quote:
quote:
gvdquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:43 schreef Blackings het volgende:
2de resultaat houses twerkgif
Dit zegt wel genoeg, dank allah en gesus, houses heeft geen bil dus.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:43 schreef Blackings het volgende:
Fix het dan gewoonquote:
Nee, alleen Turkse traditionele volksdans.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:43 schreef Blackings het volgende:
Ja, dat was waarschijnlijk een versierpoging.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:48 schreef madeliefff het volgende:
ik had net een raar gesprek in de trein hoor. Was dit een versiepoging of smalltalk in de trein?
Komt er zo een jongen helemaal gestrest naar me toe met de vraag of hij even mag bellen omdat hij te laat is voor iets. dus ik "eh ja als je maar niet weg rent met mijn telefoon"nou hij bellen. na afloop bedankt hij en prima, klaar. Na een tijd stilte vraagt hij uit het niets waar ik uit moet stappen, vervolgens vraagt hij waar ik werk? wtf wat gaat hem dat aan, dus ik zeg "Amsterdam"en hij "bij de hema?" ik: uh ja bij de hema idd, bij de broodjescorner" en toen toch maar kort verteld wat voor werk ik doe, hij was nog student. Wilt hij ook nog weten bij welk bedrijf ik werk dus ik zeg "EEN bedrijf" hij "is het een groot bedrijf" en heb je er leuke personeelsuitjes"? enfin hij vroeg veel privedingen en aparte dingen in mijn ogen en was heel zenuwachtig.
haha wel een rarequote:Op vrijdag 12 december 2014 19:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, dat was waarschijnlijk een versierpoging.
jaquote:
ghb aan je telefoonquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:48 schreef madeliefff het volgende:
ik had net een raar gesprek in de trein hoor. Was dit een versiepoging of smalltalk in de trein?
Komt er zo een jongen helemaal gestrest naar me toe met de vraag of hij even mag bellen omdat hij te laat is voor iets. dus ik "eh ja als je maar niet weg rent met mijn telefoon"nou hij bellen. na afloop bedankt hij en prima, klaar. Na een tijd stilte vraagt hij uit het niets waar ik uit moet stappen, vervolgens vraagt hij waar ik werk? wtf wat gaat hem dat aan, dus ik zeg "Amsterdam"en hij "bij de hema?" ik: uh ja bij de hema idd, bij de broodjescorner" en toen toch maar kort verteld wat voor werk ik doe, hij was nog student. Wilt hij ook nog weten bij welk bedrijf ik werk dus ik zeg "EEN bedrijf" hij "is het een groot bedrijf" en heb je er leuke personeelsuitjes"? enfin hij vroeg veel privedingen en aparte dingen in mijn ogen en was heel zenuwachtig.
wat noem jij dan een normale poging?quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:51 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ghb aan je telefoon
tot morgen
met een stok horizontaal in je poeperd
normaler dan dit lijkt mequote:Op vrijdag 12 december 2014 19:51 schreef Blackings het volgende:
[..]
wat noem jij dan een normale poging?
"hey, kom je hier vaker, in de trein"?
meh, niet echt mijn dingquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:53 schreef Thezappa het volgende:
[..]
luister beetje queen , trek je dat?
was jij het?quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:51 schreef Blackings het volgende:
[..]
Haha je zei 'kom je'quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:51 schreef Blackings het volgende:
[..]
vragen waar iemand werkt...quote:
zou dat bellen dan ook onderdeel zijn geweest of moest hij echt bellen ?quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:51 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ghb aan je telefoon
tot morgen
met een stok horizontaal in je poeperd
ligt meer aan de manier waarop lijkt mijquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:54 schreef Blackings het volgende:
[..]
vragen waar iemand werkt...
moet niet gekker worden zeg.
Nee, ik denk dat je popo erbij had gehaald als ik tegen je begonnen was te praten.quote:
maakt niet uit , zodra je ghb inademt ga je ko, duurt meestal , incubatietijdquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
zou dat bellen dan ook onderdeel zijn geweest of moest hij echt bellen ?
ja ik vond de manier waarop de dingen gezegd werden ook beetje apart, maar dat kan ook door de zenuwen mss zijn gekomen ofzo, dat was me niet heel duidelijkquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:55 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ligt meer aan de manier waarop lijkt mij
k dacht dat ghb alleen lollig was als de ander erbij is wanneer t werktquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:56 schreef Thezappa het volgende:
[..]
maakt niet uit , zodra je ghb inademt ga je ko, duurt meestal , incubatietijd
ben je gangster?quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:56 schreef Blackings het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat je popo erbij had gehaald als ik tegen je begonnen was te praten.
ben jij beetje lekker dan?quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:56 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja ik vond de manier waarop de dingen gezegd werden ook beetje apart, maar dat kan ook door de zenuwen mss zijn gekomen ofzo, dat was me niet heel duidelijk
Nee.quote:
leg uit?quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:59 schreef Slaap_Zak het volgende:
Madeliefff... je snapt dat ik verwacht dat je mij als Tatjana kiest he
quote:
volgens mensen die haar gemeet hebben is ze wel lekker jaquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:02 schreef Blackings het volgende:
maar is maad nu lekker of niet mensen.
al die fok chimeids zijn gewoon boemlelijk volgens mij
wat boeit hetquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:02 schreef Blackings het volgende:
maar is maad nu lekker of niet mensen.
al die fok chimeids zijn gewoon boemlelijk volgens mij
gemeette chimeids op FOKquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
volgens mensen die haar gemeet hebben is ze wel lekker ja
quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:04 schreef Blackings het volgende:
[..]
gemeette chimeids op FOK
maad stinkzaad more laik
wtf staat hier man?quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:04 schreef Blackings het volgende:
[..]
gemeette chimeids op FOK
maad stinkzaad more laik
Niets.quote:
wrm edittenquote:
iets met dat ie gek wordt van dikke wijven op FOK! ofzoquote:
ik ookquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
iets met dat ie gek wordt van dikke wijven op FOK! ofzo
titpicquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:07 schreef madeliefff het volgende:
ahw gossie, nou ik ben geen dikkie hoor, nu blij?
geilquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:07 schreef housesoftheholy het volgende:
ik ben wel een dikke skank
en nu
heb je okselhaar ? dan zou ik je wel doenquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:07 schreef housesoftheholy het volgende:
en nu
ik weet niet, ik heb niks tegen dikke mensenquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:07 schreef housesoftheholy het volgende:
en nu
Ja, maar dat bedoelde ik helemaal niet.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
iets met dat ie gek wordt van dikke wijven op FOK! ofzo
jij bent de prooi , goed dat je denkt dat het niet zo isquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:07 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee ik ben geen prooi, ik ben medefokker en praat mee over jullie prooi
o ik ging er altijd wel vanuit dat je dik was.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:07 schreef madeliefff het volgende:
ahw gossie, nou ik ben geen dikkie hoor, nu blij?
haha rotterdam, ik kom uit amsterdam, geboren en getogennnquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:10 schreef Blackings het volgende:
[..]
o ik ging er altijd wel vanuit dat je dik was.
ik denk bij madelief aan een meid die uit een boeren dorp in rotterdam is komen wonen en kleren uit 1980 draagt en ook een haardracht uit 1980 heeft.
mijne nietquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:11 schreef Blackings het volgende:
sowieso, welk ouder vernoemt haar kind nou naar een bloem...
Madelief is zeker niet je echte naamquote:
neejquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:13 schreef eend112 het volgende:
[..]
Madelief is zeker niet je echte naam
Heb jaren in een leugen geleefdquote:
daniqua..is dr naamquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:13 schreef eend112 het volgende:
[..]
gewaagd hoor, misschien had ze geen oudersquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:13 schreef eend112 het volgende:
[..]
hoezo had je wel een vermoeden?quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:14 schreef eend112 het volgende:
[..]
Heb jaren in een leugen geleefd
Grapje had al zo'n vermoeden
quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:14 schreef Blackings het volgende:
[..]
gewaagd hoor, misschien had ze geen ouders
eendje is jouw echte naam wle gewoon eend?quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:14 schreef eend112 het volgende:
[..]
Heb jaren in een leugen geleefd
Grapje had al zo'n vermoeden
Ik had je een keer iets zien zeggen over privacy en internet dus dacht dat je dan niet je eigen naam als username zou doenquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:15 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hoezo had je wel een vermoeden?
Awh wat schattigquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:48 schreef madeliefff het volgende:
heel jammer idd, echt een geweldige serie. ik moest laatst huilen toen die ene gast die andere gast doodschoot en die ene vrouw werd neergestoken door die gast op die paardquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:21 schreef madeliefff het volgende:
white collar is bijna voorbij jongens, nog 1 aflevering
Ben je nou al begonnen met Battlestar Galactica (de 2004 versie).quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heel jammer idd, echt een geweldige serie. ik moest laatst huilen toen die ene gast die andere gast doodschoot en die ene vrouw werd neergestoken door die gast op die paard
ik heb overigens geen idee waar die serie over gaat
dat is te lezen in de volgende editie van railsquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:23 schreef MAHL het volgende:
[..]
Awh wat schattigHoe hebben jullie afscheid genomen? Je hebt hem toch wel een pakkerd gegeven he.
je mist een hoop, white collar en suits zijnquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heel jammer idd, echt een geweldige serie. ik moest laatst huilen toen die ene gast die andere gast doodschoot en die ene vrouw werd neergestoken door die gast op die paard
ik heb overigens geen idee waar die serie over gaat
Sinds wanneer werk je trouwens bij de Hema? Je werkte toch bij een of andere hoerenkast.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:34 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dat is te lezen in de volgende editie van rails
The League is ook geweldig. Mocht je nog op zoek zijn naar een sitcom om te kijken.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:35 schreef madeliefff het volgende:
[..]
je mist een hoop, white collar en suits zijn
[quote]quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:35 schreef MAHL het volgende:
[..]
Sinds wanneer werk je trouwens bij de Hema? Je werkte toch bij een of andere hoerenkast.
Op vrijdag 12 december 2014 20:35 schreef MAHL het volgende:
ik zal t ffe checkenquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:36 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
The League is ook geweldig. Mocht je nog op zoek zijn naar een sitcom om te kijken.
heb ik iemand beloofd om dat te kijken dan?quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:28 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ben je nou al begonnen met Battlestar Galactica (de 2004 versie).
the blacklist is ook leuk jaquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb ik iemand beloofd om dat te kijken dan?
ik ga eerst de laatste paar afleveringen van the blacklist afkijken, dan the legend of korra, dan arrow en the flash, dan ga ik verder met fullmetal alchemist brotherhood, dan zie ik het wel weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |