Ik ben nu een beetje verliefd op een francaise die rond de 40 is, oh la la wat ziet ze er goed uit. (Ik ben midden 30)quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:10 schreef niels0 het volgende:
[..]
Welnee. Als je niet rookt, niet te veel drinkt, niet te vaak naar de zonnebank gaat en verder goed voor jezelf zorgt kun je als vrouw lang aantrekkelijk blijven.
True, al die doorgestresste tokkiewijven die 2 pakjes roken, leven op SBS6-voer en 2x pw zonnebanken hebben met 30 al helemaal zo'n doorgroefde grauwe grafkop, hangende wallen etc.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:10 schreef niels0 het volgende:
[..]
Welnee. Als je niet rookt, niet te veel drinkt, niet te vaak naar de zonnebank gaat en verder goed voor jezelf zorgt kun je als vrouw lang aantrekkelijk blijven.
Dat is maar tot op zekere hoogte waar,. Als ik 60 ben dan zal een 25 jarige me toch echt meer aantrekken (lichamelijk in elk geval) dan een 60 jarige. Ik vrees dat dat gewoon een biologisch gegeven is van onze soort.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:17 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Naarmate je zelf ouder wordt schuift de grens van wat je nog acceptabel vindt geleidelijk op
Ik bedoelde meer dat je bovengrens qua leeftijd opschuift.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:20 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Dat is maar tot op zekere hoogte waar,. Als ik 60 ben dan zal een 25 jarige me toch echt meer aantrekken (lichamelijk in elk geval) dan een 60 jarige. Ik vrees dat dat gewoon een biologisch gegeven is van onze soort.
Ik vind jongedames nu ook erg aantrekkelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn werk is ANW en ik kom eigenlijk elke week wel op 36 uur. Na een jaar vast contract- appartement gekocht en studie/stage overdag.quote:Op vrijdag 12 december 2014 02:40 schreef DuvelDuvel het volgende:
Even voor mijn info, hoe kan je en een huis en een baan hebben en daarnaast ook stage lopen.
Is het huis van je ouders, je baan een bijbaantje en eigenlijk studeer je dus gewoon nog full time?
Je bedoelt geen verantwoordelijkheid hebben.. Was ik maar 21quote:Op donderdag 11 december 2014 23:13 schreef -supergirl- het volgende:
Ik ben 21 en voel me nu al te oud voor het leven. Alles is mooier als je jonged bent. 😒
Niet echt bijzonder meer? Volgens mij is de gemiddelde levensverwachting in de westerse wereld nog niet eens 80. Veel mensen overschatten de toename van de levensverwachting nogal.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:22 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Zou nog best kunnen. Hedendaags is 100 jaar worden al niet echt bijzonder meer, dus wie weet hoe oud de twintigers en dertigers van nu kunnen worden.
Niet je hele leven 12 blijvenquote:Op vrijdag 12 december 2014 08:45 schreef Roces18 het volgende:
Ik zit ook in mijn twintiger jaren en ik weet nog de dag dat ik 20 werd. Wat een hel. Het liefst bleef ik 19 voor het leven.
Dit man, precies dit.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:36 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Hoezo hoe doe je dit? Iedereen kan dat toch. Het enige wat er is, dat je bijv. op verjaardagen ofzo mensen lopen te zeiken waarom je nog geen fulltime baan heb zoals iedereen wat dat is de standaard tegenwoordig. Maar ik heb aardig wat gespaard en heb nu tijd en de fitheid om te doen wat ik wil, dus waarom zou ik een kantoorbaan willen hebben. Zijn ook zat mensen die pas op hun 30e ofzo pas klaar zijn met studeren. En ik zie liever wat van de wereld nu, dan die paar weken vakantie die ik later heb.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 04:37 schreef Aberella het volgende:
[..]
Mijn werk is ANW en ik kom eigenlijk elke week wel op 36 uur. Na een jaar vast contract- appartement gekocht en studie/stage overdag.
Ze wil pronken hoe snel ze al "volwassen" en "verantwoordelijk" is.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:35 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]![]()
Waarom heb je dat gedaan. Waarom niet gewoon genieten van je studie en lekker thuis wonen of op kamers. Had je elke avond de kroeg in kunnen gaan en beetje zeiken over je tentamens.
Heerlijk toch. Nog een stage in t buitenland meepakken,
Wie gaat er nou weer 36 uur pw werken en ook nog 40 uur stage lopen
Je ben een weduwe?quote:
Vroeg het aan iemand die naast me zatquote:
nee ik ging wel googelenquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:40 schreef eend112 het volgende:
[..]
Vroeg het aan iemand die naast me zatweet jij t?
Ook lekker duidelijk die aberella man man man manquote:
Frits, ben jij het??quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:40 schreef eend112 het volgende:
[..]
Vroeg het aan iemand die naast me zatweet jij t?
Nee Henk-Jan hier halloquote:
Avond- nacht en weekenduren.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:29 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nee Henk-Jan hier hallo
maar wat is ANW dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |