quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:32 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
kom gelijk op een bootycallsite, is die shit legit
dit jaquote:
Nothing is true. Everything is permitted.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:32 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
kom gelijk op een bootycallsite, is die shit legit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok niet dus. waren goeie afleveringen wel, gelukkig waren de spoilers niet echt
vic mackey cameo
ok ik ga nu echt naar bed doei
Hehe.quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:49 schreef Der_Mann het volgende:
gelukkig waren de spoilers niet echt
quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:49 schreef Der_Mann het volgende:
heulmaal vergeten dat ik half 5 al opmoest dus slapie gemacht en net mn bed uit.
Echt wakker ben je nog niet geloof ik.quote:ok ik ga nu echt naar bed doei
Moet werken man, begin om 7 uur.quote:Op vrijdag 12 december 2014 06:09 schreef Slaap_Zak het volgende:
Jij bent er ook altijd vroeg bij he VB
Heb jij een leven ofzo?
quote:Op vrijdag 12 december 2014 06:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Moet werken man, begin om 7 uur.
Verdien wel een boel geldquote:Op vrijdag 12 december 2014 06:16 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]ah hetzelfde als ik dus... geen leven
dat zeg ikquote:Op vrijdag 12 december 2014 06:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Verdien wel een boel geldwaarvoor ik dan weer geen tijd heb om het uit te geven
.
Laat het niet aan je hart komen, het is allemaal vriendjespolitiekquote:
Je hebt helemaal niet gestemd gekquote:Op vrijdag 12 december 2014 07:24 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Laat het niet aan je hart komen, het is allemaal vriendjespolitiek
Enkel Remqo heeft mijn stem vanwege zijn goede paints.
ik kan je andere bericht niet meer quoten op mobiel Maar Een deel van mijn fok rep komt sws alleen al door de usernaam die ik gekozen heb..mensen hebben een bepaald beeld bij de naam madelief: een vrolijk springerig ding die een fiets heeft met bloemenquote:
Dus je bent geen Tatjana?quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik kan je andere bericht niet meer quoten op mobiel Maar Een deel van mijn fok rep komt sws alleen al door de usernaam die ik gekozen heb..mensen hebben een bepaald beeld bij de naam madelief: een vrolijk springerig ding die een fiets heeft met bloemen
Middag... Lekker geslapen?quote:
Die bloemenfiets weet ik niet maar de rest klopt toch wel een beetje?quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik kan je andere bericht niet meer quoten op mobiel Maar Een deel van mijn fok rep komt sws alleen al door de usernaam die ik gekozen heb..mensen hebben een bepaald beeld bij de naam madelief: een vrolijk springerig ding die een fiets heeft met bloemen
Neequote:Op vrijdag 12 december 2014 12:29 schreef MAHL het volgende:
[..]
Middag... Lekker geslapen?
[..]
Die bloemenfiets weet ik niet maar de rest klopt toch wel een beetje?
Weenie, misschienquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |