Hangen ze er nog?quote:Op donderdag 11 december 2014 18:13 schreef Myraela het volgende:
koekjes in mijn boompje, cute he?
[ afbeelding ]
Dawsons Creek?quote:
Waarom durf je niet als ze met vriendinnen is?quote:Op donderdag 11 december 2014 18:26 schreef netchip het volgende:
Ik heb nog steeds niet dat ene meisje mee naar de bios gevraagd. Ik krijg de kans gewoon niet, ze is altijd met haar vriendinnen.
En op Whatsapp vragen, vind ik niet echt... van zelfverzekerdheid getuigen?
Ja!quote:
Zij is zo knap dat dat niet hoeft.quote:Op donderdag 11 december 2014 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De onderste heeft geen dakjes wenkbrauw.
Omdat de mening van sommigen wordt beïnvloed door de vriend(in)nen waar diegene op dat moment bij is, en dat sluit ik liever uit. Ik hoor liever haar eigen mening.quote:Op donderdag 11 december 2014 18:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom durf je niet als ze met vriendinnen is?
Getuigt juist van lef om het dan te doen, toch?
Die mening zal er dan ook toe doen als je het vraagt waar ze niet bij zijn.quote:Op donderdag 11 december 2014 18:28 schreef netchip het volgende:
[..]
Omdat de mening van sommigen wordt beïnvloed door de vriend(in)nen waar diegene op dat moment bij is, en dat sluit ik liever uit. Ik hoor liever haar eigen mening.
Als ze het heel zachtjes vraagt kan ze em hard krijgen tochquote:Op donderdag 11 december 2014 18:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja zou wel raken als ze lief vraagt
Hard, zacht, wat ze maar wilquote:Op donderdag 11 december 2014 18:29 schreef rival het volgende:
[..]
Als ze het heel zachtjes vraagt kan ze em hard krijgen toch
Toch zorgen dat je een moment alleen bent... Of het haar vragen..quote:Op donderdag 11 december 2014 18:26 schreef netchip het volgende:
Ik heb nog steeds niet dat ene meisje mee naar de bios gevraagd. Ik krijg de kans gewoon niet, ze is altijd met haar vriendinnen.
En op Whatsapp vragen, vind ik niet echt... van zelfverzekerdheid getuigen?
Ziet er wel uit als een lief zacht meisje.quote:Op donderdag 11 december 2014 18:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja!
[..]
Zij is zo knap dat dat niet hoeft.
Inwendig?quote:Op donderdag 11 december 2014 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ziet er wel uit als een lief zacht meisje.
Zou eventueel knuffelen.
Whatever. Ik vraag 't wel gewoon.quote:Op donderdag 11 december 2014 18:29 schreef Moppert het volgende:
[..]
Die mening zal er dan ook toe doen als je het vraagt waar ze niet bij zijn.
Als ze zich zo laat beïnvloeden.
Of gewoon waar haar vriendinnen bij zijn.quote:Op donderdag 11 december 2014 18:31 schreef rival het volgende:
[..]
Toch zorgen dat je een moment alleen bent... Of het haar vragen..
Of dit als excuus gebruiken om het toch via whatsapp te doen
Dacht dat je dat wilde voorkomenquote:Op donderdag 11 december 2014 18:37 schreef netchip het volgende:
[..]
Of gewoon waar haar vriendinnen bij zijn.
Dat wil ik inderdaad liever.quote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 18:13 schreef Myraela het volgende:
koekjes in mijn boompje, cute he?
[ afbeelding ]
op haar af stappen en zeggen: 'Hoi! kan ik je misschien even onder 4 ogen spreken? ' en dan loop je met haar weg..quote:Op donderdag 11 december 2014 18:42 schreef netchip het volgende:
[..]
Dat wil ik inderdaad liever.Maar ik loop hier nu al twee weken mee, en ik word er eerlijk gezegd moe van.
Celibaat and proudquote:Op donderdag 11 december 2014 18:59 schreef rival het volgende:
[..]
Welke vent niet?
Naast kaneel dan....
Iedere vent. Zo voorspelbaar dat het sad is.quote:Op donderdag 11 december 2014 18:59 schreef rival het volgende:
[..]
Welke vent niet?
Naast kaneel dan....
Voorspel is niet nodigquote:Op donderdag 11 december 2014 19:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iedere vent. Zo voorspelbaar dat het sad is.
Ja plaats een plaatje van Johnny Depp en alle vrouwen reageren totaal andersquote:Op donderdag 11 december 2014 19:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iedere vent. Zo voorspelbaar dat het sad is.
Daar noem je dan ook wel een man... Buitenaards. Al zijn er heel veel vrouwen die Johnny niet zouden doen.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:04 schreef rival het volgende:
[..]
Ja plaats een plaatje van Johnny Depp en alle vrouwen reageren totaal anders
De acteur die Iron Man speelt, toch? Dat vind ik wel een aantrekkelijke man, jaquote:Op donderdag 11 december 2014 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Samzz, vind jij Robert Downey Jr. aantrekkelijk?
Ik doe met je mee hoor.quote:
Statham was toch meer Yv d'r ding?quote:Op donderdag 11 december 2014 19:09 schreef Faxie het volgende:
Kijk Samzz, in parate toestand voor jou
[ afbeelding ]
Samzz toch?quote:Op donderdag 11 december 2014 19:09 schreef aeque het volgende:
[..]
Statham was toch meer Yv d'r ding?
Amaiquote:Op donderdag 11 december 2014 19:09 schreef Faxie het volgende:
Kijk Samzz, in parate toestand voor jou
[ afbeelding ]
Die is ook populair onder vrouwen hoor ik.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
De acteur die Iron Man speelt, toch? Dat vind ik wel een aantrekkelijke man, ja.
Dat is hij, ja.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
De acteur die Iron Man speelt, toch? Dat vind ik wel een aantrekkelijke man, ja.
Er is natuurlijk ook voor mij iemand waarbij ik me wel dusdanig prettig zal voelen dat ik overstag zal gaan.quote:
Dat zou wel kunnen, ja...quote:Op donderdag 11 december 2014 19:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die is ook populair onder vrouwen hoor ik.
Maar... Jij lijkt niet echt op hem of zoquote:Op donderdag 11 december 2014 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is hij, ja.
Ik kreeg een keer een dronken sms-je dat iemand mij wel zou doen als ik op hem leek.
Ik vind hem op zich niet lelijk, maar ook niet echt aantrekkelijk. Hij lijkt een beetje "scruffy". Ik kan niet op het Nederlandse woord komen.
[..]
Er is natuurlijk ook voor mij iemand waarbij ik me wel dusdanig prettig zal voelen dat ik overstag zal gaan.
Oh vast, maar niet veel.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:11 schreef rival het volgende:
[..]
Zo zullen er toch ook mannen over die vrouwen praten.. Come on Sammetje
Dan beide.quote:
Een algeheel celibaatleef is ook niet de bedoeling natuurlijk.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is natuurlijk ook voor mij iemand waarbij ik me wel dusdanig prettig zal voelen dat ik overstag zal gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |