Nee, anders had ze niet zo gedaan.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:46 schreef Blackings het volgende:
heb je haar naaktfoto's gestuurd ofzo
Zou best kunnen, maar ik heb dezelfde foto ook wel eens in een groepsgesprek gestuurd lolquote:Op donderdag 11 december 2014 23:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Grote kans dat je het naar een kloon van Slaap_Zak gestuurd hebt
nikonloverquote:Op donderdag 11 december 2014 23:48 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wie ben jij nu weer. Nieuweling of kloon?
Daarom Smegmanus. Of Lompe_Hork.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:47 schreef Goejedag het volgende:
[..]
Hugecool is niet liev meer... Of misschien is het netsplitter...
Neem het niet persoonlijk.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kwetsbaarheid wordt weer eens keihard afgestrft.
Nieuw account gemaakt, gelijk verslaafd aan deze shit.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:48 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wie ben jij nu weer. Nieuweling of kloon?
die van KLB?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:48 schreef Blackings het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar ik heb dezelfde foto ook wel eens in een groepsgesprek gestuurd lol
lol was te verwachtenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
meh, vind het zo wel goed eigenlijk
noh ik vond het wel een coole daad man, uit solidariteit zou ik best wel een picca van mijzelf gooien, alleen SG zou mij herkennen dus doe ik het niet #grgr.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kwetsbaarheid wordt weer eens keihard afgestrft.
Boeren apprecieren de fijne spijzen van het leven niet.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:49 schreef -supergirl- het volgende:
Neem het niet persoonlijk.ik ben gewoon antihipster
hij heeft wel flink veel kloontjes jaquote:Op donderdag 11 december 2014 23:48 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Is dat echt zo erg met die man?
Abject infame beschuldigingquote:Op donderdag 11 december 2014 23:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Boeren apprecieren de fijne spijzen van het leven niet.
Zonde. Maar wat is het probleem?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:50 schreef Blackings het volgende:
noh ik vond het wel een coole daad man, uit solidariteit zou ik best wel een picca van mijzelf gooien, alleen SG zou mij herkennen dus doe ik het niet #grgr.
Nee.quote:
jaquote:
Wat ontzettend jammerquote:Op donderdag 11 december 2014 23:50 schreef Blackings het volgende:
[..]
noh ik vond het wel een coole daad man, uit solidariteit zou ik best wel een picca van mijzelf gooien, alleen SG zou mij herkennen dus doe ik het niet #grgr.
Lol nu alweer ik weer direct wie je bentquote:Op donderdag 11 december 2014 23:50 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ik flits je voorbij op m'n fixie, agrarier!quote:Op donderdag 11 december 2014 23:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Abject infame beschuldiging
wat is dit nou voor semi-arrogante reactiequote:
ik heb geen whatsappquote:Op donderdag 11 december 2014 23:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Groepsbeheerder gespot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |