quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik kan je andere bericht niet meer quoten op mobiel Maar Een deel van mijn fok rep komt sws alleen al door de usernaam die ik gekozen heb..mensen hebben een bepaald beeld bij de naam madelief: een vrolijk springerig ding die een fiets heeft met bloemen
Moet jij niet in je metaal atelier staan?quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:42 schreef terrastegel het volgende:
Weekend![]()
Tijd om eens een stemlijstje te maken
Morgenquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Moet jij niet in je metaal atelier staan?
Sta jij morgen aan zo'n brok ijzer te sjorren, kut hee heavy metalquote:
Ik vind het best leukquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sta jij morgen aan zo'n brok ijzer te sjorren, kut hee heavy metal.
Laat hem maar hoor hij moet morgen plaggen stampen. Dat van jou is leuker en respectabelerquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:54 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ik vind het best leuk![]()
Ik kijk er in ieder geval niet tegen op
Je zit tenminste mooi droog, ik heb de hele ochtend in de regen staan te koekeloeren.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:54 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ik vind het best leuk![]()
Ik kijk er in ieder geval niet tegen op
Greppels graven, met de schop.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Laat hem maar hoor hij moet morgen plaggen stampen. Dat van jou is leuker en respectabeler
Watskebeurt?quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je zit tenminste mooi droog, ik heb de hele ochtend in de regen staan te koekeloeren.
Misdaad loont nietquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Greppels graven, met de schop.
Zoals je wellicht gemerkt hebt is het buiten wat stormachtig. Als je dan buiten moet werken sta je zeg maar, eh, buiten.quote:
Ik zou jou wel eens met die dunne beentjes door de prut willen zien baggeren terwijl je de strijd aan gaat met de elementen. Ben blij dat ik ten tijde van de ontpoldering nog niet bestond.quote:
Ja dat heb ik gemerkt. Godsamme wat een wind, niet in te fietsen hier.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zoals je wellicht gemerkt hebt is het buiten wat stormachtig. Als je dan buiten moet werken sta je zeg maar, eh, buiten.
Die heeft een vriend, maar de topics blijven crapquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:55 schreef RingBewoner het volgende:
KLB-er die in 2015 aan de man/vrouw moet komen: Mapima, worden wel leuke topics dan.
Als je van een bepaalde slag bent is de titel moderator ook wel iets.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:57 schreef RingBewoner het volgende:
Is er naast "meest geliefde user" nog een titel waar je trots op kan zijn?
Wat voor werk doe je dan?quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zoals je wellicht gemerkt hebt is het buiten wat stormachtig. Als je dan buiten moet werken sta je zeg maar, eh, buiten.
Mijn auto moest vanmorgen ook hard tegen de wind in boksen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:57 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gemerkt. Godsamme wat een wind, niet in te fietsen hier.
Tevens is mijn opslagplaats voor het haardhout zijn dak kwijt, want dat is zojuist eraf gewaaid.
Wat? Heeft die een vriendquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Die heeft een vriend, maar de topics blijven crap
Deze dunne beentjes hier scheiden jouw verlepte boerengezicht met 1 veeg van je romp hoor hahahaquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zou jou wel eens met die dunne beentjes door de prut willen zien baggeren terwijl je de strijd aan gaat met de elementen. Ben blij dat ik ten tijde van de ontpoldering nog niet bestond.
Ja, dat had ik al een beetje verwacht, maar voor gewone users bedoelde ik meer.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als je van een bepaalde slag bent is de titel moderator ook wel iets.
De titel 'Infantiele lul.' werpt ook altijd hoge ogen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:59 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja, dat had ik al een beetje verwacht, maar voor gewone users bedoelde ik meer.
Ditquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:58 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wat? Heeft die een vriend. Heb medelijden met hem.
Bitch pls ik ben H&M model.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Deze dunne beentjes hier scheiden jouw verlepte boerengezicht met 1 veeg van je romp hoor hahaha
Pics van je bips danquote:
Ging vanmorgen met een babyface heen en kwam met een woeste baard terug.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:01 schreef terrastegel het volgende:
Van dit weer wordt je hard als je erin moet werken.
Als ik eerlijk ben dan zou ik als ik die titel win, een tagje bij mijn naam willen en ik zou hem met trots dragen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De titel 'Infantiele lul.' werpt ook altijd hoge ogen.
Dit, dit, dit..... Het doet gewoon pijn aan mijn ogen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit
SEX / Vader onbekend, meerdere partners
Dan kan je beter liegen denk ik.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:01 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben dan zou ik als ik die titel win, een tagje bij mijn naam willen en ik zou hem met trots dragen.
Je moet die onzin gewoon niet lezen. Je kan nog beter een baksteen koppen dan mee te gaan met die kerel.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dit, dit, dit..... Het doet gewoon pijn aan mijn ogen.
Nee hoor, nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dan kan je beter liegen denk ik.
Ze heeft nog meer kuttopics gemaakt dan ik in mijn leven hebt gefapt, zie ik nu.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dit, dit, dit..... Het doet gewoon pijn aan mijn ogen.
Amateurquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ze heeft nog meer kuttopics gemaakt dan ik in mijn leven hebt gefapt, zie ik nu.
driemaal per dag, al 10 jaar langquote:
Ik weet niet of dat goed of slecht is.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ze heeft nog meer kuttopics gemaakt dan ik in mijn leven hebt gefapt, zie ik nu.
Mooi excuus juist om geen tering uit te vretenquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:01 schreef terrastegel het volgende:
Van dit weer wordt je hard als je erin moet werken.
Ja?quote:
Ik denk eerder zo'n tagje.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:05 schreef -supergirl- het volgende:
Maar stel nou he, dat je zo'n titel wint. krijg je die dan ook in vrolijk gekleurde lettertjes achter je naam staan?
heb je mijn spoiler niet geopend? ik had daar watquote:Op vrijdag 12 december 2014 06:07 schreef voederbietel het volgende:
Trouwens:
[..]
[..]
Echt wakker ben je nog niet geloof ik.
Ik klik nooit op spoilers.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je mijn spoiler niet geopend? ik had daar wat![]()
emoticons ingezet, dat ik net wakker was was een grapske. ik ging toen pas echt naar bed.
maar goed, goeiemorgen iedereen.
Goedemorgen wel edele heerquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb je mijn spoiler niet geopend? ik had daar wat![]()
emoticons ingezet, dat ik net wakker was was een grapske. ik ging toen pas echt naar bed.
maar goed, goeiemorgen iedereen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]Niet geklikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
halllo pauskequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gelukkig klikken de mods nooit op spoilersquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:53 schreef PausNicolaas het volgende:
Pas op want Der_Mann plaatst regelmatig tubgirls in zijn spoilers
quote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die zou ik in het openbaar de billetjes spreiden om vervolgens excaliber met haar spelen.
De vuige zeeuwse hoer.
fucking goed,gek is nu al een pimpquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:58 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Hoe zou hij het later gaan doen als hij gaat stappen met z'n matties?![]()
Ja, ze hou nie van hipsters;(quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:27 schreef MAHL het volgende:
Hoezo ik ben geen homo ik zou -sg- ook stiekem wel doen hoor als ik de kans zou krijgen
wat is dat eigenlijk voor filmpje ;$quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat is dat eigenlijk voor filmpje ;$
dat is een stuk minder geil dan ik verwacht hadquote:
Ja iddquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat is een stuk minder geil dan ik verwacht had
dat twerken ziet er sws kkr achterlijk uitquote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat twerken ziet er sws kkr achterlijk uit
Zou geven anywayquote:
dat is al iets minder debiel, maar heb nog steeds geen stijfjequote:
man man manquote:
net of ze jeuk hebbenquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat twerken ziet er sws kkr achterlijk uit
oke dat is beterquote:
Wat gaat deze reeks snel. Vrolijk klopt wel idd maar niet springerig. ik ben heel georganiseerd en down to earth. Bloemenfiets klopt ook niet, dat doet me aan die import tutjes in Amsterdam denken hehe.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:29 schreef MAHL het volgende:
[..]
Middag... Lekker geslapen?
[..]
Die bloemenfiets weet ik niet maar de rest klopt toch wel een beetje?
moet je handmatig aanpassenquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:37 schreef deadprez het volgende:
sinds wanneer zie je plaatjes ook in quotes :S
bij mij ging het automatischquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |