Auuuuuuwwwquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
Probeer het nog eens?
mijn rooster welquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:10 schreef john-hert het volgende:
[..]
Is die volwassen havo alleen 's middags?
Een aandoening is een afwijking van de gezonde toestand van lichaam of geest. Het is een overkoepelend begrip voor de verzameling van symptomen, syndromen, klinische tekens, ziekten, handicaps, letsels en vormen van RSI.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het is geen aandoening. Dit is trouwens ook weer een sprekend voorbeeld van dit effect.
Ja, als ik maar beter ben dan dpquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik vind hem wel een stuk leuker dan die van deadprez... Als dat de pijn wat verzacht
deadprez is geen match voor jouquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja, als ik maar beter ben dan dp
Double pe...... Laat maarquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja, als ik maar beter ben dan dp
Na een paar posts wist ik toch al dat het weer dezelfde garde was. Gelukkig is KLB niets veranderd.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:04 schreef BozeHaas het volgende:
Ghph leest ff alles terug omdat hij zag dat het over hem ging.
Ga 't toch doenquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:12 schreef -supergirl- het volgende:
Niet meer praten nu over of tegen mij. Ik ga slapen en kan het niet handelen als ik berichten mis
kloptquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jouw muzieksmaak is ook niet alles hè
waarom ben jij zo droog. Ik heb nu echt een uiterlijk beeld geschetst bij je. Stuur eens foto. Kijken of het overeenkomtquote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
waarom ben jij zo droog. Ik heb nu echt een uiterlijk beeld geschetst bij je. Stuur eens foto. Kijken of het overeenkomt
quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:12 schreef -supergirl- het volgende:
Niet meer praten nu over of tegen mij. Ik ga slapen en kan het niet handelen als ik berichten mis
Als jij een denkfout wil bestempelen als psychische aandoening is dat voornamelijk nadelig voor jou.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:11 schreef GhpH het volgende:
[..]
Een aandoening is een afwijking van de gezonde toestand van lichaam of geest. Het is een overkoepelend begrip voor de verzameling van symptomen, syndromen, klinische tekens, ziekten, handicaps, letsels en vormen van RSI.
Lijkt mij dat het effect toch een vorm van geestelijke afwijking is. Maar laten we nou niet mierenneuken over definities
Liever niet, maar bedankt voor je interesse in mijn persoonquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
waarom ben jij zo droog. Ik heb nu echt een uiterlijk beeld geschetst bij je. Stuur eens foto. Kijken of het overeenkomt
Stuur ook naar mij housesquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |