Hommo.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik laat mijn borsthaar niet staan, omdat die 5 haren op elke borst echt debiel staanMet name 's zomers wil ik nog wel eens okselhaar bijhouden. Ontzettende metroman ben ik ook.
Afhankelijkheid is nooit fijn.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Te laat
Binnenkort eens een stoppoging ondernemen.
Maar ik vind het zo fijn
Dan ben je gewoon compleet ongevoelig waarschijnlijk.
Indo strugglesquote:Op donderdag 11 december 2014 15:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
'Zit ie er al in?'
'Weet ik niet'
Is aangeleerde schaamte. Het is volstrekt debiel dat jij het idee hebt dat je zou moeten scheren. En nee, dat doen mensen niet alleen maar voor zichzelf.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij kan dat. Ik niet, dan voel ik me een feministische hippie.
Vind dat niet zo raar eigenlijk.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik laat mijn borsthaar niet staan, omdat die 5 haren op elke borst echt debiel staanMet name 's zomers wil ik nog wel eens okselhaar bijhouden. Ontzettende metroman ben ik ook.
Haha, Modus' stokpaardje.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:11 schreef Modus het volgende:
[..]
Is aangeleerde schaamte. Het is volstrekt debiel dat jij het idee hebt dat je zou moeten scheren. En nee, dat doen mensen niet alleen maar voor zichzelf.
Ik hoef er niets mee. Hij is direct in de friendzone belandt.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:02 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Komt over als een dominant en controlerend type, ligt er maar aan of je daar zin in hebt.
Als jij dierenwelzijn heel hoog had zitten, zou je er niet voor kiezen om een gezond dier in te laten slapen. Ga je mond spoelen.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:11 schreef Jelia het volgende:
Ik heb dierenwelzijn heel hoog zitten.
Dus ja, als anderen daar niet zo secuur mee zijn als ik zelf dan botst dat.
Wat er hier in komt gaat er niet meer uit. Ik doe niet aan "geen zin meer in".
Soms kun je niet anders dan je dier weg doen. Houden van is ook het beste voor het dier kiezen.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:11 schreef Jelia het volgende:
Ik heb dierenwelzijn ook heel erg hoog zitten, daarom ga ik op zoek naar iets dat goed is naar goed is voor het dier zelf.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:11 schreef Jelia het volgende:
Inderdaad. Al is het vooral het slapen. Ik ben altijd een hele slechte slaper geweest en nu is dat niet meer zo. Als ik dan een tijdje probeer te stoppen komt die slapeloosheid weer terug en geef ik het maar opquote:Op donderdag 11 december 2014 15:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Afhankelijkheid is nooit fijn.
Meh, misschien. Als ik nog eens in de gelegenheid kom, kijk ik wel weer.
Vind ik erg rigide van je.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:11 schreef Jelia het volgende:
Dat zou minder erg zijn dan het dier in het asiel "dumpen"quote:Op donderdag 11 december 2014 15:13 schreef Samzz het volgende:
Waarom een gezond dier in laten slapen?
Is het ook niet.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind dat niet zo raar eigenlijk.
quote:Op donderdag 11 december 2014 15:11 schreef Jelia het volgende:
Het blijft vreemd dat zoiets doetquote:Op donderdag 11 december 2014 15:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik hoef er niets mee. Hij is direct in de friendzone belandt.
Hij zei dat het pure interesse was. Duidelijk gemaakt dat ie dat niet meer hoeft te doen.
Omdat Jelia dat blijkbaar beter vindt dan een dier naar het asiel brengen.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:13 schreef Samzz het volgende:
Waarom een gezond dier in laten slapen?
Een serieuze reactie van Modus.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:11 schreef Modus het volgende:
[..]
Is aangeleerde schaamte. Het is volstrekt debiel dat jij het idee hebt dat je zou moeten scheren. En nee, dat doen mensen niet alleen maar voor zichzelf.
Je ballen scheren...Nooit leuk om te doen.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:13 schreef Jelia het volgende:
Borsthaar moet er sowieso af, rughaar, okselhaar en elke andere haar ook. Op beenhaar na.
Ja dahaag. De asiels in NL zijn echt netjes.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zou minder erg zijn dan het dier in het asiel "dumpen"
Je gaat wel lekker he, met uit verband trekken van 1 zinquote:Op donderdag 11 december 2014 15:13 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Omdat Jelia dat blijkbaar beter vindt dan een dier naar het asiel brengen.
Slaat nergens op.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:13 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Omdat Jelia dat blijkbaar beter vindt dan een dier naar het asiel brengen.
Dat heeft ook veel te maken met een regelmatig leefpatroon.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Inderdaad. Al is het vooral het slapen. Ik ben altijd een hele slechte slaper geweest en nu is dat niet meer zo. Als ik dan een tijdje probeer te stoppen komt die slapeloosheid weer terug en geef ik het maar op
Lekker ding ben je, met of zonder 5 haartjes.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Lekker, met zoute slootsmaakquote:Op donderdag 11 december 2014 15:15 schreef Royco1 het volgende:
Oeh, een fittie.
Wie wil er allemaal popcorn?
quote:Op donderdag 11 december 2014 15:14 schreef Jelia het volgende:
[..]
Je gaat wel lekker he, met uit verband trekken van 1 zin
Wat zeg je hier, doos.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:53 schreef Jelia het volgende:
Ik zou m'n kat liever laten inslapen dan hem naar het asiel brengen als dump. Nederland heeft al zo'n kattenoverschot.
Vind dat echt heel erg laag.
Bovendien waarom de kat aaien als ze zelf aangeeft dat niet te willen?
Nee, inderdaad.quote:
Mja, uiteindelijk heeft haar ook gewoon een functiequote:Op donderdag 11 december 2014 15:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind dat niet zo raar eigenlijk.
Dus het moet allemaal maar tegelijk opgelost worden, eigenlijkquote:Op donderdag 11 december 2014 15:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat heeft ook veel te maken met een regelmatig leefpatroon.
Zoveel vrouwen gehoord die maar wat blij waren als bleek dat ze zich daar niet meer druk om hoefden te maken. De meeste mannen maakt het uiteindelijk ook echt geen reet uit of je er nu wel of niet een pluk op hebt staan.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een serieuze reactie van Modus.!
Zal best aangeleerd zijn, zoals zoveel dingen.Maar ik blijf het wel doen.
Ik vraag me af wat de functie van okselhaar is, in dat geval. En van schaamhaar.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mja, uiteindelijk heeft haar ook gewoon een functieHet is vooral cosmetisch. Klotsende oksels icm nat okselhaar in de zomer
ik heb alleen zoetequote:Op donderdag 11 december 2014 15:16 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Lekker, met zoute slootsmaak
Niet altijd. Ik leef best regelmatig maar ik heb echt slaapissues.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat heeft ook veel te maken met een regelmatig leefpatroon.
Zoveel zijn dat er niet toch? Volgens mij willen mannen en vrouwen wel ongeveer hetzelfde, haar is prima mits goed bijgewerkt.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:17 schreef Jelia het volgende:
Van die mannen die piepen over scheren of waxen, maar zelf alleen een kale poes willen bij een vrouw.
Zout graagquote:Op donderdag 11 december 2014 15:15 schreef Royco1 het volgende:
Oeh, een fittie.
Wie wil er allemaal popcorn?
Bilhaar scherenquote:Op donderdag 11 december 2014 15:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mja, uiteindelijk heeft haar ook gewoon een functieHet is vooral cosmetisch. Klotsende oksels icm nat okselhaar in de zomer
Stapje voor stapjequote:Op donderdag 11 december 2014 15:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dus het moet allemaal maar tegelijk opgelost worden, eigenlijk
Word er een beetje moedeloos van.
En door slaapissues wordt het ook weer lastig aan je leefpatroon vast te houden.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Niet altijd. Ik leef best regelmatig maar ik heb echt slaapissues.
Nou ik hoor het nog best wel eens.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:18 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Zoveel zijn dat er niet toch? Volgens mij willen mannen en vrouwen wel ongeveer hetzelfde, haar is prima mits goed bijgewerkt.
OK, zal het onthouden.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:19 schreef Jelia het volgende:
[..]
Nou ik hoor het nog best wel eens.
Moet er zelf niet aan denken, alles er af aub
Werk ze Sammiequote:Op donderdag 11 december 2014 15:19 schreef Samzz het volgende:
Dubbele nagel.
Nou ja, weer aan t werk.
Succesquote:Op donderdag 11 december 2014 15:19 schreef Samzz het volgende:
Dubbele nagel.
Nou ja, weer aan t werk.
Door mijn slaapissues is mijn leefpatroon daarop aangepastquote:Op donderdag 11 december 2014 15:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En door slaapissues wordt het ook weer lastig aan je leefpatroon vast te houden.
Okselhaar: Luchtdoorlating denk ik :$quote:Op donderdag 11 december 2014 15:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat de functie van okselhaar is, in dat geval. En van schaamhaar.
Wauw, jij bet goed in quoten, dikke duim voor jou!quote:
Ik heb dus als ik niets gebruik om in slaap te komen een patroon waarbij ik 's nachts een paar uur slaap, en dan na een paar dagen kapot ben en een halve dag op bed blijf liggenquote:Op donderdag 11 december 2014 15:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Door mijn slaapissues is mijn leefpatroon daarop aangepast
Okselhaar is ter bescherming van de lymfeklieren.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Okselhaar: Luchtdoorlating denk ik :$
Schaamhaar: Om vuiligheid op te vangen / tegen te houden.
Omdat er altijd wel mensen zijn die het kopen en meer geld nu eenmaal nooit weg is.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:22 schreef Myraela het volgende:
Dr. Oetker heeft een nieuw product "Meringue mix"
![]()
Wat de fuck, simpeler dan meringue kan het niet worden, waarom maken ze daar een mix voor?
Okselhaar is een beetje wat een opofferingsmetaal is op een boorplatformquote:Op donderdag 11 december 2014 15:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat de functie van okselhaar is, in dat geval. En van schaamhaar.
Ik wil een fatsoenlijke discussie met jou voeren. Dan moet je niet zo fucking autistisch doen in plaats van op een normale manier op mij te reageren. Jij hebt zelf ook een mooie quote knop gekregen en die mag je van mij part gebruiken als jij denkt dat je daar iets mee oplost. Ik trek helemaal niets uit zijn verband maar van dit soort mensen in deze samenleving die zeggen dat dierenwelzijn hoog in het vandaal staan terwijl ze een dier liever in laten slapen, hou op alsjeblieft.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:22 schreef Jelia het volgende:
[..]
Wauw, jij bet goed in quoten, dikke pluim voor jou!![]()
Toch een kanttekening:
Quote je volgende keer even het andere deel er ook bij?
Omdat mensen die nooit van het voedsel gehoord hebben denken, oh dat klinkt culinair, het is vast moeilijk. En dan kopen ze zo'n pakjequote:Op donderdag 11 december 2014 15:22 schreef Myraela het volgende:
![]()
Wat de fuck, simpeler dan meringue kan het niet worden, waarom maken ze daar een mix voor?
Ik slaap comateus. Ik word elke ochtend stijf wakker en ik zet regelmatig mijn wekker uit zonder medeweten.... ook niet grappig.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb dus als ik niets gebruik om in slaap te komen een patroon waarbij ik 's nachts een paar uur slaap, en dan na een paar dagen kapot ben en een halve dag op bed blijf liggen
huehuehuequote:Op donderdag 11 december 2014 15:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik word elke ochtend stijf wakker
Hohohihiquote:
Kaal hoeft ook niet,bijgehouden wel. Maar ik hou het zelf ook bij.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:17 schreef Jelia het volgende:
Van die mannen die piepen over scheren of waxen, maar zelf alleen een kale poes willen bij een vrouw.
Ligt het aan mij dat ik niet weet wat merengue is?quote:Op donderdag 11 december 2014 15:22 schreef Myraela het volgende:
![]()
Herkenbaar, al kost het me veel moeite om in slaap te vallen doordat ik veel pieker.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik slaap comateus. Ik word elke ochtend stijf wakker en ik zet regelmatig mijn wekker uit zonder medeweten.... ook niet grappig.
Nog niet, maar vind je het niet zonde om na de eerste 2 delen niet de afloop te zien? Ik ga sowieso.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:29 schreef Harmankardon het volgende:
Iemand al naar de Hobbit geweest? Krijgt nogal gemengde recensies en ik wil niet 2,5 uur naar een computerspel kijken.
De eerste twee vielen tegen. Dus ik ga sowieso nietquote:Op donderdag 11 december 2014 15:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nog niet, maar vind je het niet zonde om na de eerste 2 delen niet de afloop te zien? Ik ga sowieso.
Meringue zijn gewoon schuimpjes. Opgeklopte eiwitten met suiker, gedroogd in de oven.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:34 schreef yats het volgende:
Ligt het aan mij dat ik niet weet wat merengue is?
Ik vond het iets te kinderlijk (die grote trolquote:Op donderdag 11 december 2014 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De eerste twee vielen tegen. Dus ik ga sowieso niet
Goed punt, maar kan ook wachten op de Tim Kuik-release natuurlijk.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nog niet, maar vind je het niet zonde om na de eerste 2 delen niet de afloop te zien? Ik ga sowieso.
wat voor een koekjes bak je?quote:Op donderdag 11 december 2014 16:48 schreef Myraela het volgende:
De eerste koekjes liggen in mijn nieuwe oven, ben benieuwd.
normale zanddeeg koekjes, in de vorm van zo'n rood/wit zuurstokje voor in de kerstboom.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat voor een koekjes bak je?
Heb je ook al een kerstboom?quote:Op donderdag 11 december 2014 16:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
normale zanddeeg koekjes, in de vorm van zo'n rood/wit zuurstokje voor in de kerstboom.
Een mini boompje.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb je ook al een kerstboom?
quote:Op donderdag 11 december 2014 16:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een mini boompje.Meer een struik in de vorm van een kerstboom.
Even kijken of dat dadelijk thuis lukt.quote:
Ik zag deze reactie als lapo staan en dacht even dat het was in het andere topic op dit:quote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Poep-update vanaf het toilet.
Mijn poep is niet meer groen. Het is nu bruin-groen
Mag ik in je tent slapen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 december 2014 17:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mag ik in je tent slapen?Bedenk me dat ik al heel lang niet gekampeerd heb.
Nee stap nu in de autoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was een eufemisme
He, wat is dezequote:Op donderdag 11 december 2014 17:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zag deze reactie als lapo staan en dacht even dat het was in het andere topic op dit:
[..]
Nee joh, lekker back to basics en op survivaltochtquote:Op donderdag 11 december 2014 17:23 schreef Moppert het volgende:
Nu heb ik zin in onze vakantie![]()
kamperen ftw.
Maar dan wel lui en een kant en klare tent met bedden enzo
Is dit ook een eufemisme?quote:Op donderdag 11 december 2014 17:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee joh, lekker back to basics en op survivaltocht
Myr wil alleen foto's van mijn strakke billetjesquote:Op donderdag 11 december 2014 17:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik dacht dat Myr pics wilde van je bruin/groene poepjes.
Ik ook.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Myr wil alleen foto's van mijn strakke billetjes
ik ben blij voor je, Thijs!quote:Op donderdag 11 december 2014 17:39 schreef El_Thijs het volgende:
El_Thijs is heel erg blij
Want er komt een tweede gesprek voor mij!
Ik werd vandaag gebeld door het bedrijf waar ik dinsdag op gesprek was geweest, en ze vroegen hoe ik het ervaren had. Ik gaf aan dat ik het positief ervaren had, en dat bleek bij hen ook zo te zijn. Toen ik dat hoorde sprong ik een gat in de lucht
Dit zou echt hét kerstcadeau zijn, als dit echt iets zal gaan worden
Dank je Artquote:Op donderdag 11 december 2014 17:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
ik ben blij voor je, Thijs!
Nice! Let's hope so!quote:Op donderdag 11 december 2014 17:39 schreef El_Thijs het volgende:
Ik werd vandaag gebeld door het bedrijf waar ik dinsdag op gesprek was geweest, en ze vroegen hoe ik het ervaren had. Ik gaf aan dat ik het positief ervaren had, en dat bleek bij hen ook zo te zijn. Toen ik dat hoorde sprong ik een gat in de lucht
Thanks!quote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 17:39 schreef El_Thijs het volgende:
Thanksquote:Op donderdag 11 december 2014 17:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goed nieuws, Thijs.
Je mag vaak op gesprek komen. Schrijf je van die goede brieven?
Thanks Barb!quote:
Thanks!quote:Op donderdag 11 december 2014 17:46 schreef Californium het volgende:
Fijn thijs!
Je weet dat een borrel is afgelopen als je tijdens een gesprek waar het oppervlakkig over scharrels gaat door de zeug van de afdeling wordt onderbroken met de woorden; "ik vind het op dat gebied wel jammer dat ik mijn vrijgezelle leven heb opgegeven want…."
Ook als zeug kan je een leuk leven hebben hoor.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:46 schreef Californium het volgende:
Fijn thijs!
Je weet dat een borrel is afgelopen als je tijdens een gesprek waar het oppervlakkig over scharrels gaat door de zeug van de afdeling wordt onderbroken met de woorden; "ik vind het op dat gebied wel jammer dat ik mijn vrijgezelle leven heb opgegeven want…."
Later opnieuw opstarten toch gewoon?quote:Op donderdag 11 december 2014 17:47 schreef Myraela het volgende:
Ik haat die windows updates waarvoor je opnieuw moet opstarten, ik ben zo'n typje dat enorm veel tabs open heeft staan.Kun je dat niet uit zetten?
Ja, maar ik ken haar langer dan vandaag, blijven zitten betekend dat je de fijne details krijgt te horen...quote:Op donderdag 11 december 2014 17:47 schreef Moppert het volgende:
[..]
Ook als zeug kan je een leuk leven hebben hoor.
Ja, elke keer 4 uur, maar daar schiet ik niets mee op.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Later opnieuw opstarten toch gewoon?
Ach als iemand dat vind mag dat toch?quote:Op donderdag 11 december 2014 17:46 schreef Californium het volgende:
Fijn thijs!
quote:Op donderdag 11 december 2014 17:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach als iemand dat vind mag dat toch?
quote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 17:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja, maar ik ken haar langer dan vandaag, blijven zitten betekend dat je de fijne details krijgt te horen...
Ja dat kan je uitzettenquote:Op donderdag 11 december 2014 17:47 schreef Myraela het volgende:
Ik haat die windows updates waarvoor je opnieuw moet opstarten, ik ben zo'n typje dat enorm veel tabs open heeft staan.Kun je dat niet uit zetten?
Dan moet je zeggen dat je daar niet op zit te wachten als ze begint.quote:
Of je gaat naar huis zoals ik deedquote:Op donderdag 11 december 2014 17:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan moet je zeggen dat je daar niet op zit te wachten als ze begint.
Tja dat is ook een oplossing.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Of je gaat naar huis zoals ik deedLaat andere mensen zich daar maar me vermaken
tmiquote:
Nice!quote:Op donderdag 11 december 2014 17:39 schreef El_Thijs het volgende:
Leuk voor je!quote:Op donderdag 11 december 2014 17:39 schreef El_Thijs het volgende:
Pizzaquote:
Thanks Royquote:
quote:
quote:
quote:
Dank allenquote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 18:13 schreef Myraela het volgende:
koekjes in mijn boompje, cute he?
[ afbeelding ]
Zou eten.quote:Op donderdag 11 december 2014 18:13 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ahwquote:Op donderdag 11 december 2014 18:13 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Hangen ze er nog?quote:Op donderdag 11 december 2014 18:13 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Dawsons Creek?quote:
Waarom durf je niet als ze met vriendinnen is?quote:Op donderdag 11 december 2014 18:26 schreef netchip het volgende:
Ik heb nog steeds niet dat ene meisje mee naar de bios gevraagd. Ik krijg de kans gewoon niet, ze is altijd met haar vriendinnen.
En op Whatsapp vragen, vind ik niet echt... van zelfverzekerdheid getuigen?
Ja!quote:
Zij is zo knap dat dat niet hoeft.quote:Op donderdag 11 december 2014 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De onderste heeft geen dakjes wenkbrauw.
Omdat de mening van sommigen wordt beïnvloed door de vriend(in)nen waar diegene op dat moment bij is, en dat sluit ik liever uit. Ik hoor liever haar eigen mening.quote:Op donderdag 11 december 2014 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom durf je niet als ze met vriendinnen is?
Getuigt juist van lef om het dan te doen, toch?
Die mening zal er dan ook toe doen als je het vraagt waar ze niet bij zijn.quote:Op donderdag 11 december 2014 18:28 schreef netchip het volgende:
[..]
Omdat de mening van sommigen wordt beïnvloed door de vriend(in)nen waar diegene op dat moment bij is, en dat sluit ik liever uit. Ik hoor liever haar eigen mening.
Als ze het heel zachtjes vraagt kan ze em hard krijgen tochquote:Op donderdag 11 december 2014 18:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja zou wel raken als ze lief vraagt
Hard, zacht, wat ze maar wilquote:Op donderdag 11 december 2014 18:29 schreef rival het volgende:
[..]
Als ze het heel zachtjes vraagt kan ze em hard krijgen toch
Toch zorgen dat je een moment alleen bent... Of het haar vragen..quote:Op donderdag 11 december 2014 18:26 schreef netchip het volgende:
Ik heb nog steeds niet dat ene meisje mee naar de bios gevraagd. Ik krijg de kans gewoon niet, ze is altijd met haar vriendinnen.
En op Whatsapp vragen, vind ik niet echt... van zelfverzekerdheid getuigen?
Ziet er wel uit als een lief zacht meisje.quote:Op donderdag 11 december 2014 18:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja!
[..]
Zij is zo knap dat dat niet hoeft.
Inwendig?quote:Op donderdag 11 december 2014 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ziet er wel uit als een lief zacht meisje.
Zou eventueel knuffelen.
Whatever. Ik vraag 't wel gewoon.quote:Op donderdag 11 december 2014 18:29 schreef Moppert het volgende:
[..]
Die mening zal er dan ook toe doen als je het vraagt waar ze niet bij zijn.
Als ze zich zo laat beïnvloeden.
Of gewoon waar haar vriendinnen bij zijn.quote:Op donderdag 11 december 2014 18:31 schreef rival het volgende:
[..]
Toch zorgen dat je een moment alleen bent... Of het haar vragen..
Of dit als excuus gebruiken om het toch via whatsapp te doen
Dacht dat je dat wilde voorkomenquote:Op donderdag 11 december 2014 18:37 schreef netchip het volgende:
[..]
Of gewoon waar haar vriendinnen bij zijn.
Dat wil ik inderdaad liever.quote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 18:13 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
op haar af stappen en zeggen: 'Hoi! kan ik je misschien even onder 4 ogen spreken? ' en dan loop je met haar weg..quote:Op donderdag 11 december 2014 18:42 schreef netchip het volgende:
[..]
Dat wil ik inderdaad liever.Maar ik loop hier nu al twee weken mee, en ik word er eerlijk gezegd moe van.
Celibaat and proudquote:Op donderdag 11 december 2014 18:59 schreef rival het volgende:
[..]
Welke vent niet?
Naast kaneel dan....
Iedere vent. Zo voorspelbaar dat het sad is.quote:Op donderdag 11 december 2014 18:59 schreef rival het volgende:
[..]
Welke vent niet?
Naast kaneel dan....
Voorspel is niet nodigquote:Op donderdag 11 december 2014 19:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iedere vent. Zo voorspelbaar dat het sad is.
Ja plaats een plaatje van Johnny Depp en alle vrouwen reageren totaal andersquote:Op donderdag 11 december 2014 19:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iedere vent. Zo voorspelbaar dat het sad is.
Daar noem je dan ook wel een man... Buitenaards. Al zijn er heel veel vrouwen die Johnny niet zouden doen.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:04 schreef rival het volgende:
[..]
Ja plaats een plaatje van Johnny Depp en alle vrouwen reageren totaal anders
De acteur die Iron Man speelt, toch? Dat vind ik wel een aantrekkelijke man, jaquote:Op donderdag 11 december 2014 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Samzz, vind jij Robert Downey Jr. aantrekkelijk?
Ik doe met je mee hoor.quote:
Statham was toch meer Yv d'r ding?quote:Op donderdag 11 december 2014 19:09 schreef Faxie het volgende:
Kijk Samzz, in parate toestand voor jou
[ afbeelding ]
Samzz toch?quote:Op donderdag 11 december 2014 19:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Statham was toch meer Yv d'r ding?
Amaiquote:Op donderdag 11 december 2014 19:09 schreef Faxie het volgende:
Kijk Samzz, in parate toestand voor jou
[ afbeelding ]
Die is ook populair onder vrouwen hoor ik.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
De acteur die Iron Man speelt, toch? Dat vind ik wel een aantrekkelijke man, ja.
Dat is hij, ja.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
De acteur die Iron Man speelt, toch? Dat vind ik wel een aantrekkelijke man, ja.
Er is natuurlijk ook voor mij iemand waarbij ik me wel dusdanig prettig zal voelen dat ik overstag zal gaan.quote:
Dat zou wel kunnen, ja...quote:Op donderdag 11 december 2014 19:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die is ook populair onder vrouwen hoor ik.
Maar... Jij lijkt niet echt op hem of zoquote:Op donderdag 11 december 2014 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is hij, ja.
Ik kreeg een keer een dronken sms-je dat iemand mij wel zou doen als ik op hem leek.
Ik vind hem op zich niet lelijk, maar ook niet echt aantrekkelijk. Hij lijkt een beetje "scruffy". Ik kan niet op het Nederlandse woord komen.
[..]
Er is natuurlijk ook voor mij iemand waarbij ik me wel dusdanig prettig zal voelen dat ik overstag zal gaan.
Oh vast, maar niet veel.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:11 schreef rival het volgende:
[..]
Zo zullen er toch ook mannen over die vrouwen praten.. Come on Sammetje
Dan beide.quote:
Een algeheel celibaatleef is ook niet de bedoeling natuurlijk.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is natuurlijk ook voor mij iemand waarbij ik me wel dusdanig prettig zal voelen dat ik overstag zal gaan.
Ik denk dat ze hem als voorbeeld nam omdat ze die avond naar Iron Man was geweest en me eerst daarover een berichtje stuurde.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar... Jij lijkt niet echt op hem of zo?
Ik snap wel wat je bedoelt, trouwens.
Ach, ik zou dat geen probleem vinden. Het is alleen niet dat ik het bij voorbaat uitsluit.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan beide.
[..]
Een algeheel celibaatleef is ook niet de bedoeling natuurlijk.
Wel een kutbericht trouwens.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hem als voorbeeld nam omdat ze die avond naar Iron Man was geweest en me eerst daarover een berichtje stuurde.
Of wegens mijn lengte?
[..]
Je bent niet tokkie genoeg. Herkenbaar probleem, heb een heel chagrijnig hoofd maar het is niet effectief genoeg!quote:Op donderdag 11 december 2014 19:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom gaan er steeds vaker (oudere) vrouwen tegen me aan praten in de winkel?
Is mijn lichaamstaal nog niet gesloten genoeg
Hmmm.... Zou kunnen.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hem als voorbeeld nam omdat ze die avond naar Iron Man was geweest en me eerst daarover een berichtje stuurde.
Of wegens mijn lengte?
[..]
Ach, ik zou dat geen probleem vinden. Het is alleen niet dat ik het bij voorbaat uitsluit.
"Als je niet dik en een lul was, zou ik je doen"quote:Op donderdag 11 december 2014 19:22 schreef rival het volgende:
[..]
Wel een kutbericht trouwens.
Als je er anders uit zou zien zou ik je doen!
Ze willen in je broekje.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Das toch best weer een verschil met wat zij zei!quote:Op donderdag 11 december 2014 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"Als je niet dik en een lul was, zou ik je doen"
[..]
Herkenbaar, ik denk dat ze zich vervelen of om een praatje verlegen zitten.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Dan moet je lachen.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:29 schreef Samzz het volgende:
Ik heb van nature een chagrijnige kop. Ik baal daar echt van.
Ik heb een tijdje een aygo gereden toen was het ook altijd raak bij het tankstation..quote:Op donderdag 11 december 2014 19:30 schreef yats het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik denk dat ze zich vervelen of om een praatje verlegen zitten.
Echt? Ik ook, maar het scheelt veel gepraat. Afgezien van de vieze ouwe kerels die:" je bent veel mooier als je lacht" roepenquote:Op donderdag 11 december 2014 19:29 schreef Samzz het volgende:
Weet ik.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:29 schreef rival het volgende:
[..]
Das toch best weer een verschil met wat zij zei!
Voorheen gebeurde dat me nooit. Echt iets van de laatste tijd.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:30 schreef yats het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik denk dat ze zich vervelen of om een praatje verlegen zitten.
Ik ook, vroeger.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:29 schreef Samzz het volgende:
Komt omdat je slanker bent tegenwoordigquote:Op donderdag 11 december 2014 19:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Voorheen gebeurde dat me nooit. Echt iets van de laatste tijd.
[..]
Ik ook, vroeger.Mensen die je constant vragen of je somber bent, terwijl je je prima voelt.
ik heb dat ook.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:29 schreef Samzz het volgende:
Bij de 5e ben je het ook daadwerkelijkquote:Op donderdag 11 december 2014 19:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik heb dat ook.
Elke keer weer uitleggen dat je helemaal niet chagrijnig bent.
Om chagrijnig van te worden gewoon.
Ja, ik vind dat niet leuk. Als ik neutraal kijk, zelfs als ik vrolijk ben, lijkt het net alsof ik een pesthumeur heb.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Echt? Ik ook, maar het scheelt veel gepraat. Afgezien van de vieze ouwe kerels die:" je bent veel mooier als je lacht" roepen![]()
Ja, of inderdaad mannen die roepen 'Als je lacht ben je leuker'quote:Op donderdag 11 december 2014 19:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[..]
Ik ook, vroeger.Mensen die je constant vragen of je somber bent, terwijl je je prima voelt.
Ja, inderdaad.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik heb dat ook.
Elke keer weer uitleggen dat je helemaal niet chagrijnig bent.
Om chagrijnig van te worden gewoon.
Kan me niet voorstellen dat oudere vrouwen daarop letten.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt omdat je slanker bent tegenwoordig
Je uitstraling wel. Die is daardoor veranderd, denk ik.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat oudere vrouwen daarop letten.
Fijne avond yatsquote:Op donderdag 11 december 2014 19:48 schreef yats het volgende:
Tijd voor de sportschool. Fijne avond allen
Spotze! Tijd voor een drankje met vrienden hier.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:48 schreef yats het volgende:
quote:Op donderdag 11 december 2014 19:48 schreef yats het volgende:
Hier bij de Appie lig je gewoon in 't schapquote:Op donderdag 11 december 2014 19:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ja, in België hebben ze nog steeds soep naar me vernoemd.
Haha ja je mag wel iets vaker glimlachenquote:Op donderdag 11 december 2014 19:29 schreef Samzz het volgende:
Je wordt ouder, ze gaan je als een van hun zienquote:Op donderdag 11 december 2014 19:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[..]
Stuur je nudiesquote:Op donderdag 11 december 2014 19:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha ja je mag wel iets vaker glimlachen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Oh, shut up.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha ja je mag wel iets vaker glimlachen![]()
Nee ik druk de soepdoosjes, doosquote:Op donderdag 11 december 2014 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij drukt de tv-reclame voor soep?
Ja no shit. Kijk even wat je zelf neerzet, doos.quote:
Je wist heus wel wat ik bedoeldequote:Op donderdag 11 december 2014 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja no shit. Kijk even wat je zelf neerzet, doos.
Iets persoonlijks.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:02 schreef Samzz het volgende:
Mijn god, wat geef je nu aan iemand die fucking alles al heeft?
Daar moet je niet nu ineens aan denken... Daarvoor moet je het hele jaar luisterenquote:Op donderdag 11 december 2014 20:02 schreef Samzz het volgende:
Oh, ik weet wel wat hij wil. Maar dat is niet te betalen voor de normaal verdienende mens.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:04 schreef rival het volgende:
[..]
Daar moet je niet nu ineens aan denken... Daarvoor moet je het hele jaar luisteren
Maar wat kaneel zegt!
Als het van jou komt, al is het 'maar' een gemeende knuffel, vind ik het meer dan prima!quote:Op donderdag 11 december 2014 20:02 schreef Samzz het volgende:
Geef hem iets slechts... Vraag meteen om salarisverhogingquote:Op donderdag 11 december 2014 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik weet wel wat hij wil. Maar dat is niet te betalen voor de normaal verdienende mens.
Dat is fijnquote:Op donderdag 11 december 2014 20:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Als het van jou komt, al is het 'maar' een gemeende knuffel, vind ik het meer dan prima!
Ik krijg van hen ook toffe cadeau's.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:06 schreef rival het volgende:
[..]
Boeie dan... Een fles drank of een bon van iets...
Nu voel ik me goedkoopquote:Op donderdag 11 december 2014 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier bij de Appie lig je gewoon in 't schap.
Ja wat kaneel zei dus.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik krijg van hen ook toffe cadeau's.
Zou ik erg blij mee zijn!!quote:Op donderdag 11 december 2014 20:08 schreef Samzz het volgende:
Ik heb mijn andere werkgever een tekening gegeven. Daar kan ik nu niet meer mee aankomen natuurlijk.
Hij is homoquote:Op donderdag 11 december 2014 20:09 schreef rival het volgende:
[..]
Ja wat kaneel zei dus.
Misschien kan je iets samen met zijn vrouw/andere collega doen als het te duur is?
Nee, dat is nu afgezaagd. Daarnaast, ik heb helemaal geen zin om tekeningen te maken.quote:
Geef maar hier danquote:Op donderdag 11 december 2014 20:00 schreef Koen66 het volgende:
Chocoladeletters moeten echt niet in de kast liggen hier
Een buttplug in zijn favoriete kleurquote:Op donderdag 11 december 2014 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is homo. En ik ga sowieso iets samen met m'n andere collega doen. Maar zelfs dan is dat wat hij wil voor ons niet betaalbaar... En het moet wel leuk blijven, vind ik.
IK zou er blij mee zijn zei ik dan ookquote:Op donderdag 11 december 2014 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat is nu afgezaagd. Daarnaast, ik heb helemaal geen zin om tekeningen te maken.
M'n Royco wat doe je?quote:Op donderdag 11 december 2014 20:10 schreef rival het volgende:
[..]
Waarom? Nu mag je nog harder stampen.
Pomp die shit uit je achterbaaaaakquote:Op donderdag 11 december 2014 20:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan pompte je uit m'n speakers.
Godverquote:Op donderdag 11 december 2014 20:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan pompte je uit m'n speakers.
Ja, oké oké.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:11 schreef rival het volgende:
[..]
IK zou er blij mee zijn zei ik dan ook
Dit moet een PhotoShop zijn.quote:
Ik hoop hetquote:Op donderdag 11 december 2014 20:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dit moet een PhotoShop zijn.
Toch?
Toch?!
TOCH?!
ze houden het hier niet erg lang uit in de kast... Te lekkerquote:
Minder dan vandaag hoorquote:Op donderdag 11 december 2014 20:21 schreef Samzz het volgende:
Het gaat morgen stormen hier, zeggen ze.
vandaag en morgen zeer zware windstotenquote:Op donderdag 11 december 2014 20:21 schreef Samzz het volgende:
Het gaat morgen stormen hier, zeggen ze.
Vandaag geen storm gezien. Wel veel wind.quote:
Het weer komt net voorbij hij zei morgenochtend begint het juist erger te worden...quote:
Dat BIKK van Bikkembergs staat wel gespiegeld terwijl de tattoo niet gespiegeld is. Ik ken het merk niet voldoende om te oordelen hierover, maar het kan wel een aanwijzing zijn.quote:
Nou, dat is wat ze in Belgenland ook zeggen.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:23 schreef rival het volgende:
[..]
Het weer komt net voorbij hij zei morgenochtend begint het juist erger te worden...
Volgens mij...
Ik let zo beroerd op in winkels, dacht dat Royco hier ook nog bestondquote:
Vandaag:quote:Op donderdag 11 december 2014 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vandaag geen storm gezien. Wel veel wind.
Morgenochtend aan de kust even ja.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:23 schreef rival het volgende:
[..]
Het weer komt net voorbij hij zei morgenochtend begint het juist erger te worden...
Volgens mij...
Ja, wat ik zeg. Vandaag geen storm gezien.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vandaag:
[ afbeelding ]
Morgen:
[ afbeelding ]
Ja wat ik zeg, morgen ook nietquote:Op donderdag 11 december 2014 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, wat ik zeg. Vandaag geen storm gezien.
Dan kom je niet in de buurten waar ik komquote:Op donderdag 11 december 2014 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg Antwerpen. Niet vage zooi
.
Nee, dat denk ik niet neequote:Op donderdag 11 december 2014 20:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan kom je niet in de buurten waar ik kom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |