quote:
quote:
gvdquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:43 schreef Blackings het volgende:
2de resultaat houses twerkgif
Dit zegt wel genoeg, dank allah en gesus, houses heeft geen bil dus.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:43 schreef Blackings het volgende:
Fix het dan gewoonquote:
Nee, alleen Turkse traditionele volksdans.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:43 schreef Blackings het volgende:
Ja, dat was waarschijnlijk een versierpoging.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:48 schreef madeliefff het volgende:
ik had net een raar gesprek in de trein hoor. Was dit een versiepoging of smalltalk in de trein?
Komt er zo een jongen helemaal gestrest naar me toe met de vraag of hij even mag bellen omdat hij te laat is voor iets. dus ik "eh ja als je maar niet weg rent met mijn telefoon"nou hij bellen. na afloop bedankt hij en prima, klaar. Na een tijd stilte vraagt hij uit het niets waar ik uit moet stappen, vervolgens vraagt hij waar ik werk? wtf wat gaat hem dat aan, dus ik zeg "Amsterdam"en hij "bij de hema?" ik: uh ja bij de hema idd, bij de broodjescorner" en toen toch maar kort verteld wat voor werk ik doe, hij was nog student. Wilt hij ook nog weten bij welk bedrijf ik werk dus ik zeg "EEN bedrijf" hij "is het een groot bedrijf" en heb je er leuke personeelsuitjes"? enfin hij vroeg veel privedingen en aparte dingen in mijn ogen en was heel zenuwachtig.
haha wel een rarequote:Op vrijdag 12 december 2014 19:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, dat was waarschijnlijk een versierpoging.
jaquote:
ghb aan je telefoonquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:48 schreef madeliefff het volgende:
ik had net een raar gesprek in de trein hoor. Was dit een versiepoging of smalltalk in de trein?
Komt er zo een jongen helemaal gestrest naar me toe met de vraag of hij even mag bellen omdat hij te laat is voor iets. dus ik "eh ja als je maar niet weg rent met mijn telefoon"nou hij bellen. na afloop bedankt hij en prima, klaar. Na een tijd stilte vraagt hij uit het niets waar ik uit moet stappen, vervolgens vraagt hij waar ik werk? wtf wat gaat hem dat aan, dus ik zeg "Amsterdam"en hij "bij de hema?" ik: uh ja bij de hema idd, bij de broodjescorner" en toen toch maar kort verteld wat voor werk ik doe, hij was nog student. Wilt hij ook nog weten bij welk bedrijf ik werk dus ik zeg "EEN bedrijf" hij "is het een groot bedrijf" en heb je er leuke personeelsuitjes"? enfin hij vroeg veel privedingen en aparte dingen in mijn ogen en was heel zenuwachtig.
wat noem jij dan een normale poging?quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:51 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ghb aan je telefoon
tot morgen
met een stok horizontaal in je poeperd
normaler dan dit lijkt mequote:Op vrijdag 12 december 2014 19:51 schreef Blackings het volgende:
[..]
wat noem jij dan een normale poging?
"hey, kom je hier vaker, in de trein"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |