Ja, oké oké.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:11 schreef rival het volgende:
[..]
IK zou er blij mee zijn zei ik dan ook
Dit moet een PhotoShop zijn.quote:
Ik hoop hetquote:Op donderdag 11 december 2014 20:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dit moet een PhotoShop zijn.
Toch?
Toch?!
TOCH?!
ze houden het hier niet erg lang uit in de kast... Te lekkerquote:
Minder dan vandaag hoorquote:Op donderdag 11 december 2014 20:21 schreef Samzz het volgende:
Het gaat morgen stormen hier, zeggen ze.
vandaag en morgen zeer zware windstotenquote:Op donderdag 11 december 2014 20:21 schreef Samzz het volgende:
Het gaat morgen stormen hier, zeggen ze.
Vandaag geen storm gezien. Wel veel wind.quote:
Het weer komt net voorbij hij zei morgenochtend begint het juist erger te worden...quote:
Dat BIKK van Bikkembergs staat wel gespiegeld terwijl de tattoo niet gespiegeld is. Ik ken het merk niet voldoende om te oordelen hierover, maar het kan wel een aanwijzing zijn.quote:
Nou, dat is wat ze in Belgenland ook zeggen.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:23 schreef rival het volgende:
[..]
Het weer komt net voorbij hij zei morgenochtend begint het juist erger te worden...
Volgens mij...
Ik let zo beroerd op in winkels, dacht dat Royco hier ook nog bestondquote:
Vandaag:quote:Op donderdag 11 december 2014 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vandaag geen storm gezien. Wel veel wind.
Morgenochtend aan de kust even ja.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:23 schreef rival het volgende:
[..]
Het weer komt net voorbij hij zei morgenochtend begint het juist erger te worden...
Volgens mij...
Ja, wat ik zeg. Vandaag geen storm gezien.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vandaag:
[ afbeelding ]
Morgen:
[ afbeelding ]
Ja wat ik zeg, morgen ook nietquote:Op donderdag 11 december 2014 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, wat ik zeg. Vandaag geen storm gezien.
Dan kom je niet in de buurten waar ik komquote:Op donderdag 11 december 2014 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg Antwerpen. Niet vage zooi
.
Nee, dat denk ik niet neequote:Op donderdag 11 december 2014 20:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan kom je niet in de buurten waar ik kom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |