Wie?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Lol nu alweer ik weer direct wie je benthad het nou ff spannend gehouden man
uh nee.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Lol nu alweer ik weer direct wie je benthad het nou ff spannend gehouden man
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik flits je voorbij op m'n fixie, agrarier!
ja nee. gr grquote:
Wat is dit voor absurde verontwaardiging?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:52 schreef Blackings het volgende:
[..]
wat is dit nou voor semi-arrogante reactie!
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat is dit voor semi-absurde verontwaardiging?
Haha!quote:Op donderdag 11 december 2014 23:53 schreef deadprez het volgende:
help ghph nomineert me voor de tatjana simic award
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi Meloewaquote:Op donderdag 11 december 2014 23:53 schreef Blackings het volgende:
echt al die teringmongolen hier die namen blijven roepen, straks word ik nog geband omdat iedereen denkt dat ik een kloon ban mi gado!!!
terechtquote:Op donderdag 11 december 2014 23:53 schreef deadprez het volgende:
Doen alsof je van niks weetquote:Op donderdag 11 december 2014 23:53 schreef Blackings het volgende:
echt al die teringmongolen hier die namen blijven roepen, straks word ik nog geband omdat iedereen denkt dat ik een kloon ban mi gado!!!
quote:
Terwijl we het allang wetenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:53 schreef Blackings het volgende:
hahaha hij gaat je in je kontje pakkenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:53 schreef deadprez het volgende:
ik breek die nerdjequote:Op donderdag 11 december 2014 23:54 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
hahaha hij gaat je in je kontje pakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |