quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jouw muzieksmaak is ook niet alles hè

Dan zit jij hier nog wel even.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Er wordt tegen me gepraatdan kan ik dus niet weg

Niet geklikt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:17 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik garandeer niets over het gay-gehalte van deze video.

Godverdomme wat kinderachtigquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dan zit jij hier nog wel even.

Maar was mijn stelling dan ook echt fout? Dat is de vraag die onbeantwoord is en zal blijven. Want in discussies die wij hebben gehad is aaarheid slechts een perceptiequote:Op vrijdag 12 december 2014 00:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als jij een denkfout wil bestempelen als psychische aandoening is dat voornamelijk nadelig voor jou.

zal me niets verbazenquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:19 schreef BozeHaas het volgende:
houses lijkt een beetje op de rechter
[ afbeelding ]

Bijna goed, het enige dat lijkt is het haar.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:19 schreef BozeHaas het volgende:
houses lijkt een beetje op de rechter
[ afbeelding ]

Heb ik je nu geintimideerd?quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:18 schreef housesoftheholy het volgende:
Dat alleen maar tot teleurstellingen leiden.

Tot aan je navel? 😱quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Bijna goed, het enige dat lijkt is het haar.

Gekomen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:24 schreef GhpH het volgende:
[ afbeelding ]
aub. Ik heb niet zo veel bijdrages

gelukkig maarquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:24 schreef GhpH het volgende:
[ afbeelding ]
aub. Ik heb niet zo veel bijdrages

quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:28 schreef GhpH het volgende:
[..]
Volgens Skoften heet ze Talia
http://babes.skoften.net

kom gelijk op een bootycallsite, is die shit legitquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:28 schreef GhpH het volgende:
[..]
Volgens Skoften heet ze Talia
http://babes.skoften.net

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |