Zegt de persoon die regelrecht uit 1950 lijkt te stappenquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is het tragische lot van een wandelende fapsok.
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:52 schreef GhpH het volgende:
Room 101: dunning kruger (Hoink weet wel waarom)
Doe niet stoer met je levenquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:04 schreef -supergirl- het volgende:
Hebben jullie morgen geen nuttige dingen te doen? Mijn wekker staat om 6.30![]()
ik kan tot 12 uur slapenquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:04 schreef -supergirl- het volgende:
Hebben jullie morgen geen nuttige dingen te doen? Mijn wekker staat om 6.30![]()
Mijne 7:15quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:04 schreef -supergirl- het volgende:
Er is geen verband dus je belediging komt niet aan.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:02 schreef -supergirl- het volgende:
Zegt de persoon die regelrecht uit 1950 lijkt te stappen
05.30quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:04 schreef -supergirl- het volgende:
0quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:07 schreef john-hert het volgende:
[..]
Hoeveel dagen in de week moet jij voor 10 uur opstaan?
Ja hij had moeite met argumenteren dus begon hij telkens als ik iets aanhaalde het te bestempelen als een psychische aandoening. Terwijl hij daarmee precies hetzelfde doetquote:
Schooooolquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:04 schreef -supergirl- het volgende:
Bron?quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:07 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ja hij had moeite met argumenteren dus begon hij telkens als ik iets aanhaalde het te bestempelen als een psychische aandoening. Terwijl hij daarmee precies hetzelfde doetvond het waard die te vermelden.
Ik wilde niet te hard voor je zijn. Je lijkt me een gevoelige kwetsbare jongemanquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Er is geen verband dus je belediging komt niet aan.
quote:
Probeer het nog eens?quote:
Het is geen aandoening. Dit is trouwens ook weer een sprekend voorbeeld van dit effect.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:07 schreef GhpH het volgende:
Ja hij had moeite met argumenteren dus begon hij telkens als ik iets aanhaalde het te bestempelen als een psychische aandoening. Terwijl hij daarmee precies hetzelfde doetvond het waard die te vermelden.
Moet je graven in een van de duizenden zp topics. Gaat me niet eens meer erom of ik nou gelijk had of niet. Vond die discussies best grappig.quote:
Dat ben ik ook zeker. Fok! is een facade.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:08 schreef -supergirl- het volgende:
Ik wilde niet te hard voor je zijn. Je lijkt me een gevoelige kwetsbare jongeman
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |