valt mee binnenquote:Op vrijdag 12 december 2014 09:24 schreef madeliefff het volgende:
Zo hee Waait t bij jullie ook zo hard?
klinkt alsof het buiten wel tekeer gaat jaquote:Op vrijdag 12 december 2014 09:28 schreef madeliefff het volgende:
[..]
joh. Maar buiten? Ik hoor het binnen btw
Dat zal het Nederlandse klimaat leren.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:42 schreef gianni61 het volgende:
als het morgen ook zo'n schijtweer is, komen dit jaar al mijn kerstcadeau's van bol.com
quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:42 schreef gianni61 het volgende:
als het morgen ook zo'n schijtweer is, komen dit jaar al mijn kerstcadeau's van bol.com
Zit ik ook over te denken, al ben ik altijd bang dat het te laat komt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:42 schreef gianni61 het volgende:
mwa, met nog dik anderhalve week te gaan moet dat wel goed komenquote:Op vrijdag 12 december 2014 09:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zit ik ook over te denken, al ben ik altijd bang dat het te laat komt.
of drankdozijn. maar ik ga toch liever naar mijn eigen slijterquote:
Latoya en Tamara.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:59 schreef Snowbells het volgende:
Hehe, raad eens wie er naar Nicki Minaj gaat
Jij heet Tamara toch?quote:
fylaxquote:Op vrijdag 12 december 2014 09:59 schreef Snowbells het volgende:
Hehe, raad eens wie er naar Nicki Minaj gaat
was te verwacht.quote:
Ziggo domequote:Op vrijdag 12 december 2014 10:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij heet Tamara toch?
Maar leukwaar is dat?
Vóór 23:00 besteld is de volgende dag in huis Gquote:Op vrijdag 12 december 2014 09:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zit ik ook over te denken, al ben ik altijd bang dat het te laat komt.
die zie je nog wel als je helemaal achterin de zaal zitquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ziggo dome. Ik heb golden circle dus ik zie haar booty recht voor mijn neus dan
Ja beloven doen ze wel maar nakomen....quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:09 schreef Matip het volgende:
[..]
Vóór 23:00 besteld is de volgende dag in huis G
Oh ncie. Nooit geweest daarquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ziggo dome. Ik heb golden circle dus ik zie haar booty recht voor mijn neus dan
Een gebied vooraan het podium speciaal voor mensen met die ticket, zodat je zo dichtbij mogelijk staatquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die zie je nog wel als je helemaal achterin de zaal zit
maar wat is golden circle?
hoeveel?quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:10 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Een gebied vooraan het podium speciaal voor mensen met die ticket, zodat je zo dichtbij mogelijk staatje betaald er ook wel wat meer voor
Sorry ik wist niets betersquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:02 schreef Chai het volgende:
Waarom deze TT? Het topic is toch nog open tot dinsdag.
Valt ook totaal niet op hequote:
het was me nog niet opgevallen, maar dit de nieuwe argo was, maar het zou goed kunnen jaquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sorry ik wist niets beters
[..]
Valt ook totaal niet op he![]()
gewoon onder een nieuw account posten maar wel precies zo als voorheen. Dat flikt ie nu al voor de zoveelste keer. En dan ook nog glashard ontkennen
![]()
Zou God leuk vinden zeg :s
hoe heb je dat gedaan?quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:17 schreef Salatrel het volgende:
Hatseflats mijn eigen trein gesloopt en als beloning met de thalys terug naar roffa
storing in het snelheid beveiliging systeem. Die moest dus buiten bedrijf gezet worden maar dan mag je niet verder dan eerstestation waar reparatie of uuitwisseling mogelijk is. Dat was in dit geval Amsterdamquote:
hoeveel vertraging heb je veroorzaaktquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
storing in het snelheid beveiliging systeem. Die moest dus buiten bedrijf gezet worden maar dan mag je niet verder dan eerstestation waar reparatie of uuitwisseling mogelijk is. Dat was in dit geval Amsterdam
+25quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoeveel vertraging heb je veroorzaakt
Dan is het ook alweer bijna weekend.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:02 schreef Chai het volgende:
Waarom deze TT? Het topic is toch nog open tot dinsdag.
3 keer zoveelquote:
Op maandag worden mensen suïcidaal van deze TT.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan is het ook alweer bijna weekend.
Omdat hij in herhaling blijft vallen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:12 schreef LudoSanders het volgende:
Wanneer komt Wickie weer terug, want eerlijk is eerlijk, met hem in de gelederen vult zo'n topic vele malen sneller.
nooitquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:12 schreef LudoSanders het volgende:
Wanneer komt Wickie weer terug, want eerlijk is eerlijk, met hem in de gelederen vult zo'n topic vele malen sneller.
Herhaaldelijk niet poetsen van zijn tanden?quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat hij in herhaling blijft vallen.
hahaha geweldigquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Herhaaldelijk niet poetsen van zijn tanden?
quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Herhaaldelijk niet poetsen van zijn tanden?
Ruimt lekker op toch.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Op maandag worden mensen suïcidaal van deze TT.
net als een liquidatiegolfquote:
Ik pleeg wel zelfmoord voor de intercity van Salatrel, kan hij lekker op tijd weer huiswaarts.quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:27 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben de login van mijn fashionblog kwijt.
Haha ja.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:34 schreef Modus het volgende:
Stel nou he dat de vaste groep hier 4 topics per dag volpost, maar als dan vrijwel dezelfde groep tegelijkertijd ook in een andere SC met elkaar praat en ook 4 topics per dag doet, dat zou wel wat eh apart zijn, nietwaar?
Ik zoek de komende dagen naar een oplossing.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat moeten we zonder je update? hoe weet ik nu wat ik moeten kopen..?
Verberg je maar weer achter je onzekerheid door lekker mee te lachen met je vriendjes.quote:
quequote:Op vrijdag 12 december 2014 12:34 schreef Modus het volgende:
Stel nou he dat de vaste groep hier 4 topics per dag volpost, maar als dan vrijwel dezelfde groep tegelijkertijd ook in een andere SC met elkaar praat en ook 4 topics per dag doet, dat zou wel wat eh apart zijn, nietwaar?
Hahahahaquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zoek de komende dagen naar een oplossing.
[..]
Verberg je maar weer achter je onzekerheid door lekker mee te lachen met je vriendjes.
R&P / [SC Relaties #990] Broekies & poesjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat jij je daar mee bezig houdt..quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:34 schreef Modus het volgende:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:58 schreef Modus het volgende:
[..]
R&P / [SC Relaties #990] Broekies & poesjes
SEX / [SEX SC #2471] Sex, drugs en nog meer sex!
95% van de mensen daar post in beide topics tegelijkertijd, de hele dag door, alleen maar over dezelfde uitgekauwde nononderwerpen, met dezelfde mensen.. Moet je nou voorstellen dat Veer Nootmans jij krio dwc Chai gianni 4bEe Ludo op dit moment ook in de Fernandes ofzo posten, ook over niks, net zoals in de KLB SC.
Dan moet er toch wel íemand zijn die denkt 'wat'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wow in het kwadraatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
[..]
95% van de mensen daar post in beide topics tegelijkertijd, de hele dag door, alleen maar over dezelfde uitgekauwde nononderwerpen, met dezelfde mensen.. Moet je nou voorstellen dat Veer Nootmans jij krio dwc Chai gianni 4bEe Ludo op dit moment ook in de Fernandes ofzo posten, ook over niks, net zoals in de KLB SC.
Dan moet er toch wel íemand zijn die denkt 'wat'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, sneakers, dat is pas een top onderwerp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Nou hier heb je me aardig mee te pakken hoor!!! Emotioneel he-le-maal stuk nu.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, sneakers, dat is pas een top onderwerp.
[..]
Dan moet er toch wel íemand zijn die denkt 'wat'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
Da's ook weer niet de bedoeling. Ik vind het alleen frappant dat uitgerekend iemand die enkel in KLBSC en LIF topics over schoenen post, op een verdwaalde 'quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Nou hier heb je me aardig mee te pakken hoor!!! Emotioneel he-le-maal stuk nu.
Echt hequote:Op vrijdag 12 december 2014 13:09 schreef Gridlok het volgende:
Fuck me wat een droeftoeters in die 2 SC's.
Ja, jij snapt het wel.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Da's ook weer niet de bedoeling. Ik vind het alleen frappant dat uitgerekend iemand die enkel in KLBSC en LIF topics over schoenen post, op een verdwaalde '' in een nachtbagger topic na, andere users uitlacht om hun beperkte postgedrag.
" Ik heb eens gelezen dat het krijgen van een zoon of dochter te maken heeft met penis lengte.quote:
[..]
Dan moet er toch wel íemand zijn die denkt 'wat'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet niet wat ik moet zeggen. Gewoon wow.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Dope fit wel die tech core van je.quote:
mensen met psychoses die blijven hangen in een bad tripquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
" Ik heb eens gelezen dat het krijgen van een zoon of dochter te maken heeft met penis lengte.
Sperma met een y-chromosoom (dat dus een jongetje kan worden) zwemt sneller, maar heeft minder uithoudingsvermogen.
Sperma met een x-chromosoom (dus meisje) zwemt langzamer maar houdt het langer vol.
Dus mannen met kortere piemels zouden meer kans hebben op een meisje. "
wtf is dit.
kankerjongquote:
Gefeliciteerd met je dochter xxxquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
" Ik heb eens gelezen dat het krijgen van een zoon of dochter te maken heeft met penis lengte.
Sperma met een y-chromosoom (dat dus een jongetje kan worden) zwemt sneller, maar heeft minder uithoudingsvermogen.
Sperma met een x-chromosoom (dus meisje) zwemt langzamer maar houdt het langer vol.
Dus mannen met kortere piemels zouden meer kans hebben op een meisje. "
wtf is dit.
Okquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je dochter xxx
Niet?quote:
Kun je lachen, maar Modus heeft heel veel ervaring met vrouwen hoor.quote:
Waarom?quote:
Dit.quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kun je lachen, maar Modus heeft heel veel ervaring met vrouwen hoor.
Vooral van horen zeggen schijnbaar.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:17 schreef Modus het volgende:
Zoveel vrouwen gehoord die maar wat blij waren als bleek dat ze zich daar niet meer druk om hoefden te maken. De meeste mannen maakt het uiteindelijk ook echt geen reet uit of je er nu wel of niet een pluk op hebt staan.
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kun je lachen, maar Modus heeft heel veel ervaring met vrouwen hoor.
Hahahahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Wajong lyphe?quote:
Samequote:
Eh ja, dit gaan we dus niet doen eh. Modus is als m'n broertje dus als ik hem retard noem, mag dat, maar als jij dat doet kun je paar botsen op je kanis krijgen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[..]
Vooral van horen zeggen schijnbaar.
Gvdquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eh ja, dit gaan we dus niet doen eh. Modus is als m'n broertje dus als ik hem retard noem, mag dat, maar als jij dat doet kun je paar botsen op je kanis krijgen.
Hoe groot is de familia nu onderhand voort.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eh ja, dit gaan we dus niet doen eh. Modus is als m'n broertje dus als ik hem retard noem, mag dat, maar als jij dat doet kun je paar botsen op je kanis krijgen.
Ik zit veilig achter m'n scherm.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
wat schattig. friendzone modusquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Grootste familie van NL.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoe groot is de familia nu onderhand voort.
quote:
Wel echt een nono maar zij komen er wel mee wegquote:
En wat is de relatie met Che_ nou.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha ik heb een goeie!wacht kijk hahaha ;Dquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zeg je dit nu omdat dWc ook deel uitmaakt van die familie?quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha ik heb een goeie!wacht kijk hahaha ;D
Zo groot als een TROS bananen
loooaaall
Wat insinueer je hier mee, Ludo?quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zeg je dit nu omdat dWc ook deel uitmaakt van die familie?
Che is m'n side bitch.quote:
Ik insemineer hiermee je zusje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik insemineer hiermee je zusje.
BweheheheNoem je z'n zusje nou een koe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Dat insemineer ik nergens.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Noem je z'n zusje nou een koe?
Dikke onzin, ze is 1.57 ofzo en weegt nog geen 50kgquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Noem je z'n zusje nou een koe?
quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik insemineer hiermee je zusje.
BwehehehehahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Moest lachenquote:
Vooral ook niet verder dan pagina 1 kijken. Flikker nu maar weer lekker op naar je andere SC KLB / KLB Userverkiezingen 2014 - Usernominatie, Speculeren, emomeisjes met de rest van de cluster 4-bende, godse heikneuter.quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dikke onzin, ze is 1.57 ofzo en weegt nog geen 50kg
[..]
haha
Insemineer je hier nu mee dat Chloro onzin is en daarnaast ook nog dik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Oké.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:30 schreef Dikkejordy het volgende:
Wanneer begint dat kanker weekend nou is eindelijk. Alvorens het weekend begint is er al ellende op werk, met vriendin. Ga vanavond eerst een paar halve liters naar binnen werken en dan random mensen stompen.
Echt super boeiend, doei.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:30 schreef Dikkejordy het volgende:
Wanneer begint dat kanker weekend nou is eindelijk. Alvorens het weekend begint is er al ellende op werk, met vriendin. Ga vanavond eerst een paar halve liters naar binnen werken en dan random mensen stompen.
Gewoon je vriendin een paar patsen geven. Daar is nog nooit iemand teleurgesteld door geraakt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:30 schreef Dikkejordy het volgende:
Wat seminar jij nou?!quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Insemineer je hier nu mee dat Chloro onzin is en daarnaast ook nog dik?
Stoere boi met je ISquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:30 schreef Dikkejordy het volgende:
quote:
donders, wat stoer heequote:Op vrijdag 12 december 2014 13:30 schreef Dikkejordy het volgende:
Ik insemineer je de moeder.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Insemineer je hier nu mee dat Chloro onzin is en daarnaast ook nog dik?
Deze verborgen liefde.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Thanks voor de tip.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Gewoon je vriendin een paar patsen geven. Daar is nog nooit iemand teleurgesteld door geraakt.
potverdikkie, ruig verhaalquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:30 schreef Dikkejordy het volgende:
Satékroketquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
semineer jij nou maar een kroketje.
Ik zou uit dankbaarheid een foto plaatsen wat subtiel lijkt op een geslachtsdeel ofzoquote:
Ik heb je rug, mongol.quote:
Inseminator bij het CBR lijkt me wel een mooie carrière move.quote:
serieus, ik wist niet dat dat bestondquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
Smullers is vies behalve de sate kroketten![]()
lekkerste ever
Kan me nog een tijd herinneren dat wij dit soort dingen tegen jou zeiden.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Geeft niet man, kan gebeuren.
Nu opkankeren
Ik word hitsig van je taalgebruikquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Geeft niet man, kan gebeuren.
Nu opkankeren
quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan me nog een tijd herinneren dat wij dit soort dingen tegen jou zeiden.
Wat worden ze snel groot.*pinkt traantje weg
En dan toch blijven hequote:Op vrijdag 12 december 2014 13:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
;D ;Pquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt serioesoequote:Op vrijdag 12 december 2014 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
serieus, ik wist niet dat dat bestond
Alles wat jij via dat insemineert lijkt op een Fiat Multipla dan.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Inseminator bij het CBR lijkt me wel een mooie carrière move.
Dat is eerder een gehaktstaaf huhuhu snap je, want vleeslul huhuh hahaquote:
azn power, haha grappig.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is eerder een gehaktstaaf huhuhu snap je, want vleeslul huhuh haha
Je hebt gewoon stiekem een oogje op Chai. Snappen we wel hoorquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
En dan toch blijven heRuggengraat van staal.
hahaha veeg me opquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is eerder een gehaktstaaf huhuhu snap je, want vleeslul huhuh haha
jaquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hebt gewoon stiekem een oogje op Chai. Snappen we wel hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:36 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
jaHeetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Nou hier heb je me aardig mee te pakken hoor!!! Emotioneel he-le-maal stuk nu.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:30 schreef Modus het volgende:
[..]
Vooral ook niet verder dan pagina 1 kijken. Flikker nu maar weer lekker op naar je andere SC KLB / KLB Userverkiezingen 2014 - Usernominatie, Speculeren, emomeisjes met de rest van de cluster 4-bende, godse heikneuter.
Wow, wat doe je racistisch :squote:
Gvdquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:30 schreef Modus het volgende:
[..]
Vooral ook niet verder dan pagina 1 kijken. Flikker nu maar weer lekker op naar je andere SC KLB / KLB Userverkiezingen 2014 - Usernominatie, Speculeren, emomeisjes met de rest van de cluster 4-bende, godse heikneuter.
Anders houden Modus en jij gewoon op met je als een wicky gedragen naar elkaar.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nou hier heb je me aardig mee te pakken hoor!!! Emotioneel he-le-maal stuk nu.
ja is echt kk grappig hequote:Op vrijdag 12 december 2014 13:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gvdik had dit nog niet eens gelezen
Gelachen
Oh oké sryquote:
Ja, leer er eens vanquote:
Heb liever een laagpolig karpetquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou je nog steeds meenemen op m'n vliegend tapijt hoor ;s
wow doe nie sow raciest kurwaquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb liever een laagpolig karpet
quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, leer er eens van
Modus > blauwenaaktslak
Moest ik ook om lachen, blauwenaaktslak toen Krio dat zei hahahah
Doe zelf niet, scortumquote:
Haha okequote:Op vrijdag 12 december 2014 13:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
Leren van een autist die 5 toetsen weet te vinden op zijn toetsenbord.Oke.
Het knulletje mag ook koffie zetten en post rondbrengen op een ministerie hoor.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
Leren van een autist die 5 toetsen weet te vinden op zijn toetsenbord.Oke.
ze zegt scortum, dan bedoelt ze scortumquote:
Nee, scortum. Latijn.quote:
Hahahahaquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:44 schreef Modus het volgende:
[..]
Het knulletje mag ook koffie zetten en post rondbrengen op een ministerie hoor..
Nee want als ik dat zou doen kan ik nooit jouw infantiele posts 'lezen' uitgemergelde witte biafraan dat je der half leeft.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:44 schreef Modus het volgende:
[..]
Het knulletje mag ook koffie zetten en post rondbrengen op een ministerie hoor..
quote:
Meh je probeert te hard man, vaker gezegdquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:45 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee want als ik dat zou doen kan ik nooit jouw infantiele posts 'lezen' uitgemergelde witte biafraan dat je der half leeft.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Meh je probeert te hard man, vaker gezegd
quote:
Oh dus je hebt tussendoor ook gewoon geen reet te doen. Snap ik ook wel, 4 koffierondjes op een dag, 2x post.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:45 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee want als ik dat zou doen kan ik nooit jouw infantiele posts 'lezen' uitgemergelde witte biafraan dat je der half leeft.
Ik ben vandaag vrij klapstoel.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:47 schreef Modus het volgende:
[..]
Oh dus je hebt tussendoor ook gewoon geen reet te doen. Snap ik ook wel, 4 koffierondjes op een dag, 2x post.
Is dit een originele Wicky of wat?quote:
Close enoughquote:
Hoefden er vandaag geen poederbrieven onderschept te worden?quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik ben vandaag vrij klapstoel.
Nee die had je moeder allemaal opgesnoven.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:52 schreef Modus het volgende:
[..]
Hoefden er vandaag geen poederbrieven onderschept te worden?
nicequote:Op vrijdag 12 december 2014 13:51 schreef LudoSanders het volgende:
Net alles nog een keer gelezen hahaha![]()
Nice
lol weer gelachen
lol weer gelachenquote:
hahaha geweldigquote:
Nee.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Óók alles weer opnieuw gelezen?
*Oókquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Óók alles weer opnieuw gelezen?
• aquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:02 schreef Gridlok het volgende:
kan iemand even een kleine opsomming maken voor de werkende mens die niet aan z'n beeldscherm zit vast geplakt?
hahaha geweldigquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:02 schreef Gridlok het volgende:
kan iemand even een kleine opsomming maken voor de werkende mens die niet aan z'n beeldscherm zit vast geplakt?
lol weer gelachenquote:
en dat soms jaquote:
Bel 112 gridlok heeft een hersenbloedingquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:07 schreef Gridlok het volgende:
Hehahea koffie over m'n beeldscherm, baas zit me aan te kijken met een vreemd gezicht![]()
![]()
toen zei ik dat ik z'n vrouw geneukt heb, begon hij nog harder te lachen wat hij zei dat die al 5 jaar dood was, toen zei ik dat ik s'avonds op het kerkhof werk, hebben we nog harder gelachen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
graag gedaanquote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:07 schreef Gridlok het volgende:
Hehahea koffie over m'n beeldscherm, baas zit me aan te kijken met een vreemd gezicht![]()
![]()
toen zei ik dat ik z'n vrouw geneukt heb, begon hij nog harder te lachen wat hij zei dat die al 5 jaar dood was, toen zei ik dat ik s'avonds op het kerkhof werk, hebben we nog harder gelachen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Serieus niet gelachen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:07 schreef Gridlok het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bel 112 gridlok heeft een hersenbloeding
quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:07 schreef Gridlok het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hahaha lolquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:12 schreef gianni61 het volgende:
toch vraag ik me af of er überhaupt iemand op dit moment een glimlach op zijn/haar gezicht heeft
Ik heb altijd zo'n domme grijns op m'n smoel.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:12 schreef gianni61 het volgende:
toch vraag ik me af of er überhaupt iemand op dit moment een glimlach op zijn/haar gezicht heeft
Geenszinsquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:12 schreef gianni61 het volgende:
nee, maar bij jou zie ik altijd grumpy cat voor mequote:
Serieus?quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, maar bij jou zie ik altijd grumpy cat voor me
ja, maar dan meer een perzische katquote:
hahaha geweldigquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar dan meer een perzische kat
Ja nu is het wel klaar.quote:
quote:
Huuuuuuuquote:
Ludo.quote:
HOE HOERRRRquote:
Beetje leven in de tentquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:12 schreef BlauweTijger het volgende:
Wel grappig dat de halve pagina al gaat over die domme reactie van 2NutZ. Hahah lol
Ludo..quote:
Als ik moest kiezen tussen geen muziek of josti band is de keuze snel gemaakt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beetje leven in de tentleer er nou eens van.
jostiband? ze hebben wel ritme yoquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als ik moest kiezen tussen geen muziek of josti band is de keuze snel gemaakt.
haha ik vond het serieus geweldigquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:23 schreef LudoSanders het volgende:
Oké ik stop, maar wil er graag bij vertellen dat ik het serieus echt geweldig gevonden heb hahaha![]()
Zou het zo nogmaals lezen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
haha ik vond het serieus geweldig
komt omdat je niet weet wanneer je moet stoppenquote:
Te vroeg gestopt denk je?quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
komt omdat je niet weet wanneer je moet stoppen
Doe je dat ook nog eens een keer. Normaal post je alleen in stomme SC's de hele dag en nooit meer hierquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:50 schreef Chai het volgende:
Maar ik heb wel bijgedragen aan het vullen van dit topic, zo ben ik dan ook wel weer
is chai over gelopen?quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doe je dat ook nog eens een keer. Normaal post je alleen in stomme SC's de hele dag en nooit meer hier
flierefluiter die alle sc's aandoet. sc sletjequote:
sc polygamie is best goed te doenquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
flierefluiter die alle sc's aandoet. sc sletje
Dat zalquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sc polygamie is best goed te doen
quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:58 schreef 2NutZ het volgende:
Is dat ook een nieuwe ontwikkeling Chai? dat je je inmiddels al zo speciaal voelt dat je niet meer quote?
Is dat ook een nieuwe ontwikkeling Chai? dat je je inmiddels al zo speciaal voelt dat je niet meer quote?
Is dit een retorische vraag?quote:
Hehehequote:
En waarschijnlijk gaat hij ook nog lang duren.quote:
Nee wicky speelt alleen op hier als iemand het er over heeft. Instant facepalm hier dan.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:59 schreef Chai het volgende:
Mis je de rage quotes?Sorry maar ik ben niet goed in snel posts terugvinden zonder de sherlockfunctie.
Serieus?quote:
Na het nogmaals te hebben gelezen kom ik toch tot de conclusie dat ik weldegelijk moest lachen, dus nee.quote:
Die troep nogmaals lezenquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Na het nogmaals te hebben gelezen kom ik toch tot de conclusie dat ik weldegelijk moest lachen, dus nee.
Ik heb je "wat is de overeenkomst tussen een tweeling en een massagraf? lijken op elkaar"-grap meermaals succesvol gekopieerd, waarvoor dankquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:24 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Na het nogmaals te hebben gelezen kom ik toch tot de conclusie dat ik weldegelijk moest lachen, dus nee.
wat is het verschil tussen een accu en een aspergeveld? op een accu zitten maar 2 polenquote:Op vrijdag 12 december 2014 18:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik heb je "wat is de overeenkomst tussen een tweeling en een massagraf? lijken op elkaar"-grap meermaals succesvol gekopieerd, waarvoor dank.
Zou de hele shift zo werkenquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:07 schreef Chocolatebear het volgende:
Weekend
Oh wacht, weekend is werken
terwijl je reed?quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:23 schreef madeliefff het volgende:
leuk man, 2 SC. godver mijn auto was bijna dood vandaag, er waren 2 pilaren ervoor gevallen, had zomaar erop kunnen zijn.
nee hehe op de parkeeplaats, zonder mij erinquote:
dat maakt het verhaal toch minder spannend..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |