meh, niet echt mijn dingquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:53 schreef Thezappa het volgende:
[..]
luister beetje queen , trek je dat?
was jij het?quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:51 schreef Blackings het volgende:
[..]
wat noem jij dan een normale poging?
"hey, kom je hier vaker, in de trein"?
Haha je zei 'kom je'quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:51 schreef Blackings het volgende:
[..]
wat noem jij dan een normale poging?
"hey, kom je hier vaker, in de trein"?
vragen waar iemand werkt...quote:
zou dat bellen dan ook onderdeel zijn geweest of moest hij echt bellen ?quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:51 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ghb aan je telefoon
tot morgen
met een stok horizontaal in je poeperd
ligt meer aan de manier waarop lijkt mijquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:54 schreef Blackings het volgende:
[..]
vragen waar iemand werkt...
moet niet gekker worden zeg.
Nee, ik denk dat je popo erbij had gehaald als ik tegen je begonnen was te praten.quote:
maakt niet uit , zodra je ghb inademt ga je ko, duurt meestal , incubatietijdquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
zou dat bellen dan ook onderdeel zijn geweest of moest hij echt bellen ?
ja ik vond de manier waarop de dingen gezegd werden ook beetje apart, maar dat kan ook door de zenuwen mss zijn gekomen ofzo, dat was me niet heel duidelijkquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:55 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ligt meer aan de manier waarop lijkt mij
k dacht dat ghb alleen lollig was als de ander erbij is wanneer t werktquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:56 schreef Thezappa het volgende:
[..]
maakt niet uit , zodra je ghb inademt ga je ko, duurt meestal , incubatietijd
ben je gangster?quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:56 schreef Blackings het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat je popo erbij had gehaald als ik tegen je begonnen was te praten.
ben jij beetje lekker dan?quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:56 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja ik vond de manier waarop de dingen gezegd werden ook beetje apart, maar dat kan ook door de zenuwen mss zijn gekomen ofzo, dat was me niet heel duidelijk
Nee.quote:
leg uit?quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:59 schreef Slaap_Zak het volgende:
Madeliefff... je snapt dat ik verwacht dat je mij als Tatjana kiest he
quote:
volgens mensen die haar gemeet hebben is ze wel lekker jaquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:02 schreef Blackings het volgende:
maar is maad nu lekker of niet mensen.
al die fok chimeids zijn gewoon boemlelijk volgens mij
wat boeit hetquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:02 schreef Blackings het volgende:
maar is maad nu lekker of niet mensen.
al die fok chimeids zijn gewoon boemlelijk volgens mij
gemeette chimeids op FOKquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
volgens mensen die haar gemeet hebben is ze wel lekker ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |