Geïmpliceerd sociaal contractquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb ik iemand beloofd om dat te kijken dan?
ik ga eerst de laatste paar afleveringen van the blacklist afkijken, dan the legend of korra, dan arrow en the flash, dan ga ik verder met fullmetal alchemist brotherhood, dan zie ik het wel weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:42 schreef MAHL het volgende:
[..]
Geïmpliceerd sociaal contractJe speelt Mass Effect dus dan vind je BSG zeker tof.
En Death Note. En Code Geass. En Tengen Toppa Gurren Lagann...oh ja death note moest ik nog kijken, geen flauw idee wat die anderen zijn. ben wel sword art online 2 en akame ga kill aan het volgen iedere week.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb fate/zero en psycho-pass ook klaarstaan
ik zet battlestar op mijn lijstje. waar ook spartacus opstaat. en the sopranos. en the wire.
Ja man. En als je SOA leuk vindt vind je Log Horizon dat zeker. Psycho-Pass is ook erg vet.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh ja death note moest ik nog kijken, geen flauw idee wat die anderen zijn. ben wel sword art online 2 en akame ga kill aan het volgen iedere week.
ik zet battlestar op mijn lijstje. waar ook spartacus opstaat. en the sopranos. en the wire.
ga je met kerst nog wat leuks doen met je vriendinnetje mahl?quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:53 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja man. En als je SOA leuk vindt vind je Log Horizon dat zeker. Psycho-Pass is ook erg vet.
En Spartacus sowiesoGeniale serie met drama, bloed, geweld, tieten, intriges, nog meer tieten... En Hannibal, en Game of Thrones, en Vikings, en, en...
Waarom zijn er toch zo veel toffe series de laatste tijd
Sopranosquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh ja death note moest ik nog kijken, geen flauw idee wat die anderen zijn. ben wel sword art online 2 en akame ga kill aan het volgen iedere week.
Denk het wel. En jij?quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:55 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ga je met kerst nog wat leuks doen met je vriendinnetje mahl?
nice, dat is leuk met kerst. ik heb geen vriendinnetje mahl:pquote:
wat een bazen serie is dat, beste wat ik ooit heb gezienquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:55 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Sopranosgod die zerie mis ik nog elzke gad
dit dus.. ik mis tony elke dgaquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:36 schreef Thezappa het volgende:
[..]
wat een bazen serie is dat, beste wat ik ooit heb gezien
rot opquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hier is het wel spannend... UFO in de kabels van de hogespanningsmasten verstrikt geraakt. Allemaal panikerende groene mannetjes daarboven! Dat wordt home phonen, jongens! Haha!
Mieters
quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hier is het wel spannend... UFO in de kabels van de hogespanningsmasten verstrikt geraakt. Allemaal panikerende groene mannetjes daarboven! Dat wordt home phonen, jongens! Haha!
Mieters
etto is een baas, niet hatenquote:
geloof niet in god , kan je ook niet in satan geloven hequote:Op vrijdag 12 december 2014 21:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
'tis een satanist... agressief volk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |