Deze dunne beentjes hier scheiden jouw verlepte boerengezicht met 1 veeg van je romp hoor hahahaquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zou jou wel eens met die dunne beentjes door de prut willen zien baggeren terwijl je de strijd aan gaat met de elementen. Ben blij dat ik ten tijde van de ontpoldering nog niet bestond.
Ja, dat had ik al een beetje verwacht, maar voor gewone users bedoelde ik meer.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als je van een bepaalde slag bent is de titel moderator ook wel iets.
De titel 'Infantiele lul.' werpt ook altijd hoge ogen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:59 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ja, dat had ik al een beetje verwacht, maar voor gewone users bedoelde ik meer.
Ditquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:58 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wat? Heeft die een vriend. Heb medelijden met hem.
Bitch pls ik ben H&M model.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Deze dunne beentjes hier scheiden jouw verlepte boerengezicht met 1 veeg van je romp hoor hahaha
Pics van je bips danquote:
Ging vanmorgen met een babyface heen en kwam met een woeste baard terug.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:01 schreef terrastegel het volgende:
Van dit weer wordt je hard als je erin moet werken.
Als ik eerlijk ben dan zou ik als ik die titel win, een tagje bij mijn naam willen en ik zou hem met trots dragen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De titel 'Infantiele lul.' werpt ook altijd hoge ogen.
Dit, dit, dit..... Het doet gewoon pijn aan mijn ogen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit
SEX / Vader onbekend, meerdere partners
Dan kan je beter liegen denk ik.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:01 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben dan zou ik als ik die titel win, een tagje bij mijn naam willen en ik zou hem met trots dragen.
Je moet die onzin gewoon niet lezen. Je kan nog beter een baksteen koppen dan mee te gaan met die kerel.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dit, dit, dit..... Het doet gewoon pijn aan mijn ogen.
Nee hoor, nergens voor nodig.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dan kan je beter liegen denk ik.
Ze heeft nog meer kuttopics gemaakt dan ik in mijn leven hebt gefapt, zie ik nu.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dit, dit, dit..... Het doet gewoon pijn aan mijn ogen.
Amateurquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ze heeft nog meer kuttopics gemaakt dan ik in mijn leven hebt gefapt, zie ik nu.
driemaal per dag, al 10 jaar langquote:
Ik weet niet of dat goed of slecht is.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ze heeft nog meer kuttopics gemaakt dan ik in mijn leven hebt gefapt, zie ik nu.
Mooi excuus juist om geen tering uit te vretenquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:01 schreef terrastegel het volgende:
Van dit weer wordt je hard als je erin moet werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |