Ik denk dat ze hem als voorbeeld nam omdat ze die avond naar Iron Man was geweest en me eerst daarover een berichtje stuurde.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar... Jij lijkt niet echt op hem of zo?
Ik snap wel wat je bedoelt, trouwens.
Ach, ik zou dat geen probleem vinden. Het is alleen niet dat ik het bij voorbaat uitsluit.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan beide.
[..]
Een algeheel celibaatleef is ook niet de bedoeling natuurlijk.
Wel een kutbericht trouwens.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hem als voorbeeld nam omdat ze die avond naar Iron Man was geweest en me eerst daarover een berichtje stuurde.
Of wegens mijn lengte?
[..]
Je bent niet tokkie genoeg. Herkenbaar probleem, heb een heel chagrijnig hoofd maar het is niet effectief genoeg!quote:Op donderdag 11 december 2014 19:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom gaan er steeds vaker (oudere) vrouwen tegen me aan praten in de winkel?
Is mijn lichaamstaal nog niet gesloten genoeg
Hmmm.... Zou kunnen.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hem als voorbeeld nam omdat ze die avond naar Iron Man was geweest en me eerst daarover een berichtje stuurde.
Of wegens mijn lengte?
[..]
Ach, ik zou dat geen probleem vinden. Het is alleen niet dat ik het bij voorbaat uitsluit.
"Als je niet dik en een lul was, zou ik je doen"quote:Op donderdag 11 december 2014 19:22 schreef rival het volgende:
[..]
Wel een kutbericht trouwens.
Als je er anders uit zou zien zou ik je doen!
Ze willen in je broekje.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Das toch best weer een verschil met wat zij zei!quote:Op donderdag 11 december 2014 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"Als je niet dik en een lul was, zou ik je doen"
[..]
Herkenbaar, ik denk dat ze zich vervelen of om een praatje verlegen zitten.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Dan moet je lachen.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:29 schreef Samzz het volgende:
Ik heb van nature een chagrijnige kop. Ik baal daar echt van.
Ik heb een tijdje een aygo gereden toen was het ook altijd raak bij het tankstation..quote:Op donderdag 11 december 2014 19:30 schreef yats het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik denk dat ze zich vervelen of om een praatje verlegen zitten.
Echt? Ik ook, maar het scheelt veel gepraat. Afgezien van de vieze ouwe kerels die:" je bent veel mooier als je lacht" roepenquote:Op donderdag 11 december 2014 19:29 schreef Samzz het volgende:
Weet ik.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:29 schreef rival het volgende:
[..]
Das toch best weer een verschil met wat zij zei!
Voorheen gebeurde dat me nooit. Echt iets van de laatste tijd.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:30 schreef yats het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik denk dat ze zich vervelen of om een praatje verlegen zitten.
Ik ook, vroeger.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:29 schreef Samzz het volgende:
Komt omdat je slanker bent tegenwoordigquote:Op donderdag 11 december 2014 19:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Voorheen gebeurde dat me nooit. Echt iets van de laatste tijd.
[..]
Ik ook, vroeger.Mensen die je constant vragen of je somber bent, terwijl je je prima voelt.
ik heb dat ook.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:29 schreef Samzz het volgende:
Bij de 5e ben je het ook daadwerkelijkquote:Op donderdag 11 december 2014 19:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik heb dat ook.
Elke keer weer uitleggen dat je helemaal niet chagrijnig bent.
Om chagrijnig van te worden gewoon.
Ja, ik vind dat niet leuk. Als ik neutraal kijk, zelfs als ik vrolijk ben, lijkt het net alsof ik een pesthumeur heb.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Echt? Ik ook, maar het scheelt veel gepraat. Afgezien van de vieze ouwe kerels die:" je bent veel mooier als je lacht" roepen![]()
Ja, of inderdaad mannen die roepen 'Als je lacht ben je leuker'quote:Op donderdag 11 december 2014 19:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[..]
Ik ook, vroeger.Mensen die je constant vragen of je somber bent, terwijl je je prima voelt.
Ja, inderdaad.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik heb dat ook.
Elke keer weer uitleggen dat je helemaal niet chagrijnig bent.
Om chagrijnig van te worden gewoon.
Kan me niet voorstellen dat oudere vrouwen daarop letten.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt omdat je slanker bent tegenwoordig
Je uitstraling wel. Die is daardoor veranderd, denk ik.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat oudere vrouwen daarop letten.
Fijne avond yatsquote:Op donderdag 11 december 2014 19:48 schreef yats het volgende:
Tijd voor de sportschool. Fijne avond allen
Spotze! Tijd voor een drankje met vrienden hier.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:48 schreef yats het volgende:
quote:Op donderdag 11 december 2014 19:48 schreef yats het volgende:
Hier bij de Appie lig je gewoon in 't schapquote:Op donderdag 11 december 2014 19:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh ja, in België hebben ze nog steeds soep naar me vernoemd.
Haha ja je mag wel iets vaker glimlachenquote:Op donderdag 11 december 2014 19:29 schreef Samzz het volgende:
Je wordt ouder, ze gaan je als een van hun zienquote:Op donderdag 11 december 2014 19:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[..]
Stuur je nudiesquote:Op donderdag 11 december 2014 19:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha ja je mag wel iets vaker glimlachen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Oh, shut up.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha ja je mag wel iets vaker glimlachen![]()
Nee ik druk de soepdoosjes, doosquote:Op donderdag 11 december 2014 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij drukt de tv-reclame voor soep?
Ja no shit. Kijk even wat je zelf neerzet, doos.quote:
Je wist heus wel wat ik bedoeldequote:Op donderdag 11 december 2014 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja no shit. Kijk even wat je zelf neerzet, doos.
Iets persoonlijks.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:02 schreef Samzz het volgende:
Mijn god, wat geef je nu aan iemand die fucking alles al heeft?
Daar moet je niet nu ineens aan denken... Daarvoor moet je het hele jaar luisterenquote:Op donderdag 11 december 2014 20:02 schreef Samzz het volgende:
Oh, ik weet wel wat hij wil. Maar dat is niet te betalen voor de normaal verdienende mens.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:04 schreef rival het volgende:
[..]
Daar moet je niet nu ineens aan denken... Daarvoor moet je het hele jaar luisteren
Maar wat kaneel zegt!
Als het van jou komt, al is het 'maar' een gemeende knuffel, vind ik het meer dan prima!quote:Op donderdag 11 december 2014 20:02 schreef Samzz het volgende:
Geef hem iets slechts... Vraag meteen om salarisverhogingquote:Op donderdag 11 december 2014 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik weet wel wat hij wil. Maar dat is niet te betalen voor de normaal verdienende mens.
Dat is fijnquote:Op donderdag 11 december 2014 20:06 schreef artelligence het volgende:
[..]
Als het van jou komt, al is het 'maar' een gemeende knuffel, vind ik het meer dan prima!
Ik krijg van hen ook toffe cadeau's.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:06 schreef rival het volgende:
[..]
Boeie dan... Een fles drank of een bon van iets...
Nu voel ik me goedkoopquote:Op donderdag 11 december 2014 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier bij de Appie lig je gewoon in 't schap.
Ja wat kaneel zei dus.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik krijg van hen ook toffe cadeau's.
Zou ik erg blij mee zijn!!quote:Op donderdag 11 december 2014 20:08 schreef Samzz het volgende:
Ik heb mijn andere werkgever een tekening gegeven. Daar kan ik nu niet meer mee aankomen natuurlijk.
Hij is homoquote:Op donderdag 11 december 2014 20:09 schreef rival het volgende:
[..]
Ja wat kaneel zei dus.
Misschien kan je iets samen met zijn vrouw/andere collega doen als het te duur is?
Nee, dat is nu afgezaagd. Daarnaast, ik heb helemaal geen zin om tekeningen te maken.quote:
Geef maar hier danquote:Op donderdag 11 december 2014 20:00 schreef Koen66 het volgende:
Chocoladeletters moeten echt niet in de kast liggen hier
Een buttplug in zijn favoriete kleurquote:Op donderdag 11 december 2014 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is homo. En ik ga sowieso iets samen met m'n andere collega doen. Maar zelfs dan is dat wat hij wil voor ons niet betaalbaar... En het moet wel leuk blijven, vind ik.
IK zou er blij mee zijn zei ik dan ookquote:Op donderdag 11 december 2014 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat is nu afgezaagd. Daarnaast, ik heb helemaal geen zin om tekeningen te maken.
M'n Royco wat doe je?quote:Op donderdag 11 december 2014 20:10 schreef rival het volgende:
[..]
Waarom? Nu mag je nog harder stampen.
Pomp die shit uit je achterbaaaaakquote:Op donderdag 11 december 2014 20:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan pompte je uit m'n speakers.
Godverquote:Op donderdag 11 december 2014 20:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan pompte je uit m'n speakers.
Ja, oké oké.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:11 schreef rival het volgende:
[..]
IK zou er blij mee zijn zei ik dan ook
Dit moet een PhotoShop zijn.quote:
Ik hoop hetquote:Op donderdag 11 december 2014 20:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dit moet een PhotoShop zijn.
Toch?
Toch?!
TOCH?!
ze houden het hier niet erg lang uit in de kast... Te lekkerquote:
Minder dan vandaag hoorquote:Op donderdag 11 december 2014 20:21 schreef Samzz het volgende:
Het gaat morgen stormen hier, zeggen ze.
vandaag en morgen zeer zware windstotenquote:Op donderdag 11 december 2014 20:21 schreef Samzz het volgende:
Het gaat morgen stormen hier, zeggen ze.
Vandaag geen storm gezien. Wel veel wind.quote:
Het weer komt net voorbij hij zei morgenochtend begint het juist erger te worden...quote:
Dat BIKK van Bikkembergs staat wel gespiegeld terwijl de tattoo niet gespiegeld is. Ik ken het merk niet voldoende om te oordelen hierover, maar het kan wel een aanwijzing zijn.quote:
Nou, dat is wat ze in Belgenland ook zeggen.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:23 schreef rival het volgende:
[..]
Het weer komt net voorbij hij zei morgenochtend begint het juist erger te worden...
Volgens mij...
Ik let zo beroerd op in winkels, dacht dat Royco hier ook nog bestondquote:
Vandaag:quote:Op donderdag 11 december 2014 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vandaag geen storm gezien. Wel veel wind.
Morgenochtend aan de kust even ja.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:23 schreef rival het volgende:
[..]
Het weer komt net voorbij hij zei morgenochtend begint het juist erger te worden...
Volgens mij...
Ja, wat ik zeg. Vandaag geen storm gezien.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vandaag:
[ afbeelding ]
Morgen:
[ afbeelding ]
Ja wat ik zeg, morgen ook nietquote:Op donderdag 11 december 2014 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, wat ik zeg. Vandaag geen storm gezien.
Dan kom je niet in de buurten waar ik komquote:Op donderdag 11 december 2014 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg Antwerpen. Niet vage zooi
.
Nee, dat denk ik niet neequote:Op donderdag 11 december 2014 20:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan kom je niet in de buurten waar ik kom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |