Ja?quote:
Ik denk eerder zo'n tagje.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:05 schreef -supergirl- het volgende:
Maar stel nou he, dat je zo'n titel wint. krijg je die dan ook in vrolijk gekleurde lettertjes achter je naam staan?
heb je mijn spoiler niet geopend? ik had daar watquote:Op vrijdag 12 december 2014 06:07 schreef voederbietel het volgende:
Trouwens:
[..]
[..]
Echt wakker ben je nog niet geloof ik.
Ik klik nooit op spoilers.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je mijn spoiler niet geopend? ik had daar wat![]()
emoticons ingezet, dat ik net wakker was was een grapske. ik ging toen pas echt naar bed.
maar goed, goeiemorgen iedereen.
Goedemorgen wel edele heerquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je mijn spoiler niet geopend? ik had daar wat![]()
emoticons ingezet, dat ik net wakker was was een grapske. ik ging toen pas echt naar bed.
maar goed, goeiemorgen iedereen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]Niet geklikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
halllo pauskequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gelukkig klikken de mods nooit op spoilersquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:53 schreef PausNicolaas het volgende:
Pas op want Der_Mann plaatst regelmatig tubgirls in zijn spoilers
quote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die zou ik in het openbaar de billetjes spreiden om vervolgens excaliber met haar spelen.
De vuige zeeuwse hoer.
fucking goed,gek is nu al een pimpquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:58 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Hoe zou hij het later gaan doen als hij gaat stappen met z'n matties?![]()
Ja, ze hou nie van hipsters;(quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:27 schreef MAHL het volgende:
Hoezo ik ben geen homo ik zou -sg- ook stiekem wel doen hoor als ik de kans zou krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |