Myr wil alleen foto's van mijn strakke billetjesquote:Op donderdag 11 december 2014 17:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik dacht dat Myr pics wilde van je bruin/groene poepjes.
Ik ook.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Myr wil alleen foto's van mijn strakke billetjes
ik ben blij voor je, Thijs!quote:Op donderdag 11 december 2014 17:39 schreef El_Thijs het volgende:
El_Thijs is heel erg blij
Want er komt een tweede gesprek voor mij!
Ik werd vandaag gebeld door het bedrijf waar ik dinsdag op gesprek was geweest, en ze vroegen hoe ik het ervaren had. Ik gaf aan dat ik het positief ervaren had, en dat bleek bij hen ook zo te zijn. Toen ik dat hoorde sprong ik een gat in de lucht
Dit zou echt hét kerstcadeau zijn, als dit echt iets zal gaan worden
Dank je Artquote:Op donderdag 11 december 2014 17:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
ik ben blij voor je, Thijs!
Nice! Let's hope so!quote:Op donderdag 11 december 2014 17:39 schreef El_Thijs het volgende:
Ik werd vandaag gebeld door het bedrijf waar ik dinsdag op gesprek was geweest, en ze vroegen hoe ik het ervaren had. Ik gaf aan dat ik het positief ervaren had, en dat bleek bij hen ook zo te zijn. Toen ik dat hoorde sprong ik een gat in de lucht
Thanks!quote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 17:39 schreef El_Thijs het volgende:
Thanksquote:Op donderdag 11 december 2014 17:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goed nieuws, Thijs.
Je mag vaak op gesprek komen. Schrijf je van die goede brieven?
Thanks Barb!quote:
Thanks!quote:Op donderdag 11 december 2014 17:46 schreef Californium het volgende:
Fijn thijs!
Je weet dat een borrel is afgelopen als je tijdens een gesprek waar het oppervlakkig over scharrels gaat door de zeug van de afdeling wordt onderbroken met de woorden; "ik vind het op dat gebied wel jammer dat ik mijn vrijgezelle leven heb opgegeven want…."
Ook als zeug kan je een leuk leven hebben hoor.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:46 schreef Californium het volgende:
Fijn thijs!
Je weet dat een borrel is afgelopen als je tijdens een gesprek waar het oppervlakkig over scharrels gaat door de zeug van de afdeling wordt onderbroken met de woorden; "ik vind het op dat gebied wel jammer dat ik mijn vrijgezelle leven heb opgegeven want…."
Later opnieuw opstarten toch gewoon?quote:Op donderdag 11 december 2014 17:47 schreef Myraela het volgende:
Ik haat die windows updates waarvoor je opnieuw moet opstarten, ik ben zo'n typje dat enorm veel tabs open heeft staan.Kun je dat niet uit zetten?
Ja, maar ik ken haar langer dan vandaag, blijven zitten betekend dat je de fijne details krijgt te horen...quote:Op donderdag 11 december 2014 17:47 schreef Moppert het volgende:
[..]
Ook als zeug kan je een leuk leven hebben hoor.
Ja, elke keer 4 uur, maar daar schiet ik niets mee op.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Later opnieuw opstarten toch gewoon?
Ach als iemand dat vind mag dat toch?quote:Op donderdag 11 december 2014 17:46 schreef Californium het volgende:
Fijn thijs!
quote:Op donderdag 11 december 2014 17:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach als iemand dat vind mag dat toch?
quote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 17:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja, maar ik ken haar langer dan vandaag, blijven zitten betekend dat je de fijne details krijgt te horen...
Ja dat kan je uitzettenquote:Op donderdag 11 december 2014 17:47 schreef Myraela het volgende:
Ik haat die windows updates waarvoor je opnieuw moet opstarten, ik ben zo'n typje dat enorm veel tabs open heeft staan.Kun je dat niet uit zetten?
Dan moet je zeggen dat je daar niet op zit te wachten als ze begint.quote:
Of je gaat naar huis zoals ik deedquote:Op donderdag 11 december 2014 17:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan moet je zeggen dat je daar niet op zit te wachten als ze begint.
Tja dat is ook een oplossing.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:58 schreef Californium het volgende:
[..]
Of je gaat naar huis zoals ik deedLaat andere mensen zich daar maar me vermaken
tmiquote:
Nice!quote:Op donderdag 11 december 2014 17:39 schreef El_Thijs het volgende:
Leuk voor je!quote:Op donderdag 11 december 2014 17:39 schreef El_Thijs het volgende:
Pizzaquote:
Thanks Royquote:
quote:
quote:
quote:
Dank allenquote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 18:13 schreef Myraela het volgende:
koekjes in mijn boompje, cute he?
[ afbeelding ]
Zou eten.quote:Op donderdag 11 december 2014 18:13 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ahwquote:Op donderdag 11 december 2014 18:13 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |