Keigoede grap weer.quote:
aardig?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:56 schreef Blackings het volgende:
ghph is ook aardig.
heb wel medelijden met hem, echt kapot achterlijk.
Hij is een complete randdebiel.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:56 schreef Blackings het volgende:
ghph is ook aardig.
Ik moest het googlen, wel tof dat hij nog enige zelfkennis heeft.quote:
Ik heb ook wel medelijden met iemand met zo'n plaat voor z'n kopquote:Op donderdag 11 december 2014 23:56 schreef Blackings het volgende:
ghph is ook aardig.
lol. echt zielig is het gewoon.quote:
Jij hebt echt op geen enkele manier recht van spreken.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:57 schreef PausNicolaas het volgende:
Spongeboss als beste user?
Nee toch
op fok welquote:Op donderdag 11 december 2014 23:57 schreef -supergirl- het volgende:
Hoth, ben je lesbienne eigenlijk
Maar hij is wel aardig.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:57 schreef Blackings het volgende:
[..]
lol. echt zielig is het gewoon.
die jongen heeft een soort van trots en als iemand een grapje over hem maakt voelt ie zich in z'n eer aangetast en gaat ie jankposts gooien
Dunning Kruger effect: incompetente mensen hebben geen zelfinzicht en geloven dat ze boven gemiddeld competent zijn.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:56 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Snap deze niet, kun je hem uitleggen?
Moet gewoon een grap zijn inderdaadquote:Op donderdag 11 december 2014 23:57 schreef john-hert het volgende:
Waarom heeft vogeltjesdans al meerdere stemmen bij meest gevatte user?
ja, ik denk dat hij wel een type is die je microscoop even goed zet als je het vraagt.quote:
Dat wel hebbenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij hebt echt op geen enkele manier recht van spreken.
Wie zou jij kiezen dan?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:57 schreef PausNicolaas het volgende:
Spongeboss als beste user?
Nee toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |