Is dat niet schadelijk voor de eventuele vrucht?quote:Op donderdag 4 december 2014 23:20 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Gewoon heel veel alcohol drinken, dan herinner je het je vast wel weer.
ja ze maakt een grapje vriendquote:Op donderdag 4 december 2014 23:20 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Gewoon heel veel alcohol drinken, dan herinner je het je vast wel weer.
Hoerquote:Op donderdag 4 december 2014 23:19 schreef mapima het volgende:
De afgelopen paar weken heb ik meerdere bedparters gehad die ik niet allemaal evengoed kende.
Je zou ook Gunter Schumann kunnen bellen.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:22 schreef rulerofdeath het volgende:
Gewoon een setje breinaalden kopen. Lost alles op
Ga je nou serieus lopen posten in een mapima hersenscheet?quote:Op donderdag 4 december 2014 23:23 schreef hoechst het volgende:
zij/hij maakt een grapje don't worry anders zou het idd erg hoerig zijn
Ik probeer alleen maar te helpen. Zie mijn voorgaande reactiequote:Op donderdag 4 december 2014 23:23 schreef mapima het volgende:
[..]
Om dit soort reacties heb ik niet gevraagd.
Oh, hoe kan je dat dan weten?quote:Op donderdag 4 december 2014 23:24 schreef Bombvis het volgende:
SEX / Jeuk omdat vriendlief niet scheert - Ah, het is dus niet je vriend waar je zwanger van bent
In elk geval ga je vreemd klaarblijkelijk.quote:
Als je jeuk hebt aan je buik is de baby van je vriend, gewoon even afwachten dusquote:
Dat maakt toch niet uit, zolang het maar betere topics gaat maken dan deze.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:21 schreef mapima het volgende:
[..]
Is dat niet schadelijk voor de eventuele vrucht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |