en hoe wil je jouw bericht noemen?quote:Op zondag 14 december 2014 16:32 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
[..]
Ik heb Google aangeklaagd, omdat translate dit niet vertaalt.![]()
![]()
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 14 december 2014 16:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
en hoe wil je jouw bericht noemen?
Inderdaad. Alsof de niet-turkse dames zoals KB en ik niet goed genoeg voor jou zijn.quote:Op zondag 14 december 2014 16:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat turkse bericht dat je hier plaatste. Waz met jou.
quote:Op zondag 14 december 2014 16:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dat turkse bericht dat je hier plaatste. Waz met jou.
Sommige Turkse vrouwen hebben een speciaal uiterlijk. Als ik een Turkse vrouw knap vind, dan vind ik haar altijd erg knap. Komt helaas niet zovaak voor.quote:Op zondag 14 december 2014 16:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Inderdaad. Alsof de niet-turkse dames zoals KB en ik niet goed genoeg voor jou zijn.
Vertel hem KB.
quote:Op zondag 14 december 2014 16:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
en hoe wil je jouw bericht noemen?
En wat versta jij onder een speciaal uiterlijk?quote:Op zondag 14 december 2014 16:45 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
[..]
Sommige Turkse vrouwen hebben een speciaal uiterlijk. Als ik een Turkse vrouw knap vind, dan vind ik haar altijd erg knap. Komt helaas niet zovaak voor.
Ik verruim gewoon mijn horizon. Multicultureel neuken.
Nja post een foto dan kijk ik of een paar dames voor je kan regelenquote:Op zondag 14 december 2014 16:45 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
[..]
Sommige Turkse vrouwen hebben een speciaal uiterlijk. Als ik een Turkse vrouw knap vind, dan vind ik haar altijd erg knap. Komt helaas niet zovaak voor.
Ik verruim gewoon mijn horizon. Multicultureel neuken.
Dus ik kan niet zonder meer naar binnen.quote:Op zondag 14 december 2014 15:16 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Schoenen uitdoen moet niet, behalve als ze necis zijn, zoals dat ze onder de poep van haram dieren zit of mensen, of onder menstruatiebloed, of natte hond, of voorvocht van de man (en/of sperma, navocht volgens bepaalde meningen), of modder (modder volgens bepaalde meningen), of gestolen schoenen etc.
Je mag door de moskee, als je moet en je het niet beschadigt, denk aan menstruerende vrouw, of ghusl-benodigde man en vrouw (onder bepaalde meningen ben je dan onrein), naakte persoon etc.
Dus ik moet er nog over nadenken of je ook met vieze schoenen naar binnen mag. Oké?
Uiteraard een mooi postuur, maar dan met een specifieke vorm van een gezicht in combinatie met huidskleur en haarkleur, iets mysterieus.quote:Op zondag 14 december 2014 16:46 schreef Landysh het volgende:
[..]
En wat versta jij onder een speciaal uiterlijk?
Ik regel zelf dames, ik moet ze alleen vinden. Heb je wat namen?quote:Op zondag 14 december 2014 16:46 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nja post een foto dan kijk ik of een paar dames voor je kan regelen
Ik denk persoonlijk niet dat er iemand bij de deur staat die je gaat tegenhouden omdat je schoenen aan hebt.quote:Op zondag 14 december 2014 16:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dus ik kan niet zonder meer naar binnen.
Zo logisch is het dus niet TM...
Montelly is een prachtige dame.quote:Op zondag 14 december 2014 16:51 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Ik regel zelf dames, ik moet ze alleen vinden. Heb je wat namen?
Pics?quote:Op zondag 14 december 2014 16:19 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Styloboi! Het einde is nabij tussen mijn huisgenootje en haar vriend. Zet je schrap jongen![]()
Oh die soort, ja ik begrijp.quote:Op zondag 14 december 2014 16:50 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Uiteraard een mooi postuur, maar dan met een specifieke vorm van een gezicht in combinatie met huidskleur en haarkleur, iets mysterieus.
ga ga gaquote:Op zondag 14 december 2014 16:51 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Ik regel zelf dames, ik moet ze alleen vinden. Heb je wat namen?
Als een hyena dat bloed van een stervend hertje ruikt.quote:
met sunni's weet je het nooit.quote:Op zondag 14 december 2014 16:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk niet dat er iemand bij de deur staat die je gaat tegenhouden omdat je schoenen aan hebt.
Shots firedquote:Op zondag 14 december 2014 16:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
met sunni's weet je het nooit.
Dus ik mag bij jou aankloppen mocht ik worden tegengehouden/aangevallen?quote:Op zondag 14 december 2014 16:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk niet dat er iemand bij de deur staat die je gaat tegenhouden omdat je schoenen aan hebt.
Waarom ben je daar bang voor dan? Heb je zoiets meegemaakt? Iemand anders?quote:Op zondag 14 december 2014 16:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dus ik mag bij jou aankloppen mocht ik worden tegengehouden/aangevallen?
Ik heb uiteraard liever dat ik niet de proef op de som hoef te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |