Hommo.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik laat mijn borsthaar niet staan, omdat die 5 haren op elke borst echt debiel staanMet name 's zomers wil ik nog wel eens okselhaar bijhouden. Ontzettende metroman ben ik ook.
Afhankelijkheid is nooit fijn.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Te laat
Binnenkort eens een stoppoging ondernemen.
Maar ik vind het zo fijn
Dan ben je gewoon compleet ongevoelig waarschijnlijk.
Indo strugglesquote:Op donderdag 11 december 2014 15:08 schreef artelligence het volgende:
[..]
'Zit ie er al in?'
'Weet ik niet'
Is aangeleerde schaamte. Het is volstrekt debiel dat jij het idee hebt dat je zou moeten scheren. En nee, dat doen mensen niet alleen maar voor zichzelf.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij kan dat. Ik niet, dan voel ik me een feministische hippie.
Vind dat niet zo raar eigenlijk.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik laat mijn borsthaar niet staan, omdat die 5 haren op elke borst echt debiel staanMet name 's zomers wil ik nog wel eens okselhaar bijhouden. Ontzettende metroman ben ik ook.
Haha, Modus' stokpaardje.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:11 schreef Modus het volgende:
[..]
Is aangeleerde schaamte. Het is volstrekt debiel dat jij het idee hebt dat je zou moeten scheren. En nee, dat doen mensen niet alleen maar voor zichzelf.
Ik hoef er niets mee. Hij is direct in de friendzone belandt.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:02 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Komt over als een dominant en controlerend type, ligt er maar aan of je daar zin in hebt.
Als jij dierenwelzijn heel hoog had zitten, zou je er niet voor kiezen om een gezond dier in te laten slapen. Ga je mond spoelen.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:11 schreef Jelia het volgende:
Ik heb dierenwelzijn heel hoog zitten.
Dus ja, als anderen daar niet zo secuur mee zijn als ik zelf dan botst dat.
Wat er hier in komt gaat er niet meer uit. Ik doe niet aan "geen zin meer in".
Soms kun je niet anders dan je dier weg doen. Houden van is ook het beste voor het dier kiezen.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:11 schreef Jelia het volgende:
Ik heb dierenwelzijn ook heel erg hoog zitten, daarom ga ik op zoek naar iets dat goed is naar goed is voor het dier zelf.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:11 schreef Jelia het volgende:
Inderdaad. Al is het vooral het slapen. Ik ben altijd een hele slechte slaper geweest en nu is dat niet meer zo. Als ik dan een tijdje probeer te stoppen komt die slapeloosheid weer terug en geef ik het maar opquote:Op donderdag 11 december 2014 15:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Afhankelijkheid is nooit fijn.
Meh, misschien. Als ik nog eens in de gelegenheid kom, kijk ik wel weer.
Vind ik erg rigide van je.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:11 schreef Jelia het volgende:
Dat zou minder erg zijn dan het dier in het asiel "dumpen"quote:Op donderdag 11 december 2014 15:13 schreef Samzz het volgende:
Waarom een gezond dier in laten slapen?
Is het ook niet.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind dat niet zo raar eigenlijk.
quote:Op donderdag 11 december 2014 15:11 schreef Jelia het volgende:
Het blijft vreemd dat zoiets doetquote:Op donderdag 11 december 2014 15:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik hoef er niets mee. Hij is direct in de friendzone belandt.
Hij zei dat het pure interesse was. Duidelijk gemaakt dat ie dat niet meer hoeft te doen.
Omdat Jelia dat blijkbaar beter vindt dan een dier naar het asiel brengen.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:13 schreef Samzz het volgende:
Waarom een gezond dier in laten slapen?
Een serieuze reactie van Modus.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:11 schreef Modus het volgende:
[..]
Is aangeleerde schaamte. Het is volstrekt debiel dat jij het idee hebt dat je zou moeten scheren. En nee, dat doen mensen niet alleen maar voor zichzelf.
Je ballen scheren...Nooit leuk om te doen.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:13 schreef Jelia het volgende:
Borsthaar moet er sowieso af, rughaar, okselhaar en elke andere haar ook. Op beenhaar na.
Ja dahaag. De asiels in NL zijn echt netjes.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zou minder erg zijn dan het dier in het asiel "dumpen"
Je gaat wel lekker he, met uit verband trekken van 1 zinquote:Op donderdag 11 december 2014 15:13 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Omdat Jelia dat blijkbaar beter vindt dan een dier naar het asiel brengen.
Slaat nergens op.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:13 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Omdat Jelia dat blijkbaar beter vindt dan een dier naar het asiel brengen.
Dat heeft ook veel te maken met een regelmatig leefpatroon.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Inderdaad. Al is het vooral het slapen. Ik ben altijd een hele slechte slaper geweest en nu is dat niet meer zo. Als ik dan een tijdje probeer te stoppen komt die slapeloosheid weer terug en geef ik het maar op
Lekker ding ben je, met of zonder 5 haartjes.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Lekker, met zoute slootsmaakquote:Op donderdag 11 december 2014 15:15 schreef Royco1 het volgende:
Oeh, een fittie.
Wie wil er allemaal popcorn?
quote:Op donderdag 11 december 2014 15:14 schreef Jelia het volgende:
[..]
Je gaat wel lekker he, met uit verband trekken van 1 zin
Wat zeg je hier, doos.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:53 schreef Jelia het volgende:
Ik zou m'n kat liever laten inslapen dan hem naar het asiel brengen als dump. Nederland heeft al zo'n kattenoverschot.
Vind dat echt heel erg laag.
Bovendien waarom de kat aaien als ze zelf aangeeft dat niet te willen?
Nee, inderdaad.quote:
Mja, uiteindelijk heeft haar ook gewoon een functiequote:Op donderdag 11 december 2014 15:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind dat niet zo raar eigenlijk.
Dus het moet allemaal maar tegelijk opgelost worden, eigenlijkquote:Op donderdag 11 december 2014 15:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat heeft ook veel te maken met een regelmatig leefpatroon.
Zoveel vrouwen gehoord die maar wat blij waren als bleek dat ze zich daar niet meer druk om hoefden te maken. De meeste mannen maakt het uiteindelijk ook echt geen reet uit of je er nu wel of niet een pluk op hebt staan.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een serieuze reactie van Modus.!
Zal best aangeleerd zijn, zoals zoveel dingen.Maar ik blijf het wel doen.
Ik vraag me af wat de functie van okselhaar is, in dat geval. En van schaamhaar.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mja, uiteindelijk heeft haar ook gewoon een functieHet is vooral cosmetisch. Klotsende oksels icm nat okselhaar in de zomer
ik heb alleen zoetequote:Op donderdag 11 december 2014 15:16 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Lekker, met zoute slootsmaak
Niet altijd. Ik leef best regelmatig maar ik heb echt slaapissues.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat heeft ook veel te maken met een regelmatig leefpatroon.
Zoveel zijn dat er niet toch? Volgens mij willen mannen en vrouwen wel ongeveer hetzelfde, haar is prima mits goed bijgewerkt.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:17 schreef Jelia het volgende:
Van die mannen die piepen over scheren of waxen, maar zelf alleen een kale poes willen bij een vrouw.
Zout graagquote:Op donderdag 11 december 2014 15:15 schreef Royco1 het volgende:
Oeh, een fittie.
Wie wil er allemaal popcorn?
Bilhaar scherenquote:Op donderdag 11 december 2014 15:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Mja, uiteindelijk heeft haar ook gewoon een functieHet is vooral cosmetisch. Klotsende oksels icm nat okselhaar in de zomer
Stapje voor stapjequote:Op donderdag 11 december 2014 15:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dus het moet allemaal maar tegelijk opgelost worden, eigenlijk
Word er een beetje moedeloos van.
En door slaapissues wordt het ook weer lastig aan je leefpatroon vast te houden.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Niet altijd. Ik leef best regelmatig maar ik heb echt slaapissues.
Nou ik hoor het nog best wel eens.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:18 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Zoveel zijn dat er niet toch? Volgens mij willen mannen en vrouwen wel ongeveer hetzelfde, haar is prima mits goed bijgewerkt.
OK, zal het onthouden.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:19 schreef Jelia het volgende:
[..]
Nou ik hoor het nog best wel eens.
Moet er zelf niet aan denken, alles er af aub
Werk ze Sammiequote:Op donderdag 11 december 2014 15:19 schreef Samzz het volgende:
Dubbele nagel.
Nou ja, weer aan t werk.
Succesquote:Op donderdag 11 december 2014 15:19 schreef Samzz het volgende:
Dubbele nagel.
Nou ja, weer aan t werk.
Door mijn slaapissues is mijn leefpatroon daarop aangepastquote:Op donderdag 11 december 2014 15:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En door slaapissues wordt het ook weer lastig aan je leefpatroon vast te houden.
Okselhaar: Luchtdoorlating denk ik :$quote:Op donderdag 11 december 2014 15:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat de functie van okselhaar is, in dat geval. En van schaamhaar.
Wauw, jij bet goed in quoten, dikke duim voor jou!quote:
Ik heb dus als ik niets gebruik om in slaap te komen een patroon waarbij ik 's nachts een paar uur slaap, en dan na een paar dagen kapot ben en een halve dag op bed blijf liggenquote:Op donderdag 11 december 2014 15:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Door mijn slaapissues is mijn leefpatroon daarop aangepast
Okselhaar is ter bescherming van de lymfeklieren.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Okselhaar: Luchtdoorlating denk ik :$
Schaamhaar: Om vuiligheid op te vangen / tegen te houden.
Omdat er altijd wel mensen zijn die het kopen en meer geld nu eenmaal nooit weg is.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:22 schreef Myraela het volgende:
Dr. Oetker heeft een nieuw product "Meringue mix"
![]()
Wat de fuck, simpeler dan meringue kan het niet worden, waarom maken ze daar een mix voor?
Okselhaar is een beetje wat een opofferingsmetaal is op een boorplatformquote:Op donderdag 11 december 2014 15:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat de functie van okselhaar is, in dat geval. En van schaamhaar.
Ik wil een fatsoenlijke discussie met jou voeren. Dan moet je niet zo fucking autistisch doen in plaats van op een normale manier op mij te reageren. Jij hebt zelf ook een mooie quote knop gekregen en die mag je van mij part gebruiken als jij denkt dat je daar iets mee oplost. Ik trek helemaal niets uit zijn verband maar van dit soort mensen in deze samenleving die zeggen dat dierenwelzijn hoog in het vandaal staan terwijl ze een dier liever in laten slapen, hou op alsjeblieft.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:22 schreef Jelia het volgende:
[..]
Wauw, jij bet goed in quoten, dikke pluim voor jou!![]()
Toch een kanttekening:
Quote je volgende keer even het andere deel er ook bij?
Omdat mensen die nooit van het voedsel gehoord hebben denken, oh dat klinkt culinair, het is vast moeilijk. En dan kopen ze zo'n pakjequote:Op donderdag 11 december 2014 15:22 schreef Myraela het volgende:
![]()
Wat de fuck, simpeler dan meringue kan het niet worden, waarom maken ze daar een mix voor?
Ik slaap comateus. Ik word elke ochtend stijf wakker en ik zet regelmatig mijn wekker uit zonder medeweten.... ook niet grappig.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb dus als ik niets gebruik om in slaap te komen een patroon waarbij ik 's nachts een paar uur slaap, en dan na een paar dagen kapot ben en een halve dag op bed blijf liggen
huehuehuequote:Op donderdag 11 december 2014 15:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik word elke ochtend stijf wakker
Hohohihiquote:
Kaal hoeft ook niet,bijgehouden wel. Maar ik hou het zelf ook bij.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:17 schreef Jelia het volgende:
Van die mannen die piepen over scheren of waxen, maar zelf alleen een kale poes willen bij een vrouw.
Ligt het aan mij dat ik niet weet wat merengue is?quote:Op donderdag 11 december 2014 15:22 schreef Myraela het volgende:
![]()
Herkenbaar, al kost het me veel moeite om in slaap te vallen doordat ik veel pieker.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik slaap comateus. Ik word elke ochtend stijf wakker en ik zet regelmatig mijn wekker uit zonder medeweten.... ook niet grappig.
Nog niet, maar vind je het niet zonde om na de eerste 2 delen niet de afloop te zien? Ik ga sowieso.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:29 schreef Harmankardon het volgende:
Iemand al naar de Hobbit geweest? Krijgt nogal gemengde recensies en ik wil niet 2,5 uur naar een computerspel kijken.
De eerste twee vielen tegen. Dus ik ga sowieso nietquote:Op donderdag 11 december 2014 15:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nog niet, maar vind je het niet zonde om na de eerste 2 delen niet de afloop te zien? Ik ga sowieso.
Meringue zijn gewoon schuimpjes. Opgeklopte eiwitten met suiker, gedroogd in de oven.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:34 schreef yats het volgende:
Ligt het aan mij dat ik niet weet wat merengue is?
Ik vond het iets te kinderlijk (die grote trolquote:Op donderdag 11 december 2014 15:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De eerste twee vielen tegen. Dus ik ga sowieso niet
Goed punt, maar kan ook wachten op de Tim Kuik-release natuurlijk.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nog niet, maar vind je het niet zonde om na de eerste 2 delen niet de afloop te zien? Ik ga sowieso.
wat voor een koekjes bak je?quote:Op donderdag 11 december 2014 16:48 schreef Myraela het volgende:
De eerste koekjes liggen in mijn nieuwe oven, ben benieuwd.
normale zanddeeg koekjes, in de vorm van zo'n rood/wit zuurstokje voor in de kerstboom.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat voor een koekjes bak je?
Heb je ook al een kerstboom?quote:Op donderdag 11 december 2014 16:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
normale zanddeeg koekjes, in de vorm van zo'n rood/wit zuurstokje voor in de kerstboom.
Een mini boompje.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb je ook al een kerstboom?
quote:Op donderdag 11 december 2014 16:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een mini boompje.Meer een struik in de vorm van een kerstboom.
Even kijken of dat dadelijk thuis lukt.quote:
Ik zag deze reactie als lapo staan en dacht even dat het was in het andere topic op dit:quote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Poep-update vanaf het toilet.
Mijn poep is niet meer groen. Het is nu bruin-groen
Mag ik in je tent slapen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 december 2014 17:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mag ik in je tent slapen?Bedenk me dat ik al heel lang niet gekampeerd heb.
Nee stap nu in de autoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was een eufemisme
He, wat is dezequote:Op donderdag 11 december 2014 17:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zag deze reactie als lapo staan en dacht even dat het was in het andere topic op dit:
[..]
Nee joh, lekker back to basics en op survivaltochtquote:Op donderdag 11 december 2014 17:23 schreef Moppert het volgende:
Nu heb ik zin in onze vakantie![]()
kamperen ftw.
Maar dan wel lui en een kant en klare tent met bedden enzo
Is dit ook een eufemisme?quote:Op donderdag 11 december 2014 17:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee joh, lekker back to basics en op survivaltocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |