quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik kan je andere bericht niet meer quoten op mobiel Maar Een deel van mijn fok rep komt sws alleen al door de usernaam die ik gekozen heb..mensen hebben een bepaald beeld bij de naam madelief: een vrolijk springerig ding die een fiets heeft met bloemen
Moet jij niet in je metaal atelier staan?quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:42 schreef terrastegel het volgende:
Weekend![]()
Tijd om eens een stemlijstje te maken
Morgenquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Moet jij niet in je metaal atelier staan?
Sta jij morgen aan zo'n brok ijzer te sjorren, kut hee heavy metalquote:
Ik vind het best leukquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sta jij morgen aan zo'n brok ijzer te sjorren, kut hee heavy metal.
Laat hem maar hoor hij moet morgen plaggen stampen. Dat van jou is leuker en respectabelerquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:54 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ik vind het best leuk![]()
Ik kijk er in ieder geval niet tegen op
Je zit tenminste mooi droog, ik heb de hele ochtend in de regen staan te koekeloeren.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:54 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ik vind het best leuk![]()
Ik kijk er in ieder geval niet tegen op
Greppels graven, met de schop.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Laat hem maar hoor hij moet morgen plaggen stampen. Dat van jou is leuker en respectabeler
Watskebeurt?quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je zit tenminste mooi droog, ik heb de hele ochtend in de regen staan te koekeloeren.
Misdaad loont nietquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Greppels graven, met de schop.
Zoals je wellicht gemerkt hebt is het buiten wat stormachtig. Als je dan buiten moet werken sta je zeg maar, eh, buiten.quote:
Ik zou jou wel eens met die dunne beentjes door de prut willen zien baggeren terwijl je de strijd aan gaat met de elementen. Ben blij dat ik ten tijde van de ontpoldering nog niet bestond.quote:
Ja dat heb ik gemerkt. Godsamme wat een wind, niet in te fietsen hier.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zoals je wellicht gemerkt hebt is het buiten wat stormachtig. Als je dan buiten moet werken sta je zeg maar, eh, buiten.
Die heeft een vriend, maar de topics blijven crapquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:55 schreef RingBewoner het volgende:
KLB-er die in 2015 aan de man/vrouw moet komen: Mapima, worden wel leuke topics dan.
Als je van een bepaalde slag bent is de titel moderator ook wel iets.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:57 schreef RingBewoner het volgende:
Is er naast "meest geliefde user" nog een titel waar je trots op kan zijn?
Wat voor werk doe je dan?quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zoals je wellicht gemerkt hebt is het buiten wat stormachtig. Als je dan buiten moet werken sta je zeg maar, eh, buiten.
Mijn auto moest vanmorgen ook hard tegen de wind in boksen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:57 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gemerkt. Godsamme wat een wind, niet in te fietsen hier.
Tevens is mijn opslagplaats voor het haardhout zijn dak kwijt, want dat is zojuist eraf gewaaid.
Wat? Heeft die een vriendquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die heeft een vriend, maar de topics blijven crap
Deze dunne beentjes hier scheiden jouw verlepte boerengezicht met 1 veeg van je romp hoor hahahaquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zou jou wel eens met die dunne beentjes door de prut willen zien baggeren terwijl je de strijd aan gaat met de elementen. Ben blij dat ik ten tijde van de ontpoldering nog niet bestond.
Ja, dat had ik al een beetje verwacht, maar voor gewone users bedoelde ik meer.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als je van een bepaalde slag bent is de titel moderator ook wel iets.
De titel 'Infantiele lul.' werpt ook altijd hoge ogen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:59 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja, dat had ik al een beetje verwacht, maar voor gewone users bedoelde ik meer.
Ditquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:58 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wat? Heeft die een vriend. Heb medelijden met hem.
Bitch pls ik ben H&M model.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Deze dunne beentjes hier scheiden jouw verlepte boerengezicht met 1 veeg van je romp hoor hahaha
Pics van je bips danquote:
Ging vanmorgen met een babyface heen en kwam met een woeste baard terug.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:01 schreef terrastegel het volgende:
Van dit weer wordt je hard als je erin moet werken.
Als ik eerlijk ben dan zou ik als ik die titel win, een tagje bij mijn naam willen en ik zou hem met trots dragen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De titel 'Infantiele lul.' werpt ook altijd hoge ogen.
Dit, dit, dit..... Het doet gewoon pijn aan mijn ogen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit
SEX / Vader onbekend, meerdere partners
Dan kan je beter liegen denk ik.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:01 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben dan zou ik als ik die titel win, een tagje bij mijn naam willen en ik zou hem met trots dragen.
Je moet die onzin gewoon niet lezen. Je kan nog beter een baksteen koppen dan mee te gaan met die kerel.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dit, dit, dit..... Het doet gewoon pijn aan mijn ogen.
Nee hoor, nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dan kan je beter liegen denk ik.
Ze heeft nog meer kuttopics gemaakt dan ik in mijn leven hebt gefapt, zie ik nu.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dit, dit, dit..... Het doet gewoon pijn aan mijn ogen.
Amateurquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ze heeft nog meer kuttopics gemaakt dan ik in mijn leven hebt gefapt, zie ik nu.
driemaal per dag, al 10 jaar langquote:
Ik weet niet of dat goed of slecht is.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ze heeft nog meer kuttopics gemaakt dan ik in mijn leven hebt gefapt, zie ik nu.
Mooi excuus juist om geen tering uit te vretenquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:01 schreef terrastegel het volgende:
Van dit weer wordt je hard als je erin moet werken.
Ja?quote:
Ik denk eerder zo'n tagje.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:05 schreef -supergirl- het volgende:
Maar stel nou he, dat je zo'n titel wint. krijg je die dan ook in vrolijk gekleurde lettertjes achter je naam staan?
heb je mijn spoiler niet geopend? ik had daar watquote:Op vrijdag 12 december 2014 06:07 schreef voederbietel het volgende:
Trouwens:
[..]
[..]
Echt wakker ben je nog niet geloof ik.
Ik klik nooit op spoilers.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je mijn spoiler niet geopend? ik had daar wat![]()
emoticons ingezet, dat ik net wakker was was een grapske. ik ging toen pas echt naar bed.
maar goed, goeiemorgen iedereen.
Goedemorgen wel edele heerquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je mijn spoiler niet geopend? ik had daar wat![]()
emoticons ingezet, dat ik net wakker was was een grapske. ik ging toen pas echt naar bed.
maar goed, goeiemorgen iedereen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]Niet geklikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
halllo pauskequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gelukkig klikken de mods nooit op spoilersquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:53 schreef PausNicolaas het volgende:
Pas op want Der_Mann plaatst regelmatig tubgirls in zijn spoilers
quote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die zou ik in het openbaar de billetjes spreiden om vervolgens excaliber met haar spelen.
De vuige zeeuwse hoer.
fucking goed,gek is nu al een pimpquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:58 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Hoe zou hij het later gaan doen als hij gaat stappen met z'n matties?![]()
Ja, ze hou nie van hipsters;(quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:27 schreef MAHL het volgende:
Hoezo ik ben geen homo ik zou -sg- ook stiekem wel doen hoor als ik de kans zou krijgen
wat is dat eigenlijk voor filmpje ;$quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat is dat eigenlijk voor filmpje ;$
dat is een stuk minder geil dan ik verwacht hadquote:
Ja iddquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat is een stuk minder geil dan ik verwacht had
dat twerken ziet er sws kkr achterlijk uitquote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat twerken ziet er sws kkr achterlijk uit
Zou geven anywayquote:
dat is al iets minder debiel, maar heb nog steeds geen stijfjequote:
man man manquote:
net of ze jeuk hebbenquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat twerken ziet er sws kkr achterlijk uit
oke dat is beterquote:
Wat gaat deze reeks snel. Vrolijk klopt wel idd maar niet springerig. ik ben heel georganiseerd en down to earth. Bloemenfiets klopt ook niet, dat doet me aan die import tutjes in Amsterdam denken hehe.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:29 schreef MAHL het volgende:
[..]
Middag... Lekker geslapen?
[..]
Die bloemenfiets weet ik niet maar de rest klopt toch wel een beetje?
moet je handmatig aanpassenquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:37 schreef deadprez het volgende:
sinds wanneer zie je plaatjes ook in quotes :S
bij mij ging het automatischquote:
quote:
quote:
gvdquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:43 schreef Blackings het volgende:
2de resultaat houses twerkgif
Dit zegt wel genoeg, dank allah en gesus, houses heeft geen bil dus.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:43 schreef Blackings het volgende:
Fix het dan gewoonquote:
Nee, alleen Turkse traditionele volksdans.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:43 schreef Blackings het volgende:
Ja, dat was waarschijnlijk een versierpoging.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:48 schreef madeliefff het volgende:
ik had net een raar gesprek in de trein hoor. Was dit een versiepoging of smalltalk in de trein?
Komt er zo een jongen helemaal gestrest naar me toe met de vraag of hij even mag bellen omdat hij te laat is voor iets. dus ik "eh ja als je maar niet weg rent met mijn telefoon"nou hij bellen. na afloop bedankt hij en prima, klaar. Na een tijd stilte vraagt hij uit het niets waar ik uit moet stappen, vervolgens vraagt hij waar ik werk? wtf wat gaat hem dat aan, dus ik zeg "Amsterdam"en hij "bij de hema?" ik: uh ja bij de hema idd, bij de broodjescorner" en toen toch maar kort verteld wat voor werk ik doe, hij was nog student. Wilt hij ook nog weten bij welk bedrijf ik werk dus ik zeg "EEN bedrijf" hij "is het een groot bedrijf" en heb je er leuke personeelsuitjes"? enfin hij vroeg veel privedingen en aparte dingen in mijn ogen en was heel zenuwachtig.
haha wel een rarequote:Op vrijdag 12 december 2014 19:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, dat was waarschijnlijk een versierpoging.
jaquote:
ghb aan je telefoonquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:48 schreef madeliefff het volgende:
ik had net een raar gesprek in de trein hoor. Was dit een versiepoging of smalltalk in de trein?
Komt er zo een jongen helemaal gestrest naar me toe met de vraag of hij even mag bellen omdat hij te laat is voor iets. dus ik "eh ja als je maar niet weg rent met mijn telefoon"nou hij bellen. na afloop bedankt hij en prima, klaar. Na een tijd stilte vraagt hij uit het niets waar ik uit moet stappen, vervolgens vraagt hij waar ik werk? wtf wat gaat hem dat aan, dus ik zeg "Amsterdam"en hij "bij de hema?" ik: uh ja bij de hema idd, bij de broodjescorner" en toen toch maar kort verteld wat voor werk ik doe, hij was nog student. Wilt hij ook nog weten bij welk bedrijf ik werk dus ik zeg "EEN bedrijf" hij "is het een groot bedrijf" en heb je er leuke personeelsuitjes"? enfin hij vroeg veel privedingen en aparte dingen in mijn ogen en was heel zenuwachtig.
wat noem jij dan een normale poging?quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:51 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ghb aan je telefoon
tot morgen
met een stok horizontaal in je poeperd
normaler dan dit lijkt mequote:Op vrijdag 12 december 2014 19:51 schreef Blackings het volgende:
[..]
wat noem jij dan een normale poging?
"hey, kom je hier vaker, in de trein"?
meh, niet echt mijn dingquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:53 schreef Thezappa het volgende:
[..]
luister beetje queen , trek je dat?
was jij het?quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:51 schreef Blackings het volgende:
[..]
Haha je zei 'kom je'quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:51 schreef Blackings het volgende:
[..]
vragen waar iemand werkt...quote:
zou dat bellen dan ook onderdeel zijn geweest of moest hij echt bellen ?quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:51 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ghb aan je telefoon
tot morgen
met een stok horizontaal in je poeperd
ligt meer aan de manier waarop lijkt mijquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:54 schreef Blackings het volgende:
[..]
vragen waar iemand werkt...
moet niet gekker worden zeg.
Nee, ik denk dat je popo erbij had gehaald als ik tegen je begonnen was te praten.quote:
maakt niet uit , zodra je ghb inademt ga je ko, duurt meestal , incubatietijdquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
zou dat bellen dan ook onderdeel zijn geweest of moest hij echt bellen ?
ja ik vond de manier waarop de dingen gezegd werden ook beetje apart, maar dat kan ook door de zenuwen mss zijn gekomen ofzo, dat was me niet heel duidelijkquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:55 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ligt meer aan de manier waarop lijkt mij
k dacht dat ghb alleen lollig was als de ander erbij is wanneer t werktquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:56 schreef Thezappa het volgende:
[..]
maakt niet uit , zodra je ghb inademt ga je ko, duurt meestal , incubatietijd
ben je gangster?quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:56 schreef Blackings het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat je popo erbij had gehaald als ik tegen je begonnen was te praten.
ben jij beetje lekker dan?quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:56 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja ik vond de manier waarop de dingen gezegd werden ook beetje apart, maar dat kan ook door de zenuwen mss zijn gekomen ofzo, dat was me niet heel duidelijk
Nee.quote:
leg uit?quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:59 schreef Slaap_Zak het volgende:
Madeliefff... je snapt dat ik verwacht dat je mij als Tatjana kiest he
quote:
volgens mensen die haar gemeet hebben is ze wel lekker jaquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:02 schreef Blackings het volgende:
maar is maad nu lekker of niet mensen.
al die fok chimeids zijn gewoon boemlelijk volgens mij
wat boeit hetquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:02 schreef Blackings het volgende:
maar is maad nu lekker of niet mensen.
al die fok chimeids zijn gewoon boemlelijk volgens mij
gemeette chimeids op FOKquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
volgens mensen die haar gemeet hebben is ze wel lekker ja
quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:04 schreef Blackings het volgende:
[..]
gemeette chimeids op FOK
maad stinkzaad more laik
wtf staat hier man?quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:04 schreef Blackings het volgende:
[..]
gemeette chimeids op FOK
maad stinkzaad more laik
Niets.quote:
wrm edittenquote:
iets met dat ie gek wordt van dikke wijven op FOK! ofzoquote:
ik ookquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
iets met dat ie gek wordt van dikke wijven op FOK! ofzo
titpicquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:07 schreef madeliefff het volgende:
ahw gossie, nou ik ben geen dikkie hoor, nu blij?
geilquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:07 schreef housesoftheholy het volgende:
ik ben wel een dikke skank
en nu
heb je okselhaar ? dan zou ik je wel doenquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:07 schreef housesoftheholy het volgende:
en nu
ik weet niet, ik heb niks tegen dikke mensenquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:07 schreef housesoftheholy het volgende:
en nu
Ja, maar dat bedoelde ik helemaal niet.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
iets met dat ie gek wordt van dikke wijven op FOK! ofzo
jij bent de prooi , goed dat je denkt dat het niet zo isquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:07 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee ik ben geen prooi, ik ben medefokker en praat mee over jullie prooi
o ik ging er altijd wel vanuit dat je dik was.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:07 schreef madeliefff het volgende:
ahw gossie, nou ik ben geen dikkie hoor, nu blij?
haha rotterdam, ik kom uit amsterdam, geboren en getogennnquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:10 schreef Blackings het volgende:
[..]
o ik ging er altijd wel vanuit dat je dik was.
ik denk bij madelief aan een meid die uit een boeren dorp in rotterdam is komen wonen en kleren uit 1980 draagt en ook een haardracht uit 1980 heeft.
mijne nietquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:11 schreef Blackings het volgende:
sowieso, welk ouder vernoemt haar kind nou naar een bloem...
Madelief is zeker niet je echte naamquote:
neejquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:13 schreef eend112 het volgende:
[..]
Madelief is zeker niet je echte naam
Heb jaren in een leugen geleefdquote:
daniqua..is dr naamquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:13 schreef eend112 het volgende:
[..]
gewaagd hoor, misschien had ze geen oudersquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:13 schreef eend112 het volgende:
[..]
hoezo had je wel een vermoeden?quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:14 schreef eend112 het volgende:
[..]
Heb jaren in een leugen geleefd
Grapje had al zo'n vermoeden
quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:14 schreef Blackings het volgende:
[..]
gewaagd hoor, misschien had ze geen ouders
eendje is jouw echte naam wle gewoon eend?quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:14 schreef eend112 het volgende:
[..]
Heb jaren in een leugen geleefd
Grapje had al zo'n vermoeden
Ik had je een keer iets zien zeggen over privacy en internet dus dacht dat je dan niet je eigen naam als username zou doenquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:15 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hoezo had je wel een vermoeden?
Awh wat schattigquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:48 schreef madeliefff het volgende:
heel jammer idd, echt een geweldige serie. ik moest laatst huilen toen die ene gast die andere gast doodschoot en die ene vrouw werd neergestoken door die gast op die paardquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:21 schreef madeliefff het volgende:
white collar is bijna voorbij jongens, nog 1 aflevering
Ben je nou al begonnen met Battlestar Galactica (de 2004 versie).quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heel jammer idd, echt een geweldige serie. ik moest laatst huilen toen die ene gast die andere gast doodschoot en die ene vrouw werd neergestoken door die gast op die paard
ik heb overigens geen idee waar die serie over gaat
dat is te lezen in de volgende editie van railsquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:23 schreef MAHL het volgende:
[..]
Awh wat schattigHoe hebben jullie afscheid genomen? Je hebt hem toch wel een pakkerd gegeven he.
je mist een hoop, white collar en suits zijnquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heel jammer idd, echt een geweldige serie. ik moest laatst huilen toen die ene gast die andere gast doodschoot en die ene vrouw werd neergestoken door die gast op die paard
ik heb overigens geen idee waar die serie over gaat
Sinds wanneer werk je trouwens bij de Hema? Je werkte toch bij een of andere hoerenkast.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:34 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dat is te lezen in de volgende editie van rails
The League is ook geweldig. Mocht je nog op zoek zijn naar een sitcom om te kijken.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:35 schreef madeliefff het volgende:
[..]
je mist een hoop, white collar en suits zijn
[quote]quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:35 schreef MAHL het volgende:
[..]
Sinds wanneer werk je trouwens bij de Hema? Je werkte toch bij een of andere hoerenkast.
ik zal t ffe checkenquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:36 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
The League is ook geweldig. Mocht je nog op zoek zijn naar een sitcom om te kijken.
heb ik iemand beloofd om dat te kijken dan?quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:28 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ben je nou al begonnen met Battlestar Galactica (de 2004 versie).
the blacklist is ook leuk jaquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb ik iemand beloofd om dat te kijken dan?
ik ga eerst de laatste paar afleveringen van the blacklist afkijken, dan the legend of korra, dan arrow en the flash, dan ga ik verder met fullmetal alchemist brotherhood, dan zie ik het wel weer
Geļmpliceerd sociaal contractquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb ik iemand beloofd om dat te kijken dan?
ik ga eerst de laatste paar afleveringen van the blacklist afkijken, dan the legend of korra, dan arrow en the flash, dan ga ik verder met fullmetal alchemist brotherhood, dan zie ik het wel weer
quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:42 schreef MAHL het volgende:
[..]
Geļmpliceerd sociaal contractJe speelt Mass Effect dus dan vind je BSG zeker tof.
En Death Note. En Code Geass. En Tengen Toppa Gurren Lagann...oh ja death note moest ik nog kijken, geen flauw idee wat die anderen zijn. ben wel sword art online 2 en akame ga kill aan het volgen iedere week.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb fate/zero en psycho-pass ook klaarstaan
ik zet battlestar op mijn lijstje. waar ook spartacus opstaat. en the sopranos. en the wire.
Ja man. En als je SOA leuk vindt vind je Log Horizon dat zeker. Psycho-Pass is ook erg vet.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh ja death note moest ik nog kijken, geen flauw idee wat die anderen zijn. ben wel sword art online 2 en akame ga kill aan het volgen iedere week.
ik zet battlestar op mijn lijstje. waar ook spartacus opstaat. en the sopranos. en the wire.
ga je met kerst nog wat leuks doen met je vriendinnetje mahl?quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:53 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja man. En als je SOA leuk vindt vind je Log Horizon dat zeker. Psycho-Pass is ook erg vet.
En Spartacus sowiesoGeniale serie met drama, bloed, geweld, tieten, intriges, nog meer tieten... En Hannibal, en Game of Thrones, en Vikings, en, en...
Waarom zijn er toch zo veel toffe series de laatste tijd
Sopranosquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh ja death note moest ik nog kijken, geen flauw idee wat die anderen zijn. ben wel sword art online 2 en akame ga kill aan het volgen iedere week.
Denk het wel. En jij?quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:55 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ga je met kerst nog wat leuks doen met je vriendinnetje mahl?
nice, dat is leuk met kerst. ik heb geen vriendinnetje mahl:pquote:
wat een bazen serie is dat, beste wat ik ooit heb gezienquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:55 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Sopranosgod die zerie mis ik nog elzke gad
dit dus.. ik mis tony elke dgaquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:36 schreef Thezappa het volgende:
[..]
wat een bazen serie is dat, beste wat ik ooit heb gezien
rot opquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hier is het wel spannend... UFO in de kabels van de hogespanningsmasten verstrikt geraakt. Allemaal panikerende groene mannetjes daarboven! Dat wordt home phonen, jongens! Haha!
Mieters
quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hier is het wel spannend... UFO in de kabels van de hogespanningsmasten verstrikt geraakt. Allemaal panikerende groene mannetjes daarboven! Dat wordt home phonen, jongens! Haha!
Mieters
etto is een baas, niet hatenquote:
geloof niet in god , kan je ook niet in satan geloven hequote:Op vrijdag 12 december 2014 21:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
'tis een satanist... agressief volk..
geef je weer niet thuis , je laat ze allemaal met blauwe ballen achter..quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja, het is alleen nogal eenzijdig.
Nee hoorquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja, het is alleen nogal eenzijdig.
Het is niet mijn missie om her en der blauwe ballen te legen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:45 schreef Thezappa het volgende:
[..]
geef je weer niet thuis , je laat ze allemaal met blauwe ballen achter..
Je hebt na het krat grolsch, de drie flessen whiskey en een bulkverpakking vloerreiniger nu ook de flessen spiritus opengetrokken?quote:
wat is je missiequote:Op vrijdag 12 december 2014 21:47 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Het is niet mijn missie om her en der blauwe ballen te legen.
Ethanolvergiftiging in actie...quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:49 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
gewnoon man... ik zeg dta je nebt aak komen lopen en dat ik je wil huopden
>_>quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:49 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
gewnoon man... ik zeg dta je nebt aak komen lopen en dat ik je wil huopden
Ik heb vanochtend nog op je UI gefapt. En toen zo'n filmpje van gemaakt dat ik op een uitgeprint blaadje van je UI spuit. Geil.quote:
Ik heb nog meer kippen getekend in paint, als je interesse hebt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend nog op je UI gefapt. En toen zo'n filmpje van gemaakt dat ik op een uitgeprint blaadje van je UI spuit. Geil.
In de dm please. Serieus.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:54 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik heb nog meer kippen getekend in paint, als je interesse hebt.
ik ga je scoren nuuuuquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:54 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb nog meer kippen getekend in paint, als je interesse hebt.
en spyfreak is nog steed genaannedquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:00 schreef deadprez het volgende:
wehehe copthorne is niet meer online geweest
Braddie na zijn eerste afscheid ook niet.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:00 schreef deadprez het volgende:
wehehe copthorne is niet meer online geweest
beter hebben ze die gewoon een permaban gegevenquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:01 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
en spyfreak is nog steed genaanned
quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
beter hebben ze die gewoon een permaban gegeven
Alle psychische gestoorde debielen mogen ze van mij wel bannen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:01 schreef deadprez het volgende:
beter hebben ze die gewoon een permaban gegeven
quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Alle psychische gestoorde debielen mogen ze van mij wel bannen.
Dan wordt het wel erg leeg hierquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan blijft er niet veel overquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
okquote:
yesquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:04 schreef hoink581 het volgende:
Zijn jullie allemaal van die verziekte geesten?
verrast?quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:04 schreef hoink581 het volgende:
Zijn jullie allemaal van die verziekte geesten?
neequote:Op vrijdag 12 december 2014 22:05 schreef eend112 het volgende:
Als ik ons vergelijk met ene baajguardian valt het allemaal wel mee
Dat is ook een facking weirod ja.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:05 schreef eend112 het volgende:
baaj is wel een beetje een gekkie inderdaadquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:05 schreef eend112 het volgende:
Ik weet nog niet eens wat er precies mis is met hem. Kwam ooit ook met vage verhalen van zijn internet verzet.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
baaj is wel een beetje een gekkie inderdaad
Hij is hoogbegaafd las ik laatst.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik weet nog niet eens wat er precies mis is met hem. Kwam ooit ook met vage verhalen van zijn internet verzet.
jaren terug net hem een helke dicxcussie hgeand ove rchemtrials :") hele berekningen gedaan over de capaciteit van luchtvochtiheig bij f ehoogte,.... hij snapte het nietquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
baaj is wel een beetje een gekkie inderdaad
Ach ja, daar heeft dat bnw-volk wel vaker last vanquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:08 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
jaren terug net hem een helke dicxcussie hgeand ove rchemtrials :") hele berekningen gedaan over de capaciteit van luchtvochtiheig bij f ehoogte,.... hij snapte het niet
"seks met je eigen kinderen is ook anders dan met andere kinderen" - baajguardianquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij is hoogbegaafd las ik laatst.
Hersenbloedingquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:09 schreef Der_Mann het volgende:
wat heb ik gemist? waarom typt slaap_zak ineens als een spastische?
whutquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:09 schreef eend112 het volgende:
[..]
"seks met je eigen kinderen is ook anders dan met andere kinderen" - baajguardian
ja fuck kmo bij mij over lucht ennnnzo en ik dorrg je af... maar toen wa ik van de overjheidquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ach ja, daar heeft dat bnw-volk wel vaker last van
hehehquote:
watquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:09 schreef eend112 het volgende:
[..]
"seks met je eigen kinderen is ook anders dan met andere kinderen" - baajguardian
quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:10 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
jij kan echt goed tekenen je moet er iets mee gaan doen
Lieve roze piemel, bedankt.quote:
fiul schal e babuyquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
Lieve roze piemel, bedankt.
nipel ik faal zochquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:12 schreef deadprez het volgende:
SEX / Wie wilt sex?
Misschien iets voor Slaap_Zak?
HAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij is hoogbegaafd las ik laatst.
dp heeft hem al klaarstaan sowiesoquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:13 schreef Slaap_Zak het volgende:
mocht ik k dit dopti cl suuitne. ik opne geen nieuwm
Ja ii k vond dta je hem u wel neen keer mogt nzienquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
Lieve roze piemel, bedankt.
wat een figuur is het ook hequote:Op vrijdag 12 december 2014 22:13 schreef eend112 het volgende:
[..]
KLB / Vrouwen met kinderen
Sowieso heel dit topic is fokt op G
in dit topic ergens is hij erover aan het lullenquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:13 schreef hoink581 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH
Beste grap in tijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |