Ik denk dat ze hem als voorbeeld nam omdat ze die avond naar Iron Man was geweest en me eerst daarover een berichtje stuurde.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar... Jij lijkt niet echt op hem of zo?
Ik snap wel wat je bedoelt, trouwens.
Ach, ik zou dat geen probleem vinden. Het is alleen niet dat ik het bij voorbaat uitsluit.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan beide.
[..]
Een algeheel celibaatleef is ook niet de bedoeling natuurlijk.
Wel een kutbericht trouwens.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hem als voorbeeld nam omdat ze die avond naar Iron Man was geweest en me eerst daarover een berichtje stuurde.
Of wegens mijn lengte?
[..]
Je bent niet tokkie genoeg. Herkenbaar probleem, heb een heel chagrijnig hoofd maar het is niet effectief genoeg!quote:Op donderdag 11 december 2014 19:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom gaan er steeds vaker (oudere) vrouwen tegen me aan praten in de winkel?
Is mijn lichaamstaal nog niet gesloten genoeg
Hmmm.... Zou kunnen.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hem als voorbeeld nam omdat ze die avond naar Iron Man was geweest en me eerst daarover een berichtje stuurde.
Of wegens mijn lengte?
[..]
Ach, ik zou dat geen probleem vinden. Het is alleen niet dat ik het bij voorbaat uitsluit.
"Als je niet dik en een lul was, zou ik je doen"quote:Op donderdag 11 december 2014 19:22 schreef rival het volgende:
[..]
Wel een kutbericht trouwens.
Als je er anders uit zou zien zou ik je doen!
Ze willen in je broekje.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Das toch best weer een verschil met wat zij zei!quote:Op donderdag 11 december 2014 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"Als je niet dik en een lul was, zou ik je doen"
[..]
Herkenbaar, ik denk dat ze zich vervelen of om een praatje verlegen zitten.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Dan moet je lachen.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:29 schreef Samzz het volgende:
Ik heb van nature een chagrijnige kop. Ik baal daar echt van.
Ik heb een tijdje een aygo gereden toen was het ook altijd raak bij het tankstation..quote:Op donderdag 11 december 2014 19:30 schreef yats het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik denk dat ze zich vervelen of om een praatje verlegen zitten.
Echt? Ik ook, maar het scheelt veel gepraat. Afgezien van de vieze ouwe kerels die:" je bent veel mooier als je lacht" roepenquote:Op donderdag 11 december 2014 19:29 schreef Samzz het volgende:
Weet ik.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:29 schreef rival het volgende:
[..]
Das toch best weer een verschil met wat zij zei!
Voorheen gebeurde dat me nooit. Echt iets van de laatste tijd.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:30 schreef yats het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik denk dat ze zich vervelen of om een praatje verlegen zitten.
Ik ook, vroeger.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:29 schreef Samzz het volgende:
Komt omdat je slanker bent tegenwoordigquote:Op donderdag 11 december 2014 19:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Voorheen gebeurde dat me nooit. Echt iets van de laatste tijd.
[..]
Ik ook, vroeger.Mensen die je constant vragen of je somber bent, terwijl je je prima voelt.
ik heb dat ook.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:29 schreef Samzz het volgende:
Bij de 5e ben je het ook daadwerkelijkquote:Op donderdag 11 december 2014 19:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik heb dat ook.
Elke keer weer uitleggen dat je helemaal niet chagrijnig bent.
Om chagrijnig van te worden gewoon.
Ja, ik vind dat niet leuk. Als ik neutraal kijk, zelfs als ik vrolijk ben, lijkt het net alsof ik een pesthumeur heb.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Echt? Ik ook, maar het scheelt veel gepraat. Afgezien van de vieze ouwe kerels die:" je bent veel mooier als je lacht" roepen![]()
Ja, of inderdaad mannen die roepen 'Als je lacht ben je leuker'quote:Op donderdag 11 december 2014 19:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Voorheen gebeurde dat me nooit. Echt iets van de laatste tijd.
[..]
Ik ook, vroeger.Mensen die je constant vragen of je somber bent, terwijl je je prima voelt.
Ja, inderdaad.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik heb dat ook.
Elke keer weer uitleggen dat je helemaal niet chagrijnig bent.
Om chagrijnig van te worden gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |