wat voor een koekjes bak je?quote:Op donderdag 11 december 2014 16:48 schreef Myraela het volgende:
De eerste koekjes liggen in mijn nieuwe oven, ben benieuwd.
normale zanddeeg koekjes, in de vorm van zo'n rood/wit zuurstokje voor in de kerstboom.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat voor een koekjes bak je?
Heb je ook al een kerstboom?quote:Op donderdag 11 december 2014 16:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
normale zanddeeg koekjes, in de vorm van zo'n rood/wit zuurstokje voor in de kerstboom.
Een mini boompje.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb je ook al een kerstboom?
quote:Op donderdag 11 december 2014 16:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een mini boompje.Meer een struik in de vorm van een kerstboom.
Even kijken of dat dadelijk thuis lukt.quote:
Ik zag deze reactie als lapo staan en dacht even dat het was in het andere topic op dit:quote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Poep-update vanaf het toilet.
Mijn poep is niet meer groen. Het is nu bruin-groen
Mag ik in je tent slapen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 december 2014 17:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mag ik in je tent slapen?Bedenk me dat ik al heel lang niet gekampeerd heb.
Nee stap nu in de autoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was een eufemisme
He, wat is dezequote:Op donderdag 11 december 2014 17:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zag deze reactie als lapo staan en dacht even dat het was in het andere topic op dit:
[..]
Nee joh, lekker back to basics en op survivaltochtquote:Op donderdag 11 december 2014 17:23 schreef Moppert het volgende:
Nu heb ik zin in onze vakantie![]()
kamperen ftw.
Maar dan wel lui en een kant en klare tent met bedden enzo
Is dit ook een eufemisme?quote:Op donderdag 11 december 2014 17:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee joh, lekker back to basics en op survivaltocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |