier geen geschreven regels voor zijn. De standaard regel is dat je in een moskee je schoenen uit doet, uit respect, hygiëne, whatever. Maar als jij als hulpverlener iemands leven moet gaan redden in een moskee ben je geen gewone bezoeker.quote:Op zondag 14 december 2014 17:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het heeft niets met angst te maken. Ik wil gewoon weten hoe men erover denkt.. Of misschien ook wel. Mijn vader is al aardig op leeftijd, en wil weten of hulpverleners zonder moeite kunnen binnenkomen mocht er onverhoopt iets gebeuren.
Weet je wat, ik ga binnenkort wel een keer met m'n vader naar de moskee. Stel ik gewoon een hypothetische vraag aan de imam. Ook een goede gelegenheid om met het bestuur te gaan babbelen over een project van me.
Hoe kom ik aan foto's van haar?quote:Op zondag 14 december 2014 16:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Montelly is een prachtige dame.
DMen en lief vragen.quote:Op zondag 14 december 2014 17:02 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Hoe kom ik aan foto's van haar?
Bir aura.quote:Op zondag 14 december 2014 16:46 schreef Landysh het volgende:
[..]
En wat versta jij onder een speciaal uiterlijk?
Haha doet hij aan PUA?quote:Op zondag 14 december 2014 17:04 schreef Crip het volgende:
[..]
Gaat slecht bij je PUA meetings zo te zien.
En ik ben dus benieuwd naar de ongeschreven regels.quote:Op zondag 14 december 2014 17:02 schreef Peunage het volgende:
[..]
Oh. Nou je kunt je natuurlijk voorstellen dat hier geen geschreven regels voor zijn. De standaard regel is dat je in een moskee je schoenen uit doet, uit respect, hygiëne, whatever. Maar als jij als hulpverlener iemands leven moet gaan redden in een moskee ben je geen gewone bezoeker.
Ga toch fietsen. Dat diploma heb ik al maanden op zak, waarom zou ik dat uitgerekend nu moeten showen?quote:Op zondag 14 december 2014 17:06 schreef Landysh het volgende:
Alsof het sylvesterrr zelf niet kan bedenken of zoiets wel of niet mag. Hij wil gewoon showen dat hij zijn ehbo diploma heeft gehaald.
Ja, dat is natuurlijk wel zo. Dan is het wel handig om stevige aan te hebben.quote:Op zondag 14 december 2014 17:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En ik ben dus benieuwd naar de ongeschreven regels.
Helaas worden hulpverleners geconfronteerd met geweld en weerstand. Vaak uit wanhoop van omstanders/nabestaanden.
miauwquote:Op zondag 14 december 2014 17:06 schreef Landysh het volgende:
Alsof het sylvesterrr zelf niet kan bedenken of zoiets wel of niet mag. Hij wil gewoon showen dat hij zijn ehbo diploma heeft gehaald.
Binnen de Islam kent nood breekt wet. Iedere klapjosti kan zich bedenken dat als het uitdoen van je schoenen de overlevingskans van het slachtoffer verkleint, je die schoenen niet uit hoeft te doen. En ja, er zullen ook vast wel idioten zijn die er anders over denken en zich boos zullen maken over het feit dat jij met je schoenen naar binnen bent gegaan, maar dat is niet anders dan die idioten die ambulancepersoneel aanvallen etc. etc.
Ik wil niets met mannenhaatsters beginnen. Het kost me teveel tijd om die haat te herstellen.quote:Op zondag 14 december 2014 17:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ze had een oogje op Che maar die wees haar keihard af, sindsdien mannenhaatster.
Nee Borte nee. Je weet zelf toch ook dat we in de Islam liever broeders en zusters zien sterven dan dat er SCHOENEN worden gedragen in de Masjid. Migado.quote:Op zondag 14 december 2014 17:06 schreef Landysh het volgende:
Binnen de Islam kent nood breekt wet. Iedere klapjosti kan zich bedenken dat als het uitdoen van je schoenen de overlevingskans van het slachtoffer verkleint, je die schoenen niet uit hoeft te doen. En ja, er zullen ook vast wel idioten zijn die er anders over denken en zich boos zullen maken over het feit dat jij met je schoenen naar binnen bent gegaan, maar dat is niet anders dan die idioten die ambulancepersoneel aanvallen etc. etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |