KEREL LAAT DIE PAUS NOU MET RUST GVDquote:Op donderdag 11 december 2014 23:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij hebt echt op geen enkele manier recht van spreken.
met andere woorden ghphquote:Op donderdag 11 december 2014 23:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dunning Kruger effect: incompetente mensen hebben geen zelfinzicht en geloven dat ze boven gemiddeld competent zijn.
Helft van Fok is achterlijk.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:57 schreef john-hert het volgende:
Waarom heeft vogeltjesdans al meerdere stemmen bij meest gevatte user?
DDW als hij nog steeds die fantastische topics zou maken over zijn benenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wie zou jij kiezen dan?
moet ie maar niet biggie doenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:59 schreef Blackings het volgende:
[..]
KEREL LAAT DIE PAUS NOU MET RUST GVD
Stel je niet aan snolquote:Op donderdag 11 december 2014 23:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik voel me aangerand help :s
Ohja, en DDW was nog maar? ..quote:Op donderdag 11 december 2014 23:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
DDW als hij nog steeds die fantastische topics zou maken over zijn benen
Ja mapima natuurlijkquote:Op donderdag 11 december 2014 23:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wie zou jij kiezen dan?
die gast met die beenverlengingquote:Op donderdag 11 december 2014 23:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ohja, en DDW was nog maar? ..
Ik twijfelde nogquote:Op donderdag 11 december 2014 23:59 schreef -supergirl- het volgende:
Ik vind het wel raar dat ik in lijstjes alleen als die achterlijke tatjana voorkom en niet als meest geliefde user ofzo...
Thxquote:Op donderdag 11 december 2014 23:59 schreef Blackings het volgende:
[..]
KEREL LAAT DIE PAUS NOU MET RUST GVD
ik voel jequote:Op donderdag 11 december 2014 23:59 schreef -supergirl- het volgende:
Ik vind het wel raar dat ik in lijstjes alleen als die achterlijke tatjana voorkom en niet als meest geliefde user ofzo...
truequote:Op donderdag 11 december 2014 23:59 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
maar hij heeft wel gelijk deze keer
Omdat jij (zo zeg je) een meiske bent en al die sjappos geilen achter hun beeldschermpje.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:59 schreef -supergirl- het volgende:
Dat is het tragische lot van een wandelende fapsok.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:59 schreef -supergirl- het volgende:
Tatjana is in zekere zin ook geliefd.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:59 schreef -supergirl- het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |